Umiejętności
konsulting HR
Inspiring Leadership
Audyt Wewnętrzny
Leadership Development
Programy szkoleniowe
doradztwo komunikacyjne
Human Resources Management
Programy rozwojowe
kompetencje miękkie
Programy rozwoju kompetencji
motywowanie i rozwój pracowników
moderowanie warsztatów
inspirowanie i motywowanie ludzi
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właściciel firmy, konsultant, trener rozwoju grupowego i indywidualnego
MKG Consulting
Zapraszam do współpracy „w nowym wymiarze” rozwoju. MKG Consulting to przede wszystkim:
• programy rozwojowe dla menedżerów (m.in. rozwój kompetencji komunikacyjnych i zarządzania zmianą organizacyjną, zarządzanie ukierunkowane na budowanie zaangażowania i inne)
• warsztaty konsultacyjno-szkoleniowe dla zespołów (np. doskonalenie relacji, komunikacji, współpracy w zespole oraz inne - zależnie od bieżących wyzwań danego zespołu) - najwyższa kadra kierownicza, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie i projektowe, zespoły pracowników
• spotkania konsultacyjno-doradcze dla działów HR (komunikacja wewnętrzna, employer branding i inne)
• projektowanie i realizacja badań opinii pracowników (unikalne, tworzone w odpowiedzi na potrzeby Klienta rozwiązania)
• projekty doradcze (komunikacja, wizerunek pracodawcy, kształtowanie kultury organizacji, zarządzanie zmianą organizacyjną, doskonalenie procesów HR - np. zarządzanie talentami w organizacji, motywowanie i budowanie zaangażowania, projektowanie procesu adaptacyjnego i inne)
Klientom gwarantuję szerokie, zobiektywizowane spojrzenie i konstruktywny styl pracy. Dotychczasowi partnerzy doceniają umiejętność budowania na pozytywach i uwzględniania specyfiki organizacji. Pracuję z pełnym zaangażowaniem i u każdego Klienta zostawiam kawałek siebie. Z przyjemnością spotkam się z Państwem, aby porozmawiać o wyzwaniach, oczekiwaniach i możliwych rozwiązaniach.
Z ekspertyzy MKG Consulting korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in.
• programy rozwojowe dla menedżerów (m.in. rozwój kompetencji komunikacyjnych i zarządzania zmianą organizacyjną, zarządzanie ukierunkowane na budowanie zaangażowania i inne)
• warsztaty konsultacyjno-szkoleniowe dla zespołów (np. doskonalenie relacji, komunikacji, współpracy w zespole oraz inne - zależnie od bieżących wyzwań danego zespołu) - najwyższa kadra kierownicza, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie i projektowe, zespoły pracowników
• spotkania konsultacyjno-doradcze dla działów HR (komunikacja wewnętrzna, employer branding i inne)
• projektowanie i realizacja badań opinii pracowników (unikalne, tworzone w odpowiedzi na potrzeby Klienta rozwiązania)
• projekty doradcze (komunikacja, wizerunek pracodawcy, kształtowanie kultury organizacji, zarządzanie zmianą organizacyjną, doskonalenie procesów HR - np. zarządzanie talentami w organizacji, motywowanie i budowanie zaangażowania, projektowanie procesu adaptacyjnego i inne)
Klientom gwarantuję szerokie, zobiektywizowane spojrzenie i konstruktywny styl pracy. Dotychczasowi partnerzy doceniają umiejętność budowania na pozytywach i uwzględniania specyfiki organizacji. Pracuję z pełnym zaangażowaniem i u każdego Klienta zostawiam kawałek siebie. Z przyjemnością spotkam się z Państwem, aby porozmawiać o wyzwaniach, oczekiwaniach i możliwych rozwiązaniach.
Z ekspertyzy MKG Consulting korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in.
Trener, konsultant, wykładowca
Freelancer
- projektowanie i realizacja warsztatów szkoleniowych (różne obszary tematyczne)
- współpraca w instytucjami szkoleniowymi - prowadzenie szkoleń otwartych z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer branding i innych (różne organizacje - m.in. HPR Group, Berndson Szkolenia, Institute of International Research)
- projektowanie i realizacja badań opinii pracowników oraz tworzenie rekomendacji działań doskonalących (różne organizacje)
- wykładowca studiów podyplomowych HR i PR (komunikacja wewnętrzna, kształtowanie wizerunku pracodawcy, zarządzanie widzą w organizacji) - Uniwersytet Warszawski / PAN, Szkoła Główna Handlowa, WSE Kraków, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
- współpraca w instytucjami szkoleniowymi - prowadzenie szkoleń otwartych z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer branding i innych (różne organizacje - m.in. HPR Group, Berndson Szkolenia, Institute of International Research)
- projektowanie i realizacja badań opinii pracowników oraz tworzenie rekomendacji działań doskonalących (różne organizacje)
- wykładowca studiów podyplomowych HR i PR (komunikacja wewnętrzna, kształtowanie wizerunku pracodawcy, zarządzanie widzą w organizacji) - Uniwersytet Warszawski / PAN, Szkoła Główna Handlowa, WSE Kraków, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
specjalista ds. aktywności na rynku studenckim (employer branding)
•Analiza działań employer branding konkurencji oraz obserwowanie tendencji występujących na rynku pracy
•Analiza badań przeprowadzanych pośród studentów i absolwentów, określanie potrzeb i oczekiwań grupy docelowej
•Rozwój i wdrażanie strategii employer branding:
- ewaluacja dotychczasowej strategii employer branding, w tym ocena skuteczności narzędzi employer branding;
- rekomendacja działań employer branding, w tym nowych form dotarcia do studentów i absolwentów;
- tworzenie planu aktywności employer branding dla Polski i rekomendacji dla innych krajów w regionie Europy Centralnej;
- stworzenie i wdrożenie nowej kampanii komunikacyjnej skierowanej do studentów i absolwentów
- Stworzenie nowej strony internetowej poświęconej karierze w firmie: projekt funkcjonalny i graficzny, przygotowanie treści zgodnych ze strategią employer branding, promocja strony
•Planowanie i realizacja działań employer branding w Internecie
•Budowanie relacji z prasą i aktywne kreowanie wizerunku firmy w prasie
•Budowanie kontaktów w organizacjami studenckimi (AIESEC, BEST), biurami karier oraz kołami naukowymi w kluczowych ośrodkach akademickich w Polsce
•Prowadzenie prezentacji i warsztatów dla studentów: m.in. efektywna komunikacja w zarządzaniu projektami – w języku polskim i angielskim
•Koordynacja działań związanych z udziałem w targach pracy
•Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na Ambasadorów firmy wśród studentów
•Analiza procesu wprowadzenia do pracy i tworzenie rekomendacji działań zmierzających do poprawy efektywności tego procesu
•Analiza badań przeprowadzanych pośród studentów i absolwentów, określanie potrzeb i oczekiwań grupy docelowej
•Rozwój i wdrażanie strategii employer branding:
- ewaluacja dotychczasowej strategii employer branding, w tym ocena skuteczności narzędzi employer branding;
- rekomendacja działań employer branding, w tym nowych form dotarcia do studentów i absolwentów;
- tworzenie planu aktywności employer branding dla Polski i rekomendacji dla innych krajów w regionie Europy Centralnej;
- stworzenie i wdrożenie nowej kampanii komunikacyjnej skierowanej do studentów i absolwentów
- Stworzenie nowej strony internetowej poświęconej karierze w firmie: projekt funkcjonalny i graficzny, przygotowanie treści zgodnych ze strategią employer branding, promocja strony
•Planowanie i realizacja działań employer branding w Internecie
•Budowanie relacji z prasą i aktywne kreowanie wizerunku firmy w prasie
•Budowanie kontaktów w organizacjami studenckimi (AIESEC, BEST), biurami karier oraz kołami naukowymi w kluczowych ośrodkach akademickich w Polsce
•Prowadzenie prezentacji i warsztatów dla studentów: m.in. efektywna komunikacja w zarządzaniu projektami – w języku polskim i angielskim
•Koordynacja działań związanych z udziałem w targach pracy
•Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na Ambasadorów firmy wśród studentów
•Analiza procesu wprowadzenia do pracy i tworzenie rekomendacji działań zmierzających do poprawy efektywności tego procesu
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
•Bliska współpraca z zarządem firmy, dyrektorem generalnym i personalnym oraz menedżerami działu personalnego w zakresie realizacji wszystkich działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników
•Tworzenie rocznych planów aktywności komunikacyjnych i realizacja tych aktywności (wśród nich aktywności komunikacyjne kluczowe dla pracy działu personalnego: komunikacja planów płacowych, programów szkoleniowych, nowych zasad oceny pracowników)
•Bieżące monitorowanie i nadzór nad funkcjonowaniem kanałów komunikacyjnych w firmie oraz doradztwo w zakresie ich wykorzystania, doskonalenie procesów i narzędzi komunikacji wewnętrznej, tworzenie standardów i procedur komunikacyjnych
•Badanie efektywności komunikacji wewnętrznej w firmie: audyt komunikacji:
- opracowywanie metodologii,
- przygotowanie i przeprowadzenie badań,
- prezentacje wyników dla Zarządu firmy,
- tworzenie rekomendacji działań naprawczych i wsparcie ich realizacji,
- definiowanie lokalnej strategii komunikacyjnej w kontekście wyników audytu
•Organizacja firmowych wydarzeń komunikacyjnych: spotkania komunikacyjno-integracyjne dla pracowników i ich rodzin (organizacja dwóch imprez na ponad 3000 osób), coroczne Spotkania Komunikacyjne Menedżerów (około 150 uczestników), wydarzenia specjalne, takie jak Mikołajki oraz Dzień Dziecka dla pracowników i ich dzieci (dwie imprezy na 1500 osób)
•Projektowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu komunikacji: doskonalenie umiejętności komunikacyjnych menedżerów, efektywna komunikacja biznesowa – w języku polskim i angielskim
•Implementacja globalnych aktywności komunikacyjnych na poziomie lokalnym (wprowadzenie nowej wizji, konkurs innowacyjności, globalne badanie zaangażowania pracowników i inne)
•Realizacja działań w zakresie funkcjonowania globalnego Intranetu: administrowanie treścią portalu, przygotowywanie materiałów lokalnych, promocja portalu, udział w pracach międzynarodowego zespołu projektowego oraz regionalnego zespołu administratorów)
•Doradztwo i nadzór w ramach projektu tworzenia Extranetu dla pracowników działu sprzedaży
•Współpraca z osobami zajmującymi się komunikacją w różnych oddziałach firmy na świecie, dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami
•Tworzenie wydawnictw firmowych: gazeta firmowa (koordynacja prac zespołu redakcyjnego, dobór tematów i redagowanie treści gazety, współpraca z agencją graficzno-wydawniczą), wydawnictwa korporacyjne (koordynacja tłumaczeń i wsparcie procesu redakcyjnego), wydawnictwa okazjonalne (zarządzanie całym procesem redakcyjnym, w tym przygotowywanie tekstów)
•Kontakty ze Związkami Zawodowymi w zakresie tematyki wydatkowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
•Tworzenie rocznych planów aktywności komunikacyjnych i realizacja tych aktywności (wśród nich aktywności komunikacyjne kluczowe dla pracy działu personalnego: komunikacja planów płacowych, programów szkoleniowych, nowych zasad oceny pracowników)
•Bieżące monitorowanie i nadzór nad funkcjonowaniem kanałów komunikacyjnych w firmie oraz doradztwo w zakresie ich wykorzystania, doskonalenie procesów i narzędzi komunikacji wewnętrznej, tworzenie standardów i procedur komunikacyjnych
•Badanie efektywności komunikacji wewnętrznej w firmie: audyt komunikacji:
- opracowywanie metodologii,
- przygotowanie i przeprowadzenie badań,
- prezentacje wyników dla Zarządu firmy,
- tworzenie rekomendacji działań naprawczych i wsparcie ich realizacji,
- definiowanie lokalnej strategii komunikacyjnej w kontekście wyników audytu
•Organizacja firmowych wydarzeń komunikacyjnych: spotkania komunikacyjno-integracyjne dla pracowników i ich rodzin (organizacja dwóch imprez na ponad 3000 osób), coroczne Spotkania Komunikacyjne Menedżerów (około 150 uczestników), wydarzenia specjalne, takie jak Mikołajki oraz Dzień Dziecka dla pracowników i ich dzieci (dwie imprezy na 1500 osób)
•Projektowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu komunikacji: doskonalenie umiejętności komunikacyjnych menedżerów, efektywna komunikacja biznesowa – w języku polskim i angielskim
•Implementacja globalnych aktywności komunikacyjnych na poziomie lokalnym (wprowadzenie nowej wizji, konkurs innowacyjności, globalne badanie zaangażowania pracowników i inne)
•Realizacja działań w zakresie funkcjonowania globalnego Intranetu: administrowanie treścią portalu, przygotowywanie materiałów lokalnych, promocja portalu, udział w pracach międzynarodowego zespołu projektowego oraz regionalnego zespołu administratorów)
•Doradztwo i nadzór w ramach projektu tworzenia Extranetu dla pracowników działu sprzedaży
•Współpraca z osobami zajmującymi się komunikacją w różnych oddziałach firmy na świecie, dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami
•Tworzenie wydawnictw firmowych: gazeta firmowa (koordynacja prac zespołu redakcyjnego, dobór tematów i redagowanie treści gazety, współpraca z agencją graficzno-wydawniczą), wydawnictwa korporacyjne (koordynacja tłumaczeń i wsparcie procesu redakcyjnego), wydawnictwa okazjonalne (zarządzanie całym procesem redakcyjnym, w tym przygotowywanie tekstów)
•Kontakty ze Związkami Zawodowymi w zakresie tematyki wydatkowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Organizacje
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W latach 2008-2010 członek Zarządu PSPR Oddział Śląsk.
Inne
Wykorzystuję różne techniki pracy z obrazem - pracę z fotografią, obrazem metaforycznym oraz grę coachingową Points of You.
O KARTACH COACHINGOWYCH POINTS OF YOU
Karty coaching’owe Points of You są unikalnym narzędziem rozwojowym i mają na celu inspirowanie uczestników do przemyśleń i dyskusji. Sesje i warsztaty z wykorzystaniem kart Points of You to proces rozwojowy bazujący na emocjonalnej, intuicyjnej naturze człowieka, czerpiący z naszego bogatego życiowego doświadczenia.
Karty Points of You™ prezentują 65 tematów z życia, które dotyczą nas wszystkich. W procesie pracy z kartami prowadzący wykorzystuje pytania inspirujące do przemyśleń i zachęcające do dyskusji na wybrany temat. Wartość z pracy z narzędziem tworzy się zarówno w kontekście indywidualnym, jak i grupowym. Odkrywając związki pomiędzy tematami i słowami, obrazami i pytaniami uczestnicy sięgają do zagadnień, które są istotne w naszym życiu zawodowym czy prywatnym. Dzięki pracy z kartami Points of You™ można zmienić dotychczasowe spojrzenie na różne tematy, wyjść poza nasz standardowy sposób myślenia. Więcej o metodzie Points of You: http://www.thecoachingame.com/
O KARTACH COACHINGOWYCH POINTS OF YOU
Karty coaching’owe Points of You są unikalnym narzędziem rozwojowym i mają na celu inspirowanie uczestników do przemyśleń i dyskusji. Sesje i warsztaty z wykorzystaniem kart Points of You to proces rozwojowy bazujący na emocjonalnej, intuicyjnej naturze człowieka, czerpiący z naszego bogatego życiowego doświadczenia.
Karty Points of You™ prezentują 65 tematów z życia, które dotyczą nas wszystkich. W procesie pracy z kartami prowadzący wykorzystuje pytania inspirujące do przemyśleń i zachęcające do dyskusji na wybrany temat. Wartość z pracy z narzędziem tworzy się zarówno w kontekście indywidualnym, jak i grupowym. Odkrywając związki pomiędzy tematami i słowami, obrazami i pytaniami uczestnicy sięgają do zagadnień, które są istotne w naszym życiu zawodowym czy prywatnym. Dzięki pracy z kartami Points of You™ można zmienić dotychczasowe spojrzenie na różne tematy, wyjść poza nasz standardowy sposób myślenia. Więcej o metodzie Points of You: http://www.thecoachingame.com/
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Human Solutions for Business HSB
O NAS
Jesteśmy firmą consultingowo-szkoleniową, której działania podyktowane są potrzebami Klientów. Współpracujemy, by wspomagać Klientów w wyzwaniach zawodowych, łącząc rozwój Pracowników wraz z
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.