Monika Krzystanek

Właściciel firmy
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Pod dębami"
Logo
Specjalista ds marketingu bezpośredniego i mikromarketingu
DomBank Hipoteczny Oddział Getin Banku SA

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Biznes Łódź
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GL - Różne ogłoszenia
GL - Różne ogłoszenia
Ogłoszenia różne - propozycje współpracy biznesowej, informacje o konferencjach itd.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
KULTURA W ŁODZI
KULTURA W ŁODZI
Wydarzenia kulturalne w Łodzi. Koncerty, imprezy itp.
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz