Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Obsługa urządzeń biurowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Firmy
- zarządzanie portfelem klientów MŚP i jego aktywna budowa
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Doradca biznesowy
- zarządzanie portfelem klientów MŚP i jego aktywna budowa
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Starszy Doradca klienta
- budowanie, utrzymanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi Klienta,
- pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach (detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
produktów dla Klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
- utrzymanie wysokich stadanrdów obsługi
- pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach (detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
produktów dla Klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
- utrzymanie wysokich stadanrdów obsługi
Szkolenia i kursy
kurs PCK; prawo jazdy kat. B; szybkie pisanie na klawiaturze; bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
moda; muzyka; aktywne spędzanie czasu- bieg, spacer;
kino
kino