Monika Kuligowska

Customer & Shopper Marketing Junior Manager
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

USP Zdrowie Sp. z o.o.
Customer & Shopper Marketing Junior Manager
- przygotowywanie i implementacja Programu Lojalnościowego
- organizacja katalogu nagród
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem komunikacji z klientami
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi
- zarządzanie budżetem projektu
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu, oraz innymi działami w ramach organizacji
- zarządzanie procesem rozliczeń
- analiza wyników i efektywności
- analiza rynku i działań konkurencji
- administracja m.in. obieg dokumentów, rozliczenia, płatności
Terra Sp. z o.o.
Account Manager / Asystentka Zarządu
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów w Społce
- inicjowanie zmian mających na celu usprawnienie funkcjonowania biura,
- uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,
- przygotowywanie raportów,
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- realizacja zarządzeń Prezesa Zarządu,
- kontakt z Klientem.
i360
Account Manager
- analiza strategii marketingowej Klienta w celu identyfikacji jego oczekiwań wobec Agencji,
- budowanie i rozwijanie prawidłowych relacji z Klientami Agencji,
- planowanie i koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzoną kampanią,
- współudział w rozwoju strategii marketingowej Klienta,
- dbanie o należytą realizację projektu przez specjalistów z poszczególnych działów,
- tworzenie kosztorysów i harmonogramów kampanii lub jej składników,
- raportowanie do Klienta,
- pozyskiwanie dostawców nagród do programów lojalnościowych i motywacyjnych,
- negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami,
- dopasowanie nagród do grupy docelowej,
- kontrola obiegu i prawidłowości w dokumentacji,
- zakup nagród do kampanii.
i360
Account Executive
- samodzielne prowadzenie części większych projektów pod kierownictwem przełożonego,
- samodzielna realizacja mniejszych projektów,
- opracowywanie pomysłów i propozycji dla klienta, harmonogramu działań, kosztów,
- realizacja poszczególnych zadań,
- koordynacja i planowanie działań w poszczególnych działach,
- raportowanie do przełożonego,
- redakcja komunikatów sms oraz e-mail,
- utrzymywanie i aktualizacja baz danych,
- redakcja tekstów na strony internetowej,
- kontakt bezpośredni z Klientem.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie