Doświadczenie zawodowe
recepcjonistka
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta
przyjmowanie poczty
udzielanie informacji
przyjmowanie poczty
udzielanie informacji
pracownik biurowy
obsługa administracji Oddziału PZU w Krakowie
rejestracja poczty zewnętrznej, poczty kurierskiej,
rejestracja poczty wewnętrznej,
przygotowywanie raportów oraz zestawień rejestrowanej poczty,
pomoc przy pracach biurowych
obsługa recepcji Krakowskiego Centrum Orzecznictwa Lekarskiego dla Grupy PZU: obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów, wydawanie oraz przyjmowanie dokumentów,
udzielanie informacji
rejestracja poczty zewnętrznej, poczty kurierskiej,
rejestracja poczty wewnętrznej,
przygotowywanie raportów oraz zestawień rejestrowanej poczty,
pomoc przy pracach biurowych
obsługa recepcji Krakowskiego Centrum Orzecznictwa Lekarskiego dla Grupy PZU: obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów, wydawanie oraz przyjmowanie dokumentów,
udzielanie informacji
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Conflict coaching
Coaching konfliktu to w Polsce absolutna nowość. Łącząc ze sobą coaching oraz alternatywne metody rozwiązywania sporów coach konfliktu pomaga ludziom i grupom rozwinąć kreatywne, efektywne i konstrukt