Monika Kmera

Marketing Manager | PLGBC
Katowice, śląskie

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Public PR
Public Relations Manager
- Opracowanie strategii PR obejmującej pozyskiwanie nowych Klientów,
- Zarządzanie powierzonym zespołem,
- Promocja medialna certyfikatu JAKOŚĆ ROKU ( w tym: tworzenie baz mediów, stały kontakt z dziennikarzami, opracowanie materiałów prasowych, artykułów tematycznych i aktualności, obsługa social media),
- Prowadzenie działań PR dla przydzielonych Klientów,
- Tworzenie strategii działań PR, prezentacji ofertowych, wycen i planów promocji,
- Kompleksowa organizacja kolejnych edycji Europejskiego Konkursu Jakości,
- Dbanie o wizerunek firmy.
Fortress Invest Sp z o.o.
Manager ds. organizacji
Marketing:
- Wsparcie sprzedaży (wynajem powierzchni biurowych / sprzedaż projektów),
- Zadania PR

Działania PRESALE:
- Przygotowanie projektów nieruchomościowych do sprzedaży,
- Pomoc w kontaktowaniu klientów.

Obsługa Klientów:
- Wsparcie dla zarządzania nieruchomościami,
- Wsparcie kompleksowej obsługi klienta w kierunku długofalowej i rzetelnej współpracy, dobrych relacjach z Klientami, komunikacji.

HR:
- Współpraca z biurem rachunkowym,
- Rekrutacja pracowników,
- Wsparcie kultury organizacyjnej, w tym poszukiwanie i identyfikacja obszarów możliwych do poprawy, usprawnień i optymalizacji, pozwalających na osiąganie założonych celów biznesowych,
- Współpraca przy opracowaniu strategii firmy.

CSR:
- Koordynowanie Projektu „Fortress z Aniołami”
Logo
Prokurent
Citadel Sp. z o.o.
FINESS Sp. z o.o.
Specjalista ds. promocji
Promocja Projektu "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób 45+" realizowanego we współpracy z Fundacją na Rzecz Wspierania Edukacji i Rozwoju Samorządności wśród Młodzieży VIRIBUS UNITIS, w tym m.in.:
- koordynacja działań informacyjno-promocyjnych, pod kątem ich celowości, zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie, a także spójności z założeniami i celami realizowanego Projektu,
- wybór podwykonawców materiałów promocyjnych oraz usług zgodnie z zasadą konkurencyjności,
- zorganizowanie kampanii medialnych zgodnie z założeniami Projektu,
- koordynacja i nadzór przy sporządzaniu i dystrybucji materiałów promocyjnych,
- działania marketingowe wspierające rekrutację do Projektu,
- odpowiedzialność za wizualizację Projektu,
- organizacja konferencji nt. silver economy.
Fortress Sp. z o.o.
Manager / Dział Marketingu
- Opracowanie i realizowanie strategii marketingowej firmy,
- Kreowanie wizerunku firmy wg zasad skutecznego PR,
- Wsparcie marketingowe i PR projektów handlowych i nieruchomości komercyjnych,
- Analiza rynku, konkurencji i kreowanie marki,
- PR wewnętrzny.

Dodatkowo:
- Zarządzanie pracą zespołu Działu Administracji,
- Rekrutacja pracowników na stanowiska specjalistów i managerów:
(analiza potrzeb i oczekiwań, przygotowywanie ogłoszeń, selekcja cv pod kątem profilu stanowiska, prowadzenie rozmów, koordynacja procesu zatrudnienia nowych pracowników).
Patrycja Maćkowska
Patrycja Maćkowska · współpracownik
wystawiono
Monika to osoba bardzo dobrze zorganizowana. Cechuje ją duża elastyczność, żywiołowość i optymizm. Nie boi się nowych wyzwań, zaangażowana, aktywna - sama sztuka rozwiązań
Logo
St. Specjalista / Dział Marketingu
Fortress S.A., Katowice
- Opracowanie strategii marketingowej firmy,
- Kreowanie wizerunku firmy wg zasad skutecznego PR,
- Wsparcie marketingowe i PR projektów handlowych i nieruchomości komercyjnych,
- Analiza rynku, konkurencji i kreowanie marki.
Logo
Specjalista ds. PR / Biuro Spółki
Grupa RWE - Dąbrowskie Wodociągi
- Organizowanie i koordynowanie działań marketingowych zgodnych ze strategią firmy,
- Koordynowanie kontaktów z mediami,
- Prowadzenie działań PR (wewnętrzny i zewnętrzny),
- Analiza klientów, rynku i konkurencji,
- Wprowadzanie nowych standardów organizacji,
- Działania CSR,
- Inne: organizacja eventów (edukacyjnych, sportowych m.in. Regaty o Puchar Śląska w klasie OMEGA, okolicznościowych).

Szkolenia i kursy

MARKETING i SPRZEDAŻ
ZARZĄDZANIE
PR
CSR

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

Zainteresowania

- historia sztuki,
- podróże (zawsze Włochy),
- marketing.

Inne

Projekt CSR "Fortress z Aniołami"
Projekt "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób 45+"
Marka odzieżowa PATROL
Gadżety dla promocji FORTRESS GIFTS
Wolontariusz osoby niepełnosprawnej

e-mail: monikakmera@gmail.com

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Agencje Nieruchomości
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Fortress i przyjaciele
Fortress i przyjaciele
Grupa dla osób pracujących i sympatyzujących z pracującymi
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marka korporacyjna
Marka korporacyjna
Celem grupy jest wymiana opinii, doświadczeń oraz ciekawych case studies związanych z budowaniem marki korporacyjnej wśród różnych grup docelowych (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, udziałowcy
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Nieruchomości
Nieruchomości
Wymiana informacji, dyskusje o sektorze nieruchomości komercyjnych
Nieruchomości komercyjne
Nieruchomości komercyjne
Grupa dla osób, które chcą wymieniac informacje na temat nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, oraz przemysłowych na terenie Warszawy i okolic, ale nie tylko.