Monika Konarska

Monika Konarska

manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Coaching Komunikacja Wsparcie klienta Prawo pracy Umiejętności zarządzania Merchandising Motywacja Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja szybkie przyswajanie wiedzy Handel Budowanie zepołu TETA HRM Kontakt z klientem Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, obsługa klienta, pakiet office, iWork, Ms Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UBS Kraków
Data & Document Specialist
-Processing day to day updates, making sure that all documentation is in line with the current regulations
-Supporting the Front Office in processing changes on clients’ accounts
-Performing AML checks and processing due diligence to ensure that no illegal activity is present on the accounts
-Cooperating with the Legal and AML team in finding any potential risk relating to documentation or any activities carried out by a potential client.
-Processing FATCA requests
-Analysing and opening discretionary portfolios
-Opening Individual and Corporate Accounts in line with the KYC/AML procedures
-Supporting other teams in gaining better understanding of UBS products
Credit Suisse
Front & Client Support Specialist
-Management and processing of post execution trade allocations on instruction from CSSEL clients (Electronic and Manual) on trade date.
-Allocation of processing and delivery management of post execution trade confirmations to clients.
-Monitoring and clearance of all exception processing queues daily.
-Query investigation and resolution of all post execution trade discrepancies relating to clients allocation and confirmations.
-Liaising with internal clients (Global Equity Middle Office, Clearing & Settlement, Regional Offices, Client Relationship Management, Front Office (Salespeople/Traders/COO) and external clients (Global institutional clients, vendors).
-New fund/sub account opening of existing CSSEL clients, as part of the trade allocation and confirmation process.
-Manual Non-economic Cancel & Corrects in Front Office systems.
-Evidence of process improvements through root cause analysis to achieve higher straight through processing rates.
-Delivery of exceptional client service to internal and external clients.
Inditex
Kierownik Działu Kas - Główny Kasjer
- Organizacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu kas
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Rekurtacja
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
Inditex
Zastępca Kierownika Działu Kas - Starszy Kasjer
- Organizacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu kas we współpracy z Głównym Kasjerem
- Szkolenie i coaching kasjerów
- Wdrażanie wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku kasjerskim
- Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
- Kontakt ze strukturami regionalnymi
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie sklepu (zamówienia)
- Odpowiedzialność za dokumenty kasowe (bilanse sumaryczne i fiskalne, korespondencja z biurem centralnym)
- Customer service
- Dbanie o realizację wyników finansowych
Inditex
Osoba Funkcyjna - Sprzedawca-Kasjer
- zarządzanie podległym personelem i placówką sprzedażową
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
- kontrola obowiązujących standardów, ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi klienta
- przestrzeganie procedur i dbałość o wizerunek sklepu i firmy
- funkcja głównego kasjera
- trener pracowników w zakresie obsługi kasy fiskalnej, kasowych procedur bezpieczeństwa
- podstawy Visual Merchandising'u
- obsługa klienta
Poczta Polska S.A.
Asystent
- weryfikacja poprawności rachunkowej deklaracji i sprawozdań płatników
- rejestracja danych
- korekcja przetwarzanych dokumentów za pomocą aplikacji
„Uniwersalna Stacja Korekcji”
- archiwizacja dokumentów

Szkolenia i kursy

Projektanci kariery - Program managerski
Efektywna rekrutacja
Floor management

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spec. Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spec. Public Relations, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Zainteresowania

- moda prêt-à-porter
- media społecznościowe
- lektura o tematyce sensacyjno - kryminalnej

Inne

- czynne prawo jazdy kat. B
- zaawansowana obsługa kasy fiskalnej i terminalu kart płatniczych
- bardzo dobra znajomość środowiska Internetowego
- znajomość oprogramowania Windows i Mac
- dobra znajomość pakietu Windows Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (tel, fax, ksero, ipac)

Grupy

Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
ZARA
ZARA
wszystko o marce :)