Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału w Stalowej Woli
1. Sprzedaż i odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży podległego oddziału
a) Efektywne pozyskiwanie klientów w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
b) Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
c) Ocena kredytowa potencjalnych klientów.
d) Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank.
e) Realizacja planu sprzedaży w podległym oddziale poprzez właściwe opracowywanie i stałą analizę planów indywidualnych, a także wspieranie pracowników w ich realizacji.
f) Stały rozwój działalności podległej jednostki i dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży i obsługi klienta (m.in. wykorzystanie poleceń uzyskanych od klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.), oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
c) Przygotowywanie i udział w akcjach mikromarketingowych i prezentacjach sprzedażowych dla istniejących i potencjalnych klientów Banku.
d) Dbałość o wizerunek Banku i udział w budowaniu go na rynku lokalnym m.in. poprzez współpracę z szefami innych jednostek Banku na danym obszarze.
e) Koordynowanie procesu budowania relacji z klientami jednostki (uzupełnianie, aktualizacja i efektywne wykorzystywanie baz z danymi klientów i przekazywanych jednostce kontaktów do klientów).
f) Terminowe raportowanie działań sprzedażowych zgodnie z wymaganiami przełożonych.
g) Kontrola wydatków jednostki.
h) Współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku w celu efektywnego wsparcia sprzedaży.
2. Samodzielne składanie w imieniu Banku oświadczeń woli w celu zawierania, zmian lub rozwiązywania umów pożyczki gotówkowej
3. Obsługa klienta i przestrzeganie procedur
a) Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami Banku.
b) Efektywna współpraca z innymi działami Banku w zakresie udostępniania niezbędnych informacji o klientach.
c) Bieżące informowanie przełożonych o opiniach i oczekiwaniach klientów.
d) Dbałość o jakość portfela klientów, a w szczególności windykacja zaległych rachunków kredytowych.
4. Nadzór nad zapewnieniem zgodnego ze standardami i procedurami Banku funkcjonowania podległej jednostki
a) Zapewnienie zgodności wszelkich działań w jednostce z wymaganiami audytu oraz odpowiedzialność za terminową realizację zaleceń audytowych.
i) Nadzór nad prowadzonymi w oddziale działaniami i odpowiedzialność za funkcjonowanie jednostki zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości, etyką sprzedaży i zasadami Wspólnej Odpowiedzialności (wobec naszych klientów, siebie wzajemnie i naszej firmy).
a) Analizowanie informacji od klientów, a także z prowadzonych badań na temat jakości obsługi w oddziale i rozwiązywanie problemów obniżających standard oferowanych przez jednostkę usług.
a) Efektywne pozyskiwanie klientów w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
b) Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
c) Ocena kredytowa potencjalnych klientów.
d) Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank.
e) Realizacja planu sprzedaży w podległym oddziale poprzez właściwe opracowywanie i stałą analizę planów indywidualnych, a także wspieranie pracowników w ich realizacji.
f) Stały rozwój działalności podległej jednostki i dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży i obsługi klienta (m.in. wykorzystanie poleceń uzyskanych od klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.), oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
c) Przygotowywanie i udział w akcjach mikromarketingowych i prezentacjach sprzedażowych dla istniejących i potencjalnych klientów Banku.
d) Dbałość o wizerunek Banku i udział w budowaniu go na rynku lokalnym m.in. poprzez współpracę z szefami innych jednostek Banku na danym obszarze.
e) Koordynowanie procesu budowania relacji z klientami jednostki (uzupełnianie, aktualizacja i efektywne wykorzystywanie baz z danymi klientów i przekazywanych jednostce kontaktów do klientów).
f) Terminowe raportowanie działań sprzedażowych zgodnie z wymaganiami przełożonych.
g) Kontrola wydatków jednostki.
h) Współpraca z poszczególnymi jednostkami Banku w celu efektywnego wsparcia sprzedaży.
2. Samodzielne składanie w imieniu Banku oświadczeń woli w celu zawierania, zmian lub rozwiązywania umów pożyczki gotówkowej
3. Obsługa klienta i przestrzeganie procedur
a) Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami Banku.
b) Efektywna współpraca z innymi działami Banku w zakresie udostępniania niezbędnych informacji o klientach.
c) Bieżące informowanie przełożonych o opiniach i oczekiwaniach klientów.
d) Dbałość o jakość portfela klientów, a w szczególności windykacja zaległych rachunków kredytowych.
4. Nadzór nad zapewnieniem zgodnego ze standardami i procedurami Banku funkcjonowania podległej jednostki
a) Zapewnienie zgodności wszelkich działań w jednostce z wymaganiami audytu oraz odpowiedzialność za terminową realizację zaleceń audytowych.
i) Nadzór nad prowadzonymi w oddziale działaniami i odpowiedzialność za funkcjonowanie jednostki zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości, etyką sprzedaży i zasadami Wspólnej Odpowiedzialności (wobec naszych klientów, siebie wzajemnie i naszej firmy).
a) Analizowanie informacji od klientów, a także z prowadzonych badań na temat jakości obsługi w oddziale i rozwiązywanie problemów obniżających standard oferowanych przez jednostkę usług.
doradca ds sprzedaży produktów bankowych
Aktywne pozyskiwanie klientów dla Banku Handlowego.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
psychologia biznesu, coaching, urządzanie wnętrz, home staging
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!