Monika Kraska

Specjalista ds. zarządzania sprzedażą, Qubus Hotel Prestige Katowice
Gliwice, śląskie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Qubus Hotel Prestige Katowice
Specjalista ds. zarządzania sprzedażą
- sprzedaż usług hotelowych: noclegowych, restauracyjnych oraz konferencyjnych,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- negocjacje, przygotowanie i składanie ofert,
- przygotowywanie i opracowywanie statystyk/analiz w zakresie sprzedaży internetowej.
- tworzenie raportów na potrzeby planowania dziąłań sprzedażowych i marketingowych
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowych
i sprzedażowych,
- planowanie, kontrolowanie oraz analiza/omówienie miesięcznych, kwartalnych i rocznych założeń bużetowych,
- wyszukiwanie informacji i tworzenie baz danych do celów marketingowych i sprzedażowych,
- zarządzanie dostępnością i ceną miejsc noclegowych w kanałach sprzedaży online (IDS/GDS);
- ścisła współpraca z polskimi i zagranicznymi portalami rezerwacyjnymi;
Qubus Hotel
Specjalista ds. sprzedaży korporacyjnej
- sprzedaż usług hotelowych: noclegowych, restauracyjnych oraz konferencyjnych,
- organizacja konferencji, spotkań biznesowych, imprez,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- negocjacje, przygotowanie i składanie ofert,
- weryfikacja działań konkurencji,
- tworzenie umów i koordynacja ich realizacji,
- przygotowanie raportów sprzedażowych,
- planowanie, prowadzanie i koordynacja sprzedaży w hotelu,
- zarządzanie ceną dnia w hotelu oraz online,
- obsługa portali rezerwacyjnych,
- wyszukiwanie informacji i tworzenie baz danych do celów marketingowych i sprzedażowych,
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych,
- kreowanie wizerunku firmy;
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Biurowe.com.pl
- wystawianie dokumentów sprzedaży oraz zakupu
- zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów,
-obsługa klienta,
-udzielanie informacji o produktach z oferty sprzedaży,
- telefoniczny oraz osobisty kontakt z klientem,
- nadzór nad terminowością zleceń,
- sporządzanie ofert i kalkulacji cenowych,
- nadzór nad zamawianym towarem działu sprzedaży.
- stała współpraca z przedstawicielami handlowymi, hurtowniami, agencjami itp.
- windykacja należności
Maxco Distribution
Specjalista ds. Administracji i organizacji biura
- obsługa sekretariatu
- sporządzanie raportów,
- wystawianie faktur,
- promocja działalności biura handlowego
- prace administracyjne
- współpraca z działem HR poprzez organizacja spotkań rekrutacyjnych, współpraca z firmami rekrutacyjnymi, koordynacja pracy Przedstawicieli Handlowych
- rezerwacja miejsc noclegowych w hotelach, organizacja wyjazdów służbowych, organizacja oraz nadzór konferencji, szkoleń i spotkań firmowych,
- współpraca z działem rozliczeń

Szkolenia i kursy

- „Profesjonalna obsługa gości-strategie wiodące do sukcesu”,
- „Techniki sprzedaży”
- „Revenue management w hotelarstwie”

Edukacja

Logo
Socjologia Komunikacji Społecznej, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Socjologia rekalmy i komunikacji społecznej, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Inne

Biegła obsługa komputera: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
Program komputerowy: Brilliant, EBI, Magis, Subiekt, ProHOTT
Podstawowa obsługa programów Corel Draw, Photoshop, Picasso