Monika Kaszuba

Manager Działu Administracji i Zakupów

Wypowiedzi

  • Monika Kaszuba
    Wpis na tablicy
    Powodzenia na nowej drodze :)
    • 10.05.2017, 10:13
  • Monika Kaszuba
    Wpis na tablicy
    Doświadczony Negocjator z dziesięcioletnim stażem w Działach Zakupów na stanowiskach Kupca, Pracownika Zakupów, Starszego Specjalisty Negocjatora
    Atutem szeroka wiedza specjalistyczna z różnorodnych kategorii zakupowych Indirect:
    • Administracja (artykuły biurowe, sprzęt IT, usługi sprzątania i ochrony, wywóz nieczystości, bhp, depozytory kluczy, wyposażenie magazynu, itp.)
    • Wyposażenie biur (kablowanie strukturalne, sieci radiowe, ścianki szklane, ściany gipsowe, bramki bezpieczeństwa, wykładziny, wyposażenie meblowe, kantyna, kawiarnia, kiosk, itp.)
    • Marketing (eventy, print management, gifty do programu lojalnościowego oraz upominki okolicznościowe, agencje kreatywne, domy mediowe, itp.)
    • 12.07.2015, 14:53
  • Monika Kaszuba
    Wpis na tablicy
    43.000. m2 biura; 3.500 osób - to dopiero wyzwanie!
    • 22.04.2013, 22:35
  • Monika Kaszuba
    Wpis na grupie Kupcy w temacie Biuletyn z prośbą od admina grupy Kupcy
    19.09.2012, 13:14

    Done :)

  • Monika Kaszuba
    Wpis na tablicy
    Szukam pracy !!!!
    • 18.10.2011, 15:21
  • Monika Kaszuba
    Wpis na grupie Kupcy w temacie Zakupy dla marketingu
    12.02.2010, 14:39

    Grzegorz Olechniewicz:
    Ok dochodzimy do meritum sprawy czyli prostej kalkulacji czy opłaca się nam zatrudnić asystenta w dziale do tego typu drobnych rzeczy.

    Ja byłam, jestem i będę zwolennikiem opcji pełnej kontroli kosztowej i powiedzenie "ziarnko do ziarnka..." jest dla mnie całkowicie zasadne!

  • Monika Kaszuba
    Wpis na grupie Kupcy w temacie Zakupy dla marketingu
    12.02.2010, 14:35

    Tomasz Dębiński:
    Monika Kaszuba:
    Moim zdaniem nie jest dobrze dla firmy jeśli stosujemy rozproszenie zakupowe (nawet jeśli budżet wynosi 2-5 tys. zł). Ja osobiście jestem za tym, aby Dział Zakupów kontrolował wszelkie zakupy bez względu na budżet.
    To się zgadza. Wtedy można uzyskać najlepszą kontrolę kosztów. Niestety mało firm jeszcze do tego dojrzało.

    Tak to prawda. Ale niestety nawet w firmach, które dojrzały do utworzenia Działu Zakupów, ciężko jest na początku przeforsować i zaszczepić ideę oszczędzania w działach, które do tej pory miały pełną swobodę zakupową (jak np marketing)!

  • Monika Kaszuba
    Wpis na grupie Kupcy w temacie Zakupy dla marketingu
    12.02.2010, 14:31

    Norbert S.:
    Monika Kaszuba:
    A czy te zakupy dokonywane są u tego samego dostawcy? I czy marketing sprawdza cenę?

    Zakupy nie są dokonywane u tego samego dostawcy, bo są to np. restauracje, w których firma organizuje eventy w całym kraju.

    Z własnego doświadczenia wiem, że wszystko można negocjować. Każdą pojedynczy event także. Pamiętaj, że nawet przy małych negocjacjach w skali całego roku i całego kraju robi się już pokaźna sumka.

  • Monika Kaszuba
    Wpis na grupie Kupcy w temacie Zakupy dla marketingu
    12.02.2010, 13:28

    Moim zdaniem nie jest dobrze dla firmy jeśli stosujemy rozproszenie zakupowe (nawet jeśli budżet wynosi 2-5 tys. zł). Ja osobiście jestem za tym, aby Dział Zakupów kontrolował wszelkie zakupy bez względu na budżet.
    A czy te zakupy dokonywane są u tego samego dostawcy? I czy marketing sprawdza cenę?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do