Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager IT
-Zarządzanie incydentami o wysokich priorytetach według standardów Service Level Agreements (SLAs)
-Tworzenie i wdrażanie procedur incydent managementu
-Koordynowanie i zarządzanie procesami zarządzania incydentami
-Nadzorowanie przestrzegania procesów obsługi incydentów zgodnie z SLA
-Analiza genezy powstania problemu (Root Cause Analysis)
-Opracowywanie i uaktualnianie instrukcji/procedur zarządzania incydentami na potrzeby wdrożenia reprezentantów biznesu, dostawców oprogramowania i partnerów poza organizacją
-Tworzenie bazy wiedzy i dokumentacji obsługiwanych incydentów
-Tworzenie i wdrażanie procedur incydent managementu
-Koordynowanie i zarządzanie procesami zarządzania incydentami
-Nadzorowanie przestrzegania procesów obsługi incydentów zgodnie z SLA
-Analiza genezy powstania problemu (Root Cause Analysis)
-Opracowywanie i uaktualnianie instrukcji/procedur zarządzania incydentami na potrzeby wdrożenia reprezentantów biznesu, dostawców oprogramowania i partnerów poza organizacją
-Tworzenie bazy wiedzy i dokumentacji obsługiwanych incydentów
Lider ds. monitoringu systemów IT
- Koordynowanie pracy zespołu
- Administracja narzędziami monitorujacymi systemy i aplikacje (Zabbix, Grafana)
- Monitoring, rozwiązywanie problemów oraz raportowanie wydajności systemów serwerowych, aplikacji i sieci grupy kapitałowej Integer.pl SA.
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem powierzonych usług i serwerów.
- Udział we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Proaktywne oraz reaktywne działania celem zapewnienia dostępności oraz odpowiedniego działania aplikacji i systemów.
- Diagnozowanie awarii zgodnie z procesem zarządzania incydentem.
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów.
- Uczestnictwo w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów.
- Administracja narzędziami monitorujacymi systemy i aplikacje (Zabbix, Grafana)
- Monitoring, rozwiązywanie problemów oraz raportowanie wydajności systemów serwerowych, aplikacji i sieci grupy kapitałowej Integer.pl SA.
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem powierzonych usług i serwerów.
- Udział we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Proaktywne oraz reaktywne działania celem zapewnienia dostępności oraz odpowiedniego działania aplikacji i systemów.
- Diagnozowanie awarii zgodnie z procesem zarządzania incydentem.
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów.
- Uczestnictwo w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów.
Młodszy Administrator Systemów
- Monitoring, rozwiązywanie problemów oraz raportowanie wydajności systemów serwerowych, aplikacji i sieci grupy kapitałowej Integer.pl SA.
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem powierzonych usług i serwerów.
- Udział we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Proaktywne oraz reaktywne działania celem zapewnienia dostępności oraz odpowiedniego działania aplikacji i systemów.
- Diagnozowanie awarii zgodnie z procesem zarządzania incydentem.
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów.
- Uczestnictwo w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów.
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem powierzonych usług i serwerów.
- Udział we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Proaktywne oraz reaktywne działania celem zapewnienia dostępności oraz odpowiedniego działania aplikacji i systemów.
- Diagnozowanie awarii zgodnie z procesem zarządzania incydentem.
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów.
- Uczestnictwo w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów.
Technical Support Team Leader, Dział IT
insupport
- Kierowanie Zespołem Wsparcia Technicznego Paczkomaty w Polsce,
- Współpraca z innymi Działami i Zespołami usługi Paczkomaty 24/7,
- Zapewnienie efektywnej komunikacji w Zespole oraz dbanie o terminowe rozwiązywanie zgłoszeń,
- Wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników firmy dotyczące usługi Paczkomaty 24/7,
- Weryfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i pracowników,
- Zbieranie i raportowanie ważnych informacji/ problemów pozyskiwanych od klientów, przekazywanie informacji o pojawiających się problemach.
- Współpraca z innymi Działami i Zespołami usługi Paczkomaty 24/7,
- Zapewnienie efektywnej komunikacji w Zespole oraz dbanie o terminowe rozwiązywanie zgłoszeń,
- Wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników firmy dotyczące usługi Paczkomaty 24/7,
- Weryfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i pracowników,
- Zbieranie i raportowanie ważnych informacji/ problemów pozyskiwanych od klientów, przekazywanie informacji o pojawiających się problemach.
Praca biurowa, obsługa abonentów
- Sporządzanie umów,
- wprowadzanie umów do systemu,
- pozyskiwanie klientów, opieka nad klientem,
- zarządzanie korespondencją,
- obsługa klienta bezpośrednia, elektroniczna, telefoniczna,
- przyjmowanie wpłat abonamentowych,
- umawiania spotkań oraz dbanie o wizerunek firmy.
- wprowadzanie umów do systemu,
- pozyskiwanie klientów, opieka nad klientem,
- zarządzanie korespondencją,
- obsługa klienta bezpośrednia, elektroniczna, telefoniczna,
- przyjmowanie wpłat abonamentowych,
- umawiania spotkań oraz dbanie o wizerunek firmy.
Szkolenia i kursy
- Programowanie w C++.
- Certyfikat uczestnictwa w warsztatach [t. "Ptofesjonalna 0bsługa trudnego Klienta".
- Certyfikat uczestnictwa w Warsztatach Projektanta RUVOLUM firmy Geobrugg AG obejmujący elastyczny system stabilizacji przypowierzchniowej skarp TECCO.
- Prawo jazdy kat. B.
- Praktyki terenowe z geologii ogólnej (Sudety, Karpaty, Hell),
- Praktyki terenowe z kartografii (Chęciny),
- Praktyki terenowe z metod badań geologiczno-inżynierskich: praktyczne zapoznanie się z techniką wierceń i sondowań, zasady kartowań osuwiska.
- Certyfikat uczestnictwa w warsztatach [t. "Ptofesjonalna 0bsługa trudnego Klienta".
- Certyfikat uczestnictwa w Warsztatach Projektanta RUVOLUM firmy Geobrugg AG obejmujący elastyczny system stabilizacji przypowierzchniowej skarp TECCO.
- Prawo jazdy kat. B.
- Praktyki terenowe z geologii ogólnej (Sudety, Karpaty, Hell),
- Praktyki terenowe z kartografii (Chęciny),
- Praktyki terenowe z metod badań geologiczno-inżynierskich: praktyczne zapoznanie się z techniką wierceń i sondowań, zasady kartowań osuwiska.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Zainteresowania
PS3, sport, książki o tematyce kryminalnej, dietetyka, programowanie
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze