Umiejętności
pracowitość
praca pod presją czasu, praca z klientem,
praca w zespole i kierowanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
starszy pracownik socjalny
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
prowadzenie spraw Mieszkańców, akt osobowych, rent, zasiłków,
emerytur
wyliczanie odpłatności za DPS
współpraca z Sądami, ZUS, KRUS, MOPS
udział w adaptacji i rozpoznawaniu potrzeb i problemów
Mieszkańca
rozwiązywane problemów Mieszkańca wykraczających poza
sprawy związane z pobytem w DPS
współpraca z Fundacjami
koordynowanie akcji na rzecz Mieszkańców DPS
emerytur
wyliczanie odpłatności za DPS
współpraca z Sądami, ZUS, KRUS, MOPS
udział w adaptacji i rozpoznawaniu potrzeb i problemów
Mieszkańca
rozwiązywane problemów Mieszkańca wykraczających poza
sprawy związane z pobytem w DPS
współpraca z Fundacjami
koordynowanie akcji na rzecz Mieszkańców DPS
Pracownik socjalny
Dom Pomocy Społecznej ''Na Bachusa"
prowadzenie spraw Mieszkańców, akt osobowych, rent, zasiłków,
emerytur
wyliczanie odpłatności za DPS
współpraca z Sądami, ZUS, KRUS, MOPS
udział w adaptacji i rozpoznawaniu potrzeb i problemów
Mieszkańca
rozwiązywane problemów Mieszkańca wykraczających poza
sprawy związane z pobytem w DPS
emerytur
wyliczanie odpłatności za DPS
współpraca z Sądami, ZUS, KRUS, MOPS
udział w adaptacji i rozpoznawaniu potrzeb i problemów
Mieszkańca
rozwiązywane problemów Mieszkańca wykraczających poza
sprawy związane z pobytem w DPS
Office Manager
MAPA Construction and Trade Company S.A
redagowanie i tłumaczenie pism zleconych przez przełożonego
wyszukiwanie przetargów ( przygotowywanie dokumentacji przetargowej od strony wykonawcy)
szkolenia, kursy( wnioskowanie, zgłaszanie w uzgodnieniu z przełożonym
przygotowywanie podróży służbowych( delegacje, rezerwacja biletów, hoteli itp.)
organizacja konferencji, narad oraz imprez okolicznościowych
prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora
telefony( zakup, likwidacja, ewidencja użytkowników i monitorowanie kosztów)
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania i serwisu urządzeń biurowych
wysyłanie zapytań ofertowych
tworzenie zamówień, zakup i ewidencja urządzeń biurowych itp.
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, w zakresie umiejętności i posiadanych kompetencji
wyszukiwanie przetargów ( przygotowywanie dokumentacji przetargowej od strony wykonawcy)
szkolenia, kursy( wnioskowanie, zgłaszanie w uzgodnieniu z przełożonym
przygotowywanie podróży służbowych( delegacje, rezerwacja biletów, hoteli itp.)
organizacja konferencji, narad oraz imprez okolicznościowych
prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora
telefony( zakup, likwidacja, ewidencja użytkowników i monitorowanie kosztów)
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania i serwisu urządzeń biurowych
wysyłanie zapytań ofertowych
tworzenie zamówień, zakup i ewidencja urządzeń biurowych itp.
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, w zakresie umiejętności i posiadanych kompetencji
Asystentka Dyrektora Marketingu
obsługa administracyjna biura technicznego
rejestracja i archiwizacja ofert oraz zapytań ofertowych
wysyłanie ofert
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
opracowywanie pism z polecenia dyrektora
organizacja pracy personelu biura technicznego oraz branie w nim czynnego udziału
obsługa spotkań w siedzibie firmy
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania i serwisu urządzeń w biurze
pomoc w drukowaniu, składaniu projektów oraz przygotowaniu dokumentacji projektowej
zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze
rozliczanie delegacji służbowych dyrektora
rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych
przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod względem administracyjnym od strony wykonawcy
zawieranie umów na świadczenia telekomunikacyjne, dokonywanie zmian na koncie klienta, zamawianie sprzętu, kontrola nad współpracą z operatorem
współpraca z magazynami, katalogami branżowymi oraz portalami internetowymi w sprawie reklamy firmy(zamieszczanie reklam , prezentacji firmy)
reprezentowanie firmy na targach i seminariach (organizacja)
rejestracja i archiwizacja ofert oraz zapytań ofertowych
wysyłanie ofert
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
opracowywanie pism z polecenia dyrektora
organizacja pracy personelu biura technicznego oraz branie w nim czynnego udziału
obsługa spotkań w siedzibie firmy
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania i serwisu urządzeń w biurze
pomoc w drukowaniu, składaniu projektów oraz przygotowaniu dokumentacji projektowej
zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze
rozliczanie delegacji służbowych dyrektora
rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych
przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod względem administracyjnym od strony wykonawcy
zawieranie umów na świadczenia telekomunikacyjne, dokonywanie zmian na koncie klienta, zamawianie sprzętu, kontrola nad współpracą z operatorem
współpraca z magazynami, katalogami branżowymi oraz portalami internetowymi w sprawie reklamy firmy(zamieszczanie reklam , prezentacji firmy)
reprezentowanie firmy na targach i seminariach (organizacja)
Sekretarka
obsługa sekretariatu,centrali telefonicznej
rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych oraz hoteli w kraju i za granicą
organizacja spotkań w biurze Firmy
zarządzanie flotą samochodową
opracowywanie pism na polecenie zarządu
prowadzenie rejestru korespondencji( archiwizacja dokumentów)
zakwaterowanie pracowników fizycznych w hotelach pracowniczych
rozliczanie faktur gotówkowych pracowników
ewidencja faktur przelewowych
zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze
współpraca z firmami kurierskimi
rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych oraz hoteli w kraju i za granicą
organizacja spotkań w biurze Firmy
zarządzanie flotą samochodową
opracowywanie pism na polecenie zarządu
prowadzenie rejestru korespondencji( archiwizacja dokumentów)
zakwaterowanie pracowników fizycznych w hotelach pracowniczych
rozliczanie faktur gotówkowych pracowników
ewidencja faktur przelewowych
zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze
współpraca z firmami kurierskimi
Stażystka
Praktyka zawodowa w dziale socjalnym ( zasiłki rodzinne, socjalne i okresowe)
pomoc w przygotowywaniu dokumentów oraz archiwizacja.
obsługa korespondencji
pomoc w przygotowywaniu dokumentów oraz archiwizacja.
obsługa korespondencji
Projekty
Szkolenia i kursy
Kurs Specjalista ds. Zamówień Publicznych.
2-letnia szkoła przy Wyższej Szkole Ekonomii w Warszawie, kierunek Technik Prawa i Administracji
2-letnia szkoła przy Wyższej Szkole Ekonomii w Warszawie, kierunek Technik Prawa i Administracji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
podróże, literatura batalistyczna
Inne
Obsługa komputera MS Office, Internet, obsługa urządzeń biurowych(skaner, fax,xero itp.)
obsługa archiwów,zarządzanie terminarzem, zarządzanie podróżami służbowymi.
Prawo jazdy kat B
obsługa archiwów,zarządzanie terminarzem, zarządzanie podróżami służbowymi.
Prawo jazdy kat B
Grupy
ASYSTENTKA.PL
Wyjatkowa grupa wyjątkowych asystentek, sekretarek, recepcjonistek, a w szczególności nasze rekomendowane kandydatki :-), uczestniczki spotkań, szkoleń i osoby zaprzyjaźnione.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.