Monika Kucia
.
Sosnowiec,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. personalnych
JWW Invest S.A.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie akt pracowniczych;
- Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, umów o dzieło, zleceń, świadectw pracy;
- Monitoring ważności szkoleń BHP i badań lekarskich;
- Nadzór nad stanem i strukturą zatrudnienia (zatrudnianie, zwalnianie i przeszeregowanie pracowników);
- Prowadzenie rekrutacji pracowników;
- Prowadzenie sprawozdawczości z zatrudnienia, przygotowanie analiz dla Zarządu;
- Nadzór funkcjonalny nad dyscypliną pracy;
- Analiza potrzeb pracowniczych i dostarczanie wniosków Zarządowi;
- Ocena pracownika (sporządzanie arkuszy ocen, ocena okresowa pracownika, analiza wyników).
- Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, umów o dzieło, zleceń, świadectw pracy;
- Monitoring ważności szkoleń BHP i badań lekarskich;
- Nadzór nad stanem i strukturą zatrudnienia (zatrudnianie, zwalnianie i przeszeregowanie pracowników);
- Prowadzenie rekrutacji pracowników;
- Prowadzenie sprawozdawczości z zatrudnienia, przygotowanie analiz dla Zarządu;
- Nadzór funkcjonalny nad dyscypliną pracy;
- Analiza potrzeb pracowniczych i dostarczanie wniosków Zarządowi;
- Ocena pracownika (sporządzanie arkuszy ocen, ocena okresowa pracownika, analiza wyników).
Starszy konsultant
Selekcja i rekrutacja kandydatów do pracy zgodnie z wymaganiami klientów.
- budowanie bazy danych i zarządzanie aplikacjami kandydatów
- ocena kwalifikacji osób poszukujących pracy
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- przygotowywanie profili kandydatów do pracy
- redagowanie ofert pracy
Kompleksowa obsługa administracyjno – kadrowa pracowników.
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- zawieranie i rozwiązywanie umów cywilno-prawnych, umów o pracę
- wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach
- rozliczanie czasu pracy, obsługa programu TETA
Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami firmy, pozyskiwanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji.
- analiza potrzeb klientów i doradztwo w obszarze zatrudnienia
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez skuteczną realizację zamówień
- budowanie bazy danych i zarządzanie aplikacjami kandydatów
- ocena kwalifikacji osób poszukujących pracy
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- przygotowywanie profili kandydatów do pracy
- redagowanie ofert pracy
Kompleksowa obsługa administracyjno – kadrowa pracowników.
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- zawieranie i rozwiązywanie umów cywilno-prawnych, umów o pracę
- wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach
- rozliczanie czasu pracy, obsługa programu TETA
Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami firmy, pozyskiwanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji.
- analiza potrzeb klientów i doradztwo w obszarze zatrudnienia
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez skuteczną realizację zamówień
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Grupy
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.