Monika Lebryk-Kukowiecka

Środa Wielkopolska, wielkopolskie

Umiejętności

Symfonia Prawo jazdy kat B Insert GT Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint Reset R2płatnik

Doświadczenie zawodowe

Logo
Księgowa
Biuro Rachunkowe
• kompleksowe prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów
• dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych
• przygotowywanie i dokonywanie płatności
• rozliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów
• komunikacja z Klientami
Alior Bank S.A.
Doradca klienta
• aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw
• kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych
• analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu
• realizacja założonych planów sprzedażowych
DECORA S.A.
Referent ds. personalnych
• aktywne pozyskiwanie kandydatów poszukujących zatrudnienia na rynku pracy
• publikacja ogłoszeń oraz ich redagowanie
• przygotowanie dokumentacji pracowniczej
• współpraca z różnymi działami firmy
• prowadzenie bazy pozyskanych kandydatów i wyszukiwanie dla nich optymalnego miejsca pracy
PKO Bank Polski
Doradca Klienta
• kompleksowa obsługa klientów
• realizacja planów sprzedażowych
• pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
• realizacja transakcji zlecanych przez klientów
• zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów
• prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
Wielkopolska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa
Opiekun Klienta
• profesjonalna obsługa klientów z wykorzystaniem znajomości zasad prowadzenia rozmowy handlowej
• realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych
• wykonywanie działań pro sprzedażowych
• sporządzanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami
• dbanie o wizerunek firmy
Logo
Praktyka zawodowa
Urząd Skarbowy w Środzie Wielkopolskiej

Szkolenia i kursy

1) Kurs kadrowo - płacowy na podstawie programu R2płatnikPRO RESET2
2) Rozmowa Sprzedażowa poziom I + Telefoniczne Umawianie Spotkań
3) Jak zatrzymać klienta?

Edukacja

Logo
Kadry i Płace, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
technikum ekonomiczne, średnie
Technikum nr 1 przy Zespole Szkół Zawodowych im. Hipolita Cegielskiego w Środzie Wlkp.

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy