Umiejętności
Cross Promotions
Microsoft Office
Public Relations
Social Media Marketing
Negocjacje
Negocjacje kontraktu
E-mail marketing
Komunikacja Marketingowa
Zakup mediów
PR produktowy
Planowanie mediów
Marketing bezpośredni
organizacja eventów
Zarządzanie marketingiem
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Komunikacja w Social Media
kampanie ATL i BTL
Marketing B2B
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
BRAND MANAGER
Udział w tworzeniu strategii marketingowej oraz realizacja powierzonych zadań w zakresie jej implementacji
Tworzenie spójnego wizerunku marki;
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich skuteczności (tworzenie budżetów, planowanie mediów oraz przygotowywanie materiałów reklamowych)
Współpraca przy organizowaniu eventów
Monitorowanie organizowanych promocji i eventów w centrach handlowych
Stały kontakt i przekazywanie informacji Kierownikom Regionalnym oraz salonom firmowym z zakresu działań marketingowych w tym motywowanie pracowników sklepów do udziału w akcjach promocyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,
Współpraca bezpośrednia z działem operacyjnym w kwestii promowania produktów i akcji marketingowych w centrach handlowych, salonach firmowych BARTEK oraz na stronie www.bartek.com.pl,
Współpraca przy organizowaniu sesji zdjęciowych,
Organizowanie akcji „Akademia Zdrowej Stopy”,
Zarządzanie Klubem Klienta BARTEK (między innymi tworzenie newslettera) oraz standardami komunikacji z klientami,
Prowadzenie projektu wprowadzenia pełnej polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w firmie,
Stałe powiększanie oraz aktualizacja bazy klientów na podstawie danych dostarczanych przez sieć, oraz z innych źródeł,
Zbieranie oraz analizowanie informacji dotyczących oceny poziomu jakości obsługi Klienta oraz oferowanych produktów,
Rozpatrywanie reklamacji,
Tworzenie raportów oraz prezentacji na potrzeby zarządu,
Tworzenie spójnego wizerunku marki;
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich skuteczności (tworzenie budżetów, planowanie mediów oraz przygotowywanie materiałów reklamowych)
Współpraca przy organizowaniu eventów
Monitorowanie organizowanych promocji i eventów w centrach handlowych
Stały kontakt i przekazywanie informacji Kierownikom Regionalnym oraz salonom firmowym z zakresu działań marketingowych w tym motywowanie pracowników sklepów do udziału w akcjach promocyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,
Współpraca bezpośrednia z działem operacyjnym w kwestii promowania produktów i akcji marketingowych w centrach handlowych, salonach firmowych BARTEK oraz na stronie www.bartek.com.pl,
Współpraca przy organizowaniu sesji zdjęciowych,
Organizowanie akcji „Akademia Zdrowej Stopy”,
Zarządzanie Klubem Klienta BARTEK (między innymi tworzenie newslettera) oraz standardami komunikacji z klientami,
Prowadzenie projektu wprowadzenia pełnej polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w firmie,
Stałe powiększanie oraz aktualizacja bazy klientów na podstawie danych dostarczanych przez sieć, oraz z innych źródeł,
Zbieranie oraz analizowanie informacji dotyczących oceny poziomu jakości obsługi Klienta oraz oferowanych produktów,
Rozpatrywanie reklamacji,
Tworzenie raportów oraz prezentacji na potrzeby zarządu,
Projekty
Bezpieczny, bo widoczny
„Bezpieczny, bo widoczny” - akcja społeczna
Akcja propaguje noszenie odblasków przez dzieci, jako jeden z głównych elementów zwiększających ich bezpieczeństwo na drogach.
Kampania edukuje dzieci i rodziców o konieczności noszenia odblasków na butach i odzieży.
Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym, w mieście to rozsądna konieczność!
Akcja propaguje noszenie odblasków przez dzieci, jako jeden z głównych elementów zwiększających ich bezpieczeństwo na drogach.
Kampania edukuje dzieci i rodziców o konieczności noszenia odblasków na butach i odzieży.
Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym, w mieście to rozsądna konieczność!
Akademia Zdrowej Stopy BARTEK - kampania informacyjno-edukacyjna
Celem akcji było poinformowanie jak największej liczby Rodziców dzieci w wieku od 0 do 14 roku życia, o konieczności sprawdzenia czy stopa dziecka jest prawidłowo kształtowana.
Grupa celowa to Rodzice w wieku 25-45 lat, dbające o swoje dzieci
Badania były przeprowadzone przez lekarzy ortopedów i antropologów - przedstawicieli Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi oddział w Krakowie – instytucji kontrolującej producentów butów w Polsce i nadającej znak „Zdrowe stopy” modelom, które spełniają wszystkie normy jakościowe.
Grupa celowa to Rodzice w wieku 25-45 lat, dbające o swoje dzieci
Badania były przeprowadzone przez lekarzy ortopedów i antropologów - przedstawicieli Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi oddział w Krakowie – instytucji kontrolującej producentów butów w Polsce i nadającej znak „Zdrowe stopy” modelom, które spełniają wszystkie normy jakościowe.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i