Monika Krasuska

Analityk biznesowy, Drewno Centrum Sp. z o.o.
Pruszków, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Drewno Centrum Sp. z o.o.
Analityk biznesowy
1. stworzenie od podstaw struktur kontrolingowych w spółce
2. analizy biznesowo-finansowe, bieżące i okresowe raportowanie
3. sporządzanie i interpretowanie raportów zarządczych
4. tworzenie, koordynacja oraz nadzór nad procesem budżetowania
5. optymalizacja procesów w firmie
6. współpraca z audytem, kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną
7. uczestnictwo w projektach firmy
8. windykacja należności
Oriflame Poland
Analityk biznesowy
1. udział w tworzeniu budżetu firmy
2. kontrola kosztów i komentowanie odchyleń budżetowych
3. bieżące raportowanie na potrzeby Zarządu
Signify Poland Sp. z o.o.
Financial Controller
1.Ocena ryzyka kredytowego potencjalnych klientów, kategoryzowanie klientów wg ryzyka kredytowego,sprawdzanie dokumentów finansowych oraz ustalanie zabezpieczeń
2.Sprawdzanie wiarygodności finansowej i monitorowanie klientów z użyciem dostępnych narzędzi informatycznych
3. ustalanie i weryfikowanie poziomu limitów kredytowych dla potencjalnych i stałych klientów
4. bieżąca kontrola kredytu - sprawdzanie i odblokowywyanie zamówień w SAP
5. regularne monitorowanie płatności i należności klientów, szczególnie należności przeterminowanych
6. ściąganie należności od klientów
7. ścisła współpraca z działami handlowymi w zarządzaniu kredytem i ściąganiu należności
8. udział w projektach międzynarodowych
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Kontroler należności
zapewnienie terminowego spływu należności, czuwanie nad przestrzeganiem procedur dotyczących kontroli limitów kredytowych i windykacji należności, współpraca z działem sprzedaży i klientami w celu wyjaśnienia niezgodności wynikających w procesie fakturowania, inicjowanie działań prowadzących do poprawy ściągalności należności. Ponadto do moich zadań należy: systematyczne przygotowywanie raportów dotyczących płatności, comiesięcznych sprawozdań dotyczących wskaźnika należności, współpraca z firmą ubezpieczeniową
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Pracownik działu obsługi klienta
weryfikacja i realizacja zamówień, kontrola należności, obsługa reklamacji, przygotowywanie raportów, ścisła współpraca z klientami handlu tradycyjnego i nowoczesnego, przedstawicielami handlowymi, firmą transportową.
Solvay Pharma Polska
pracownik Call Center
weryfikacja i realizacja zamówień, planowanie kalendarza dostaw, telefoniczna obsługa klienta, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Prosystel Sp. z o.o.
asystent biurowy
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji handlowej, kalendarza spotkań, wystawianie faktur i wstępna obróbka dokumentacji księgowej

Szkolenia i kursy

Udział w uniwersytecie VOX - szkolenie dot. motywacji i coachingu
Szkolenia produktowe (Barlinek, Kronopol, Kospan)
Techniki skutecznej windykacji - czyli jak dokończyć sprzedaż - Ernst&Young
Telefoniczne techniki sprzedaży i obsługi klienta
Szkolenia Excel
Kursy językowe

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne

Inne

SAP, Hermes, Cognos, Qlik View, Microsoft Office (Excel, Power Point),