Monika Klimczak

BRAND MANAGER, BARTEK S.A.
Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

Cross Promotions Microsoft Office Public Relations Social Media Marketing Negocjacje Negocjacje kontraktu E-mail marketing Komunikacja Marketingowa Zakup mediów PR produktowy Planowanie mediów Marketing bezpośredni organizacja eventów Zarządzanie marketingiem CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Komunikacja w Social Media kampanie ATL i BTL Marketing B2B

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BARTEK S.A.
BRAND MANAGER
Udział w tworzeniu strategii marketingowej oraz realizacja powierzonych zadań w zakresie jej implementacji
Tworzenie spójnego wizerunku marki;
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich skuteczności (tworzenie budżetów, planowanie mediów oraz przygotowywanie materiałów reklamowych)
Współpraca przy organizowaniu eventów
Monitorowanie organizowanych promocji i eventów w centrach handlowych
Stały kontakt i przekazywanie informacji Kierownikom Regionalnym oraz salonom firmowym z zakresu działań marketingowych w tym motywowanie pracowników sklepów do udziału w akcjach promocyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,
Współpraca bezpośrednia z działem operacyjnym w kwestii promowania produktów i akcji marketingowych w centrach handlowych, salonach firmowych BARTEK oraz na stronie www.bartek.com.pl,
Współpraca przy organizowaniu sesji zdjęciowych,
Organizowanie akcji „Akademia Zdrowej Stopy”,
Zarządzanie Klubem Klienta BARTEK (między innymi tworzenie newslettera) oraz standardami komunikacji z klientami,
Prowadzenie projektu wprowadzenia pełnej polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w firmie,
Stałe powiększanie oraz aktualizacja bazy klientów na podstawie danych dostarczanych przez sieć, oraz z innych źródeł,
Zbieranie oraz analizowanie informacji dotyczących oceny poziomu jakości obsługi Klienta oraz oferowanych produktów,
Rozpatrywanie reklamacji,
Tworzenie raportów oraz prezentacji na potrzeby zarządu,

Projekty

„MAMO, TATO, PROSZĘ ZADBAJ O MNIE” - kampania informacyjna
Kampania edukacyjna, która ma na celu zwiększenie świadomości Rodziców na temat tego, jak ważny jest odpowiedni dobór właściwego obuwia.
Bezpieczny, bo widoczny
„Bezpieczny, bo widoczny” - akcja społeczna
Akcja propaguje noszenie odblasków przez dzieci, jako jeden z głównych elementów zwiększających ich bezpieczeństwo na drogach.
Kampania edukuje dzieci i rodziców o konieczności noszenia odblasków na butach i odzieży.
Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym, w mieście to rozsądna konieczność!
Akademia Zdrowej Stopy BARTEK - kampania informacyjno-edukacyjna
Celem akcji było poinformowanie jak największej liczby Rodziców dzieci w wieku od 0 do 14 roku życia, o konieczności sprawdzenia czy stopa dziecka jest prawidłowo kształtowana.
Grupa celowa to Rodzice w wieku 25-45 lat, dbające o swoje dzieci
Badania były przeprowadzone przez lekarzy ortopedów i antropologów - przedstawicieli Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi oddział w Krakowie – instytucji kontrolującej producentów butów w Polsce i nadającej znak „Zdrowe stopy” modelom, które spełniają wszystkie normy jakościowe.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Русский язык
Русский язык
Здравствуй,как Тебя зовут? Jeśli rozumiesz zdanie powyż