Monika Kucharek

Prezes Zarządu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami planowanie biznesu Strategia biznesowa CRM Program Management Microsoft Office Negocjacje zarządzanie operacyjne Planowanie strategiczne Ubezpieczenia

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu
Success Fee Polska Sp. z o.o.
- zarządzanie spółką
- planowanie i wdrażanie strategii rozwoju i działania firmy
- odpowiedzialność za budżet i rachunek zysków i strat
- wprowadzanie na rynek nowoczesnego programu typu cashback w oparciu o platformę internetową
- analiza rynku i konkurencji
- kontakt z kluczowymi klientami (negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych, sprzedaż, spotkania)
Logo
Key Account Manager
RODOComfort
RODOcomfort - rozwiązanie w szczególności dla firm z Sektora MŚP.
RodoComfort to nie poradnik, nie e-book, nie interpretacja przepisów.
To gotowe NARZĘDZIA I SERWIS dla Twojej Firmy.
Logo
Freelancer
mk4 Business Consulting
- doradztwo biznesowe w zakresie organizacji, budowy strategii i zarządzania spółkami:
• opracowywanie strategii rozwoju i działania firmy
• sporządzanie planów marketingowych i biznes planów
- współpraca z partnerami przy pozyskiwaniu klientów poprzez rekomendacje
Logo
Prezes Zarządu
AKR SA
- zarządzanie spółką
- planowanie i wdrażanie strategii działania spółki
- sporządzanie planów marketingowych i biznes planów
- raportowanie do nadzoru właścicielskiego
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- reprezentowanie spółki na zewnątrz – współpraca z Partnerami i kluczowymi Klientami
- koordynacja realizacji porozumień zawartych w 2005r. pomiędzy AKR S.A. a Lucchini SpA,
MACIF Życie Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Regionalny Kierownik ds sprzedaży
- współpraca z brokerami i multiagencjami w zakresie sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych i
grupowych (prowadzenie szkoleń, przygotowywanie ofert)
- pozyskiwanie nowych pośredników, w tym uruchomienie kanału sprzedaży produktów MACIF
poprzez pośredników kredytowych i finansowych
- współpraca z bankami spółdzielczymi – pozyskiwanie nowych banków, negocjacje umów,
kompleksowe wdrażanie produktów do sprzedaży (szkolenia i monitoring)
- przygotowanie analiz rynkowych
Polskie Biura Rachunkowe Sp. z o.o.
Członek Zarządu
- pozyskiwanie klientów strategicznych oraz monitorowanie współpracy (negocjacje,
przygotowywanie ofert i zawieranie umów),
- opracowywanie strategii rozwoju spółki
- koordynacja pracy firmy
- tworzenie i koordynacja funkcjonowania systemu zarządzania jakością ISO 9001/2000 na
poziomie zarządu, procesu sprzedaży oraz prowadzenie auditów wewnętrznych.
Logo
własna działalność
„DORADZTWO I USŁUGI”
Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, bankami,
pośrednictwo w sprzedaży ubezpieczeń, leasingów, kredytów hipotecznych i inwestycyjnych
Specjalizacja – programy dla przedsiębiorstw (ubezpieczenia majątkowe i grupowe na życie), kredyty, obsługa klientów korporacyjnych
Logo
Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży,
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Polisa S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie S.
Stanowisko: Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży
Zakres Obowiązków:
- organizacja i nadzór pracy departamentu
- planowanie kampanii reklamowych i nadzór nad organizacją akcji marketingowych
(współpraca z agencjami reklamowymi, odpowiedzialność za kontakty z mediami)
- szkolenie dyrektorów regionalnych
- współudział w tworzeniu ogólnych warunków ubezpieczeń i opracowywanie instrukcji sprzedaży
dla agentów
- współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy i planów marketingowych

Stanowisko: Starszy Specjalista
Zakres obowiązków:
- bieżąca analiza rynku ubezpieczeń
- działania marketingowe (promocja, reklama, organizacja imprez promujących markę towarzystwa i
jego produkty)
- współudział w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy
- współudział w przygotowywaniu Ogólnych Warunków Ubezpieczeń

Szkolenia i kursy

2011-2013 kursy dla kadry menadżerskiej (zarządzanie strategiczne, akademia menadżera, HR, coaching)

2001 - 2005 - szkolenia produktowe i sprzedażowe organizowane przez pracodawców i firmy współpracujące
(ubezpieczenia, kredyty, leasingi)
- kursy systemów zarządzania jakością (tworzenie procesów w przedsiębiorstwie, audit wewnętrzny) organizowane przez firmę DEKRA Polska Sp. z o.o.

1992 – 1995 Staże, kursy w zakresie marketingu ubezpieczeniowego organizowane przez ENAss CEFFIC (Francuski Ośrodek Kształcenia i Informacji Kadr), IFG (Francuska Szkoła Zarządzania) – Marketing II, NORGES MARKEDS HYSKOLE (The Norwegian School of Marketing) oraz przez pracodawców

Edukacja

Logo
Ubezpieczenia na Życie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
Wydział Ekonomiki Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

muzyka, brydż, literatura, teatr, sport

Organizacje

członek Polish Professional Business Women Network

Inne

Licencja PUNU agenta ubezpieczeniowego
Prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie