Monika Wróbel

Student, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Obsługa urządzeń biurowych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Starszy Doradca Firmy
- zarządzanie portfelem klientów MŚP i jego aktywna budowa
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Santander Bank Polska
Doradca biznesowy
- zarządzanie portfelem klientów MŚP i jego aktywna budowa
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych o obrotach do 40 mln
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, przychodowych
- skuteczne rekomendowanie produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym we wskazanym segmencie
- badanie potrzeb klientów, proponowanie produktów i usług
- zachowanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Bank BNP Paribas
Starszy Doradca klienta
- budowanie, utrzymanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi Klienta,
- pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach (detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
produktów dla Klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
- utrzymanie wysokich stadanrdów obsługi
Meritum Bank
Lider ds. obsługi Klienta
- Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie umów kredytowych
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- koordynowanie pracy zespołu
Lukas Bank S.A.
Referent ds. obsługi Klienta
LUKAS Bank SA
- aktywne pozyskiwanie klienta
- sporządzanie umów kredytowych
- realizacja celów dziennych
- dbanie o dobre imię i wizerunek firmy
Netia S.A.
Przedstawiciel handlowy
- telefoniczna sprzedaż produktów
- umawianie i organizowanie spotkań z Klientami bieznesowymi
- finalizowanie umów

Szkolenia i kursy

kurs PCK; prawo jazdy kat. B; szybkie pisanie na klawiaturze; bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;

Edukacja

Logo
Handel i biznes międzynarodowy, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

moda; muzyka; aktywne spędzanie czasu- bieg, spacer;
kino