Monika Konarska
manager
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Coaching
Komunikacja
Wsparcie klienta
Prawo pracy
Umiejętności zarządzania
Merchandising
Motywacja
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
szybkie przyswajanie wiedzy
Handel
Budowanie zepołu
TETA HRM
Kontakt z klientem
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, obsługa klienta, pakiet office,
iWork, Ms Office
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Data & Document Specialist
-Processing day to day updates, making sure that all documentation is in line with the current regulations
-Supporting the Front Office in processing changes on clients’ accounts
-Performing AML checks and processing due diligence to ensure that no illegal activity is present on the accounts
-Cooperating with the Legal and AML team in finding any potential risk relating to documentation or any activities carried out by a potential client.
-Processing FATCA requests
-Analysing and opening discretionary portfolios
-Opening Individual and Corporate Accounts in line with the KYC/AML procedures
-Supporting other teams in gaining better understanding of UBS products
-Supporting the Front Office in processing changes on clients’ accounts
-Performing AML checks and processing due diligence to ensure that no illegal activity is present on the accounts
-Cooperating with the Legal and AML team in finding any potential risk relating to documentation or any activities carried out by a potential client.
-Processing FATCA requests
-Analysing and opening discretionary portfolios
-Opening Individual and Corporate Accounts in line with the KYC/AML procedures
-Supporting other teams in gaining better understanding of UBS products
Front & Client Support Specialist
-Management and processing of post execution trade allocations on instruction from CSSEL clients (Electronic and Manual) on trade date.
-Allocation of processing and delivery management of post execution trade confirmations to clients.
-Monitoring and clearance of all exception processing queues daily.
-Query investigation and resolution of all post execution trade discrepancies relating to clients allocation and confirmations.
-Liaising with internal clients (Global Equity Middle Office, Clearing & Settlement, Regional Offices, Client Relationship Management, Front Office (Salespeople/Traders/COO) and external clients (Global institutional clients, vendors).
-New fund/sub account opening of existing CSSEL clients, as part of the trade allocation and confirmation process.
-Manual Non-economic Cancel & Corrects in Front Office systems.
-Evidence of process improvements through root cause analysis to achieve higher straight through processing rates.
-Delivery of exceptional client service to internal and external clients.
-Allocation of processing and delivery management of post execution trade confirmations to clients.
-Monitoring and clearance of all exception processing queues daily.
-Query investigation and resolution of all post execution trade discrepancies relating to clients allocation and confirmations.
-Liaising with internal clients (Global Equity Middle Office, Clearing & Settlement, Regional Offices, Client Relationship Management, Front Office (Salespeople/Traders/COO) and external clients (Global institutional clients, vendors).
-New fund/sub account opening of existing CSSEL clients, as part of the trade allocation and confirmation process.
-Manual Non-economic Cancel & Corrects in Front Office systems.
-Evidence of process improvements through root cause analysis to achieve higher straight through processing rates.
-Delivery of exceptional client service to internal and external clients.
Kierownik Działu Kas - Główny Kasjer
- Organizacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu kas
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Rekurtacja
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Rekurtacja
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
Zastępca Kierownika Działu Kas - Starszy Kasjer
- Organizacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu kas we współpracy z Głównym Kasjerem
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
Osoba Funkcyjna - Sprzedawca-Kasjer
- zarządzanie podległym personelem i placówką sprzedażową
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
- kontrola obowiązujących standardów, ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi klienta
- przestrzeganie procedur i dbałość o wizerunek sklepu i firmy
- funkcja głównego kasjera
- trener pracowników w zakresie obsługi kasy fiskalnej, kasowych procedur bezpieczeństwa
- podstawy Visual Merchandising'u
- obsługa klienta
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
- kontrola obowiązujących standardów, ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi klienta
- przestrzeganie procedur i dbałość o wizerunek sklepu i firmy
- funkcja głównego kasjera
- trener pracowników w zakresie obsługi kasy fiskalnej, kasowych procedur bezpieczeństwa
- podstawy Visual Merchandising'u
- obsługa klienta
Szkolenia i kursy
Projektanci kariery - Program managerski
Efektywna rekrutacja
Floor management
Efektywna rekrutacja
Floor management
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
- moda prêt-à-porter
- media społecznościowe
- lektura o tematyce sensacyjno - kryminalnej
- media społecznościowe
- lektura o tematyce sensacyjno - kryminalnej
Inne
- czynne prawo jazdy kat. B
- zaawansowana obsługa kasy fiskalnej i terminalu kart płatniczych
- bardzo dobra znajomość środowiska Internetowego
- znajomość oprogramowania Windows i Mac
- dobra znajomość pakietu Windows Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (tel, fax, ksero, ipac)
- zaawansowana obsługa kasy fiskalnej i terminalu kart płatniczych
- bardzo dobra znajomość środowiska Internetowego
- znajomość oprogramowania Windows i Mac
- dobra znajomość pakietu Windows Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (tel, fax, ksero, ipac)