Umiejętności
Zarządzanie klientami
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
CRM Program Management
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Planowanie strategiczne
Ubezpieczenia
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu
Success Fee Polska Sp. z o.o.
- zarządzanie spółką
- planowanie i wdrażanie strategii rozwoju i działania firmy
- odpowiedzialność za budżet i rachunek zysków i strat
- wprowadzanie na rynek nowoczesnego programu typu cashback w oparciu o platformę internetową
- analiza rynku i konkurencji
- kontakt z kluczowymi klientami (negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych, sprzedaż, spotkania)
- planowanie i wdrażanie strategii rozwoju i działania firmy
- odpowiedzialność za budżet i rachunek zysków i strat
- wprowadzanie na rynek nowoczesnego programu typu cashback w oparciu o platformę internetową
- analiza rynku i konkurencji
- kontakt z kluczowymi klientami (negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych, sprzedaż, spotkania)
Prezes Zarządu
AKR SA
- zarządzanie spółką
- planowanie i wdrażanie strategii działania spółki
- sporządzanie planów marketingowych i biznes planów
- raportowanie do nadzoru właścicielskiego
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- reprezentowanie spółki na zewnątrz – współpraca z Partnerami i kluczowymi Klientami
- koordynacja realizacji porozumień zawartych w 2005r. pomiędzy AKR S.A. a Lucchini SpA,
- planowanie i wdrażanie strategii działania spółki
- sporządzanie planów marketingowych i biznes planów
- raportowanie do nadzoru właścicielskiego
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- reprezentowanie spółki na zewnątrz – współpraca z Partnerami i kluczowymi Klientami
- koordynacja realizacji porozumień zawartych w 2005r. pomiędzy AKR S.A. a Lucchini SpA,
Regionalny Kierownik ds sprzedaży
- współpraca z brokerami i multiagencjami w zakresie sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych i
grupowych (prowadzenie szkoleń, przygotowywanie ofert)
- pozyskiwanie nowych pośredników, w tym uruchomienie kanału sprzedaży produktów MACIF
poprzez pośredników kredytowych i finansowych
- współpraca z bankami spółdzielczymi – pozyskiwanie nowych banków, negocjacje umów,
kompleksowe wdrażanie produktów do sprzedaży (szkolenia i monitoring)
- przygotowanie analiz rynkowych
grupowych (prowadzenie szkoleń, przygotowywanie ofert)
- pozyskiwanie nowych pośredników, w tym uruchomienie kanału sprzedaży produktów MACIF
poprzez pośredników kredytowych i finansowych
- współpraca z bankami spółdzielczymi – pozyskiwanie nowych banków, negocjacje umów,
kompleksowe wdrażanie produktów do sprzedaży (szkolenia i monitoring)
- przygotowanie analiz rynkowych
Członek Zarządu
- pozyskiwanie klientów strategicznych oraz monitorowanie współpracy (negocjacje,
przygotowywanie ofert i zawieranie umów),
- opracowywanie strategii rozwoju spółki
- koordynacja pracy firmy
- tworzenie i koordynacja funkcjonowania systemu zarządzania jakością ISO 9001/2000 na
poziomie zarządu, procesu sprzedaży oraz prowadzenie auditów wewnętrznych.
przygotowywanie ofert i zawieranie umów),
- opracowywanie strategii rozwoju spółki
- koordynacja pracy firmy
- tworzenie i koordynacja funkcjonowania systemu zarządzania jakością ISO 9001/2000 na
poziomie zarządu, procesu sprzedaży oraz prowadzenie auditów wewnętrznych.
własna działalność
„DORADZTWO I USŁUGI”
Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, bankami,
pośrednictwo w sprzedaży ubezpieczeń, leasingów, kredytów hipotecznych i inwestycyjnych
Specjalizacja – programy dla przedsiębiorstw (ubezpieczenia majątkowe i grupowe na życie), kredyty, obsługa klientów korporacyjnych
pośrednictwo w sprzedaży ubezpieczeń, leasingów, kredytów hipotecznych i inwestycyjnych
Specjalizacja – programy dla przedsiębiorstw (ubezpieczenia majątkowe i grupowe na życie), kredyty, obsługa klientów korporacyjnych
Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży,
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Polisa S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie S.
Stanowisko: Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży
Zakres Obowiązków:
- organizacja i nadzór pracy departamentu
- planowanie kampanii reklamowych i nadzór nad organizacją akcji marketingowych
(współpraca z agencjami reklamowymi, odpowiedzialność za kontakty z mediami)
- szkolenie dyrektorów regionalnych
- współudział w tworzeniu ogólnych warunków ubezpieczeń i opracowywanie instrukcji sprzedaży
dla agentów
- współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy i planów marketingowych
Stanowisko: Starszy Specjalista
Zakres obowiązków:
- bieżąca analiza rynku ubezpieczeń
- działania marketingowe (promocja, reklama, organizacja imprez promujących markę towarzystwa i
jego produkty)
- współudział w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy
- współudział w przygotowywaniu Ogólnych Warunków Ubezpieczeń
Zakres Obowiązków:
- organizacja i nadzór pracy departamentu
- planowanie kampanii reklamowych i nadzór nad organizacją akcji marketingowych
(współpraca z agencjami reklamowymi, odpowiedzialność za kontakty z mediami)
- szkolenie dyrektorów regionalnych
- współudział w tworzeniu ogólnych warunków ubezpieczeń i opracowywanie instrukcji sprzedaży
dla agentów
- współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy i planów marketingowych
Stanowisko: Starszy Specjalista
Zakres obowiązków:
- bieżąca analiza rynku ubezpieczeń
- działania marketingowe (promocja, reklama, organizacja imprez promujących markę towarzystwa i
jego produkty)
- współudział w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy
- współudział w przygotowywaniu Ogólnych Warunków Ubezpieczeń
Szkolenia i kursy
2011-2013 kursy dla kadry menadżerskiej (zarządzanie strategiczne, akademia menadżera, HR, coaching)
2001 - 2005 - szkolenia produktowe i sprzedażowe organizowane przez pracodawców i firmy współpracujące
(ubezpieczenia, kredyty, leasingi)
- kursy systemów zarządzania jakością (tworzenie procesów w przedsiębiorstwie, audit wewnętrzny) organizowane przez firmę DEKRA Polska Sp. z o.o.
1992 – 1995 Staże, kursy w zakresie marketingu ubezpieczeniowego organizowane przez ENAss CEFFIC (Francuski Ośrodek Kształcenia i Informacji Kadr), IFG (Francuska Szkoła Zarządzania) – Marketing II, NORGES MARKEDS HYSKOLE (The Norwegian School of Marketing) oraz przez pracodawców
2001 - 2005 - szkolenia produktowe i sprzedażowe organizowane przez pracodawców i firmy współpracujące
(ubezpieczenia, kredyty, leasingi)
- kursy systemów zarządzania jakością (tworzenie procesów w przedsiębiorstwie, audit wewnętrzny) organizowane przez firmę DEKRA Polska Sp. z o.o.
1992 – 1995 Staże, kursy w zakresie marketingu ubezpieczeniowego organizowane przez ENAss CEFFIC (Francuski Ośrodek Kształcenia i Informacji Kadr), IFG (Francuska Szkoła Zarządzania) – Marketing II, NORGES MARKEDS HYSKOLE (The Norwegian School of Marketing) oraz przez pracodawców
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
muzyka, brydż, literatura, teatr, sport
Organizacje
członek Polish Professional Business Women Network
Inne
Licencja PUNU agenta ubezpieczeniowego
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość