Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Obsługi Klienta
• budowanie i rozwijanie zespołu (udział w rekrutacji, definiowanie i planowanie
szkoleń, wyznaczanie i sprawdzanie realizacji celów etc.);
• zarządzanie operacyjną pracą zespołu pracowników;
• realizowanie procesu Obsługi Klienta (Back Office), organizacja oraz monitoring KPI;
• sporządzanie i analiza cyklicznych raportów i statystyk;
• udział w projektach optymalizacji procesów Obsługi Klienta;
• definiowanie i wdrażanie zmian związanych z podnoszeniem efektywności i jakości
obsługiwanych procesów.
szkoleń, wyznaczanie i sprawdzanie realizacji celów etc.);
• zarządzanie operacyjną pracą zespołu pracowników;
• realizowanie procesu Obsługi Klienta (Back Office), organizacja oraz monitoring KPI;
• sporządzanie i analiza cyklicznych raportów i statystyk;
• udział w projektach optymalizacji procesów Obsługi Klienta;
• definiowanie i wdrażanie zmian związanych z podnoszeniem efektywności i jakości
obsługiwanych procesów.
Główny Specjalista ds. Restrukturyzacji Kredytów Hipotecznych, Dział Windykacji Prawnej KH
• koordynowanie postępowania restrukturyzacyjnego i ugodowego;
• odpowiedzialność za przebieg postępowania i ciągłe doskonalenie procesu;
• koordynowanie przepływu dokumentów w procesie oraz weryfikacja ich zgodności z procedurami;
• negocjacje z klientami;
• sporządzanie ugód i aneksów do umów;
• raportowanie wyników i współpraca z pozostałymi komórkami Banku.
• odpowiedzialność za przebieg postępowania i ciągłe doskonalenie procesu;
• koordynowanie przepływu dokumentów w procesie oraz weryfikacja ich zgodności z procedurami;
• negocjacje z klientami;
• sporządzanie ugód i aneksów do umów;
• raportowanie wyników i współpraca z pozostałymi komórkami Banku.
Kierownik Działu Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży
• bieżące nadzorowanie i zarządzanie pracą Działu oraz przyznanym budżetem;
• dbałość o wysoką jakość i doskonalenie poziomu oferowanych usług;
• organizacja pracy własnej i pracy Działu (12 -30 osób);
• motywowanie i ocena pracowników Działu;
• rekrutacja nowych pracowników;
• dbałość o wysoką jakość i doskonalenie poziomu oferowanych usług;
• organizacja pracy własnej i pracy Działu (12 -30 osób);
• motywowanie i ocena pracowników Działu;
• rekrutacja nowych pracowników;
specjalista kierujący w Dziale Kontaktów z Klientami Instytucjonalnymi, p.o. kierownika DKzKI
• bieżące nadzorowanie pracą Działu;
• dbałość o jakość i doskonalenie poziomu oferowanych usług;
• konsultowanie i tworzenie wewnętrznych instrukcji i procedur regulujących pracę Działu i współpracę z pozostałymi komórkami Banku;
• tworzenie raportów i prezentowanie wyników pracy Działu;
• motywowanie i ocena pracowników;
• dbałość o jakość i doskonalenie poziomu oferowanych usług;
• konsultowanie i tworzenie wewnętrznych instrukcji i procedur regulujących pracę Działu i współpracę z pozostałymi komórkami Banku;
• tworzenie raportów i prezentowanie wyników pracy Działu;
• motywowanie i ocena pracowników;
specjalista w Dziale Kontaktów z klientami Instytucjonalnymi
• profesjonalna obsługa klientów instytucjonalnych;
• koordynacja współpracy pomiędzy Bankiem, a firmami pośredniczącymi w sprzedaży kredytów hipotecznych;
• znajomość procedur kredytowych i procesu udzielania kredytów hipotecznych;
• dbałość i odpowiedzialność za informację proaktywną w sprawie wpływających od pośredników i brokerów wniosków kredytowych;
• dodatkowo: negocjowanie warunków kredytowania z klientami indywidualnymi
• koordynacja współpracy pomiędzy Bankiem, a firmami pośredniczącymi w sprzedaży kredytów hipotecznych;
• znajomość procedur kredytowych i procesu udzielania kredytów hipotecznych;
• dbałość i odpowiedzialność za informację proaktywną w sprawie wpływających od pośredników i brokerów wniosków kredytowych;
• dodatkowo: negocjowanie warunków kredytowania z klientami indywidualnymi
asystent sklepowy, kasjer
• profesjonalna obsługa klienta;
• obsługa maszyn drukujących i kserujących;
• obsługa kasy fiskalnej i terminala sporządzanie raportów i wystawianie dowodów sprzedaży.
• dodatkowo: odpowiedzialność za stan magazynu (ewidencja, zamawianie materiałów eksploatacyjnych; sporządzanie inwentaryzacji);
• obsługa maszyn drukujących i kserujących;
• obsługa kasy fiskalnej i terminala sporządzanie raportów i wystawianie dowodów sprzedaży.
• dodatkowo: odpowiedzialność za stan magazynu (ewidencja, zamawianie materiałów eksploatacyjnych; sporządzanie inwentaryzacji);
Szkolenia i kursy
12.2007r. – 07.2008r. Inteligent Business Upper-intermediate – “English Unlimited School”.
03.2006r. – 08.2007r. Indywidualne zajęcia z lektorem języka angielskiego doskonalące umiejętności konwersacyjne i ogólną znajomość języka angielskiego.
06.2006r. First Certificate in English.
10. 2002r. – 03. 2006r. Kurs angielskiego w szkole językowej „Orange English School”; Al. Solidarności 117; Warszawa
08.2007r. - prawo jazdy (kat. "B")
03.2006r. – 08.2007r. Indywidualne zajęcia z lektorem języka angielskiego doskonalące umiejętności konwersacyjne i ogólną znajomość języka angielskiego.
06.2006r. First Certificate in English.
10. 2002r. – 03. 2006r. Kurs angielskiego w szkole językowej „Orange English School”; Al. Solidarności 117; Warszawa
08.2007r. - prawo jazdy (kat. "B")
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże, kulinaria, filmy, psychologia.
Inne
Odbyte szkolenia:
04.2008r. „Doskonalenie Pracy Zespołu: Coaching”- szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez licencjonowanego trenera firmy Achive Global;
03.2008r. „Umiejętność Skutecznego Porozumiewania się”- szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez licencjonowanego trenera firmy Achive Global;
05.2007r. „BELS” Building Essential Leadership Skills – obszary szkolenia: feedback, coaching, komunikacja, zarządzanie zmianą, delegowanie uprawnień;
03.2007r. „Efektywne prowadzenie spotkań” szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez firmę Benefactor;
11.2006r. „Efektywny proces rekrutacji” – szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku;
11.2005r. „Negocjacje w obsłudze Klienta” kompleksowe szkolenie dla pracowników Ge Money Banku;
10.2005r. „Asertywność w obsłudze telefonicznej Klienta” szkolenie dla pracowników Ge Money Banku;
09.2005r. „Umiejętność obsługi Klienta” w ośrodku szkoleniowym Achive Global w Warszawie.
04.2008r. „Doskonalenie Pracy Zespołu: Coaching”- szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez licencjonowanego trenera firmy Achive Global;
03.2008r. „Umiejętność Skutecznego Porozumiewania się”- szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez licencjonowanego trenera firmy Achive Global;
05.2007r. „BELS” Building Essential Leadership Skills – obszary szkolenia: feedback, coaching, komunikacja, zarządzanie zmianą, delegowanie uprawnień;
03.2007r. „Efektywne prowadzenie spotkań” szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku przeprowadzone przez firmę Benefactor;
11.2006r. „Efektywny proces rekrutacji” – szkolenie dla kadry menadżerskiej Ge Money Banku;
11.2005r. „Negocjacje w obsłudze Klienta” kompleksowe szkolenie dla pracowników Ge Money Banku;
10.2005r. „Asertywność w obsłudze telefonicznej Klienta” szkolenie dla pracowników Ge Money Banku;
09.2005r. „Umiejętność obsługi Klienta” w ośrodku szkoleniowym Achive Global w Warszawie.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Trenerzy Twadzi
Grupa ludzi, którzy chcą wymienić opnie oraz doświadczenie na temat szkoleń twardych.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker