Umiejętności
Bankowość handlowa
Kredyt
Usługi finansowe
Negocjacje
finanse osobiste
Sprzedaż
Bankowość handlowa
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DORADCA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW ODDZIAŁ I W ŁOMIANKACH
-aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu małych przedsiębiorstw
-sprzedaż produktów firmowych dla firm o obrotach nie większych niż 10 mln rocznie
-analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych
-sprzedaż produktów firmowych dla firm o obrotach nie większych niż 10 mln rocznie
-analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych
DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO ODDZIAL ŁOMIANKI
-aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw
-sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych dla firm o obrotach nie większych niż 5 mln rocznie
-analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych
-sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych dla firm o obrotach nie większych niż 5 mln rocznie
-analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych
doradca Klienta
-aktywna sprzedaż produktów finansowych
-realizacja określonych planów sprzedaży,
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
-profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
-doradztwo w zakresie produktów kredytowych,
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami
-realizacja określonych planów sprzedaży,
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
-profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
-doradztwo w zakresie produktów kredytowych,
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami
doradca Klienta
-obsługa Klienta strategicznego oraz biznesowego
-aktywna sprzedaż produktów finansowych
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami biznesowymi,
-profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
-aktywna sprzedaż produktów finansowych
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
-aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami biznesowymi,
-profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Szkolenia i kursy
1.Przeciwdziałanie praniu pieniędzy - obowiązki
instytucji finansowej - wrzesień 2007;
2.Działalność depozytowa banku - prawna
problematyka prowadzenia rachunków
bankowych - marzec 2009;
3.Profesjonalna obsługa klienta banku - kwiecień
2009;
4.Aktywna sprzedaż - rozmowa handlowa z
elementami negocjacji - wrzesień 2009;
5.Rozliczenia w obrocie dewizowym z
uwzględnieniem zmian prawo dewizowe.
Rozliczenia w ramach SEPA - marzec 2010;
6.Akademia Sprzedaży - kwiecien 2011;
7.Akademia Inwestycyjna - czerwiec 2011;
szkolenia w ramach NORDEA:
1. Bezpieczeństwo dla pracowników Banku
2. Ryzyko operacyjne
3. Kultura serwisu
4. Oszczędności i Inwestowanie
5. Kredyty hipoteczne
6. Reklamacje
instytucji finansowej - wrzesień 2007;
2.Działalność depozytowa banku - prawna
problematyka prowadzenia rachunków
bankowych - marzec 2009;
3.Profesjonalna obsługa klienta banku - kwiecień
2009;
4.Aktywna sprzedaż - rozmowa handlowa z
elementami negocjacji - wrzesień 2009;
5.Rozliczenia w obrocie dewizowym z
uwzględnieniem zmian prawo dewizowe.
Rozliczenia w ramach SEPA - marzec 2010;
6.Akademia Sprzedaży - kwiecien 2011;
7.Akademia Inwestycyjna - czerwiec 2011;
szkolenia w ramach NORDEA:
1. Bezpieczeństwo dla pracowników Banku
2. Ryzyko operacyjne
3. Kultura serwisu
4. Oszczędności i Inwestowanie
5. Kredyty hipoteczne
6. Reklamacje
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
ksiażka,film,muzyka
Inne
prawo jazdy kat. B,
dyspozycyjnośc,
odporność na stres.
dyspozycyjnośc,
odporność na stres.
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?