Monika Kochut

Specjalista / Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży, Administracji i Zakupów, Kierownik Biura / Office Manager, Wsparcie Księgowości, j. niemiecki i angielski
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Wysokie zdolności interpersonalne zdolności organizacyjne Zdolność szybkiego uczenia się Solidność i pracowitość

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista
Praca na rachunek własny przy realizacji różnych projektów
Logo
Starszy Specjalista ds. Administracji i Zakupów (Starszy Inspektor)
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza
• realizacja działań administracyjnych, nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów i informacji
• zarządzanie zakupami w ramach określonego koszyka asortymentu
• analiza rynku producentów i dystrybutorów
• współpraca z dostawcami (pozyskiwanie ofert, negocjacje cen, kontrola terminów realizacji zamówień)
• współpraca z magazynem (kontrola stanu magazynowego, reklamacja lub zwrot asortymentu niezgodnego z umową / zamówieniem)
• dotacje (sporządzanie wniosków, umów, nadzór nad realizacją dostaw)
• sporządzanie planów ilościowo-wartościowych na kolejne lata
• współpraca z Działem Zamówień Publicznych (sporządzanie wniosków o wszczęcie procedury przetargowej)
• współpraca z Działem Księgowości
• współpraca z Działem Prawnym
Logo
koordynator ds. administracji
Organizacja
• opieka administracyjna nad bieżącymi sprawami firmy
• sprawdzanie i kompletowanie dokumentów
• współpraca z osobami zgłaszającymi potrzeby rekrutacyjne
• obsługa administracyjno - personalna zatrudnionych pracowników
• obliczanie wynagrodzeń dla pracowników
• zgłaszanie pracowników do ZUS
• obsługa programu CMR
Logo
..
Praca na rachunek własny przy realizacji różnych projektów
VREDESTEIN POLSKA Sp. z o.o.
Specjalista ds. finansowo - handlowych
• kontrola nad obiegiem dokumentów
• współpraca z działem księgowości: merytoryczne sprawdzanie faktur, pilnowanie terminów płatności
• obsługa klientów działu sprzedaży
• wprowadzanie zamówień do systemu
• archiwizacja dokumentów
BAWAG Leasing & Fleet Sp. z o.o.
Koordynator ds. Operacyjnych (Back Office)
BACK OFFICE:
• realizacja, kalkulacja i obsługa kontraktów leasingowych od momentu ich zawarcia do końcowego rozliczenia (sporządzanie umów, zamówień, współpraca z dostawcami)
• udział w projekcie rozwoju działu Back Office,
• wdrażanie i kontrola nowego systemu komputerowego, wdrażanie usprawnień (m.in. tworzenie dokumentów firmowych) w procesach w firmie w celu sprawniejszej obsługi Klientów
WINDYKACJA:
• identyfikacja klientów wymagających podjęcia działań windykacyjnych,
• przeprowadzanie rozmów i negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat należności (monitorowanie spłaty należności),
• współpraca z firmami windykacyjnymi (zlecenia odbioru należności, przedmiotu leasingu),
• wypowiadanie umów leasingowych,
• kierowanie pism wekslowych do dłużników (współpraca z kancelarią adwokacką),
• wewnętrzna współpraca z działem księgowości
MARKETING:
• współpraca z branżowymi pismami w zakresie reklamy firmy, redagowanie tekstów reklamowych zgodnie z wytycznymi Firmy Matki, organizowanie spotkań firmowych.
Logo
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży, Zastępca Kierownika - Dział Operacyjny (Back Office)
Deutsche Leasing Polska S.A.
2002r. - 2008r. - Dział Sprzedaży i Marketingu
1999r. - 2002r. - Dział Realizacji Kontraktów Leasingowych

Zakres obowiązków:
• współpraca z handlowcami
• kontakt z Klientami (także Kadra Zarządzająca) – sporządzanie ofert, umów, aneksów, zamówień
• negocjowanie: ofert z Klientami, warunków dostawy i płatności do Dostawców (krajowych i zagranicznych)
• kompleksowe przeprowadzanie analiz i kalkulacji umów
• wprowadzenie umów „w życie"
• kontrola płatności
• wystawianie faktur
• rozliczanie zakończonych umów
• współpraca z Działem Handlowym, Działem Ryzyka finansowego, Księgowością, Działem Prawnym, firmami ubezpieczeniowymi

Zakres obowiązków - działalność marketingowa:
• współtworzenie, wdrażanie i koordynowanie planów marketingowych, kontrola budżetu marketingowego, kompleksowe organizowanie szkoleń, targów, eventów, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych
Logo
asystentka
BA Creditanstalt Leasing
Zakres obowiązków:
• samodzielne prowadzenie biura
• kontakt z Klientami
• tygodniowa sprawozdawczość
• prowadzenie kadr (podstawy)
• planowanie i organizacja targów
• zamawianie pieczątek, wizytówek, telefonów

Szkolenia i kursy

- Rachunkowość dla kandydatów na księgowego - Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
- Techniki sprzedaży
- Menedżer klienta
- Zarządzanie sobą w czasie
- Leasing w aspekcie podatku od towarów i usług
- Microsoft Excel
- Samochód w firmie
- Zarządzanie ryzykiem kursowym firmy
- Umowy leasingowe w świetle zmiany ustawy o podatku i zmianach w ustawie o rachunkowości
- Realizacja umów leasingowych
- Prawne aspekty umów gospodarczych
- Ocena wiarygodności finansowej podmiotu gospodarczego na podst. sprawozdania finansowego

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Marketingu i Strategii Marketingowych, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Rynek Pieniężny i Kapitałowy, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż
Inne
Zakupy
Inne

Zainteresowania

fotografowanie, jazda konna, pływanie

Inne

odpowiedzialność
samodzielność
komunikatywność
prawo jazdy kat. B (praktyka)

Adres mailowy: monika.kochut@wp.pl

Grupy

Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie