Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Public Relations Manager
- Opracowanie strategii PR obejmującej pozyskiwanie nowych Klientów,
- Zarządzanie powierzonym zespołem,
- Promocja medialna certyfikatu JAKOŚĆ ROKU ( w tym: tworzenie baz mediów, stały kontakt z dziennikarzami, opracowanie materiałów prasowych, artykułów tematycznych i aktualności, obsługa social media),
- Prowadzenie działań PR dla przydzielonych Klientów,
- Tworzenie strategii działań PR, prezentacji ofertowych, wycen i planów promocji,
- Kompleksowa organizacja kolejnych edycji Europejskiego Konkursu Jakości,
- Dbanie o wizerunek firmy.
- Zarządzanie powierzonym zespołem,
- Promocja medialna certyfikatu JAKOŚĆ ROKU ( w tym: tworzenie baz mediów, stały kontakt z dziennikarzami, opracowanie materiałów prasowych, artykułów tematycznych i aktualności, obsługa social media),
- Prowadzenie działań PR dla przydzielonych Klientów,
- Tworzenie strategii działań PR, prezentacji ofertowych, wycen i planów promocji,
- Kompleksowa organizacja kolejnych edycji Europejskiego Konkursu Jakości,
- Dbanie o wizerunek firmy.
Manager ds. organizacji
Marketing:
- Wsparcie sprzedaży (wynajem powierzchni biurowych / sprzedaż projektów),
- Zadania PR
Działania PRESALE:
- Przygotowanie projektów nieruchomościowych do sprzedaży,
- Pomoc w kontaktowaniu klientów.
Obsługa Klientów:
- Wsparcie dla zarządzania nieruchomościami,
- Wsparcie kompleksowej obsługi klienta w kierunku długofalowej i rzetelnej współpracy, dobrych relacjach z Klientami, komunikacji.
HR:
- Współpraca z biurem rachunkowym,
- Rekrutacja pracowników,
- Wsparcie kultury organizacyjnej, w tym poszukiwanie i identyfikacja obszarów możliwych do poprawy, usprawnień i optymalizacji, pozwalających na osiąganie założonych celów biznesowych,
- Współpraca przy opracowaniu strategii firmy.
CSR:
- Koordynowanie Projektu „Fortress z Aniołami”
- Wsparcie sprzedaży (wynajem powierzchni biurowych / sprzedaż projektów),
- Zadania PR
Działania PRESALE:
- Przygotowanie projektów nieruchomościowych do sprzedaży,
- Pomoc w kontaktowaniu klientów.
Obsługa Klientów:
- Wsparcie dla zarządzania nieruchomościami,
- Wsparcie kompleksowej obsługi klienta w kierunku długofalowej i rzetelnej współpracy, dobrych relacjach z Klientami, komunikacji.
HR:
- Współpraca z biurem rachunkowym,
- Rekrutacja pracowników,
- Wsparcie kultury organizacyjnej, w tym poszukiwanie i identyfikacja obszarów możliwych do poprawy, usprawnień i optymalizacji, pozwalających na osiąganie założonych celów biznesowych,
- Współpraca przy opracowaniu strategii firmy.
CSR:
- Koordynowanie Projektu „Fortress z Aniołami”
Specjalista ds. promocji
Promocja Projektu "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób 45+" realizowanego we współpracy z Fundacją na Rzecz Wspierania Edukacji i Rozwoju Samorządności wśród Młodzieży VIRIBUS UNITIS, w tym m.in.:
- koordynacja działań informacyjno-promocyjnych, pod kątem ich celowości, zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie, a także spójności z założeniami i celami realizowanego Projektu,
- wybór podwykonawców materiałów promocyjnych oraz usług zgodnie z zasadą konkurencyjności,
- zorganizowanie kampanii medialnych zgodnie z założeniami Projektu,
- koordynacja i nadzór przy sporządzaniu i dystrybucji materiałów promocyjnych,
- działania marketingowe wspierające rekrutację do Projektu,
- odpowiedzialność za wizualizację Projektu,
- organizacja konferencji nt. silver economy.
- koordynacja działań informacyjno-promocyjnych, pod kątem ich celowości, zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie, a także spójności z założeniami i celami realizowanego Projektu,
- wybór podwykonawców materiałów promocyjnych oraz usług zgodnie z zasadą konkurencyjności,
- zorganizowanie kampanii medialnych zgodnie z założeniami Projektu,
- koordynacja i nadzór przy sporządzaniu i dystrybucji materiałów promocyjnych,
- działania marketingowe wspierające rekrutację do Projektu,
- odpowiedzialność za wizualizację Projektu,
- organizacja konferencji nt. silver economy.
Manager / Dział Marketingu
- Opracowanie i realizowanie strategii marketingowej firmy,
- Kreowanie wizerunku firmy wg zasad skutecznego PR,
- Wsparcie marketingowe i PR projektów handlowych i nieruchomości komercyjnych,
- Analiza rynku, konkurencji i kreowanie marki,
- PR wewnętrzny.
Dodatkowo:
- Zarządzanie pracą zespołu Działu Administracji,
- Rekrutacja pracowników na stanowiska specjalistów i managerów:
(analiza potrzeb i oczekiwań, przygotowywanie ogłoszeń, selekcja cv pod kątem profilu stanowiska, prowadzenie rozmów, koordynacja procesu zatrudnienia nowych pracowników).
- Kreowanie wizerunku firmy wg zasad skutecznego PR,
- Wsparcie marketingowe i PR projektów handlowych i nieruchomości komercyjnych,
- Analiza rynku, konkurencji i kreowanie marki,
- PR wewnętrzny.
Dodatkowo:
- Zarządzanie pracą zespołu Działu Administracji,
- Rekrutacja pracowników na stanowiska specjalistów i managerów:
(analiza potrzeb i oczekiwań, przygotowywanie ogłoszeń, selekcja cv pod kątem profilu stanowiska, prowadzenie rozmów, koordynacja procesu zatrudnienia nowych pracowników).
Specjalista ds. PR / Biuro Spółki
Grupa RWE - Dąbrowskie Wodociągi
- Organizowanie i koordynowanie działań marketingowych zgodnych ze strategią firmy,
- Koordynowanie kontaktów z mediami,
- Prowadzenie działań PR (wewnętrzny i zewnętrzny),
- Analiza klientów, rynku i konkurencji,
- Wprowadzanie nowych standardów organizacji,
- Działania CSR,
- Inne: organizacja eventów (edukacyjnych, sportowych m.in. Regaty o Puchar Śląska w klasie OMEGA, okolicznościowych).
- Koordynowanie kontaktów z mediami,
- Prowadzenie działań PR (wewnętrzny i zewnętrzny),
- Analiza klientów, rynku i konkurencji,
- Wprowadzanie nowych standardów organizacji,
- Działania CSR,
- Inne: organizacja eventów (edukacyjnych, sportowych m.in. Regaty o Puchar Śląska w klasie OMEGA, okolicznościowych).
Szkolenia i kursy
MARKETING i SPRZEDAŻ
ZARZĄDZANIE
PR
CSR
ZARZĄDZANIE
PR
CSR
Edukacja
Zainteresowania
- historia sztuki,
- podróże (zawsze Włochy),
- marketing.
- podróże (zawsze Włochy),
- marketing.
Inne
Projekt CSR "Fortress z Aniołami"
Projekt "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób 45+"
Marka odzieżowa PATROL
Gadżety dla promocji FORTRESS GIFTS
Wolontariusz osoby niepełnosprawnej
e-mail: monikakmera@gmail.com
Projekt "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób 45+"
Marka odzieżowa PATROL
Gadżety dla promocji FORTRESS GIFTS
Wolontariusz osoby niepełnosprawnej
e-mail: monikakmera@gmail.com
Grupy
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marka korporacyjna
Celem grupy jest wymiana opinii, doświadczeń oraz ciekawych case studies związanych z budowaniem marki korporacyjnej wśród różnych grup docelowych (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, udziałowcy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Nieruchomości komercyjne
Grupa dla osób, które chcą wymieniac informacje na temat nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, oraz przemysłowych na terenie Warszawy i okolic, ale nie tylko.