Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Reklamacji
• współudział w tworzeniu systemów jakościowych obsługi reklamacji
• rozpatrywanie reklamacji Klientów we własnym zakresie i/lub w porozumieniu z właściwymi jednostkami Bank
• przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
• identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji
• rozpatrywanie reklamacji Klientów we własnym zakresie i/lub w porozumieniu z właściwymi jednostkami Bank
• przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
• identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji
Kierownik salonu Wólczanka
• Kontrola i organizacja pracy oraz wyznaczanie priorytetów podległemu zespołowi
• Kontrola zapasów magazynowych oraz przygotowywanie zamówień
• Rekrutacja pracowników
• Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy oraz jego rozliczanie
• Kontrolowanie spraw administracyjnych
• Nadzorowanie procesu reklamacji
• Analiza sprzedaży i przygotowywanie raportów z osiągnięć finansowych sklepu
• Kontrola zapasów magazynowych oraz przygotowywanie zamówień
• Rekrutacja pracowników
• Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy oraz jego rozliczanie
• Kontrolowanie spraw administracyjnych
• Nadzorowanie procesu reklamacji
• Analiza sprzedaży i przygotowywanie raportów z osiągnięć finansowych sklepu
Doradca Bankowości Detalicznej
• Kompleksowa sprzedaż produktów kredytowych i usług Banku
• Realizacja planów oraz celów sprzedażowych
• Zapewnienie klientom indywidualnym profesjonalnej i kompleksowej obsługi
• Budowanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
• Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
• rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Ukończone szkolenie z zakresu nowoczesnych metod rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
• Ukończone szkolenie z zakresu rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość oraz podstaw grafologii
• Realizacja planów oraz celów sprzedażowych
• Zapewnienie klientom indywidualnym profesjonalnej i kompleksowej obsługi
• Budowanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
• Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
• rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Ukończone szkolenie z zakresu nowoczesnych metod rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
• Ukończone szkolenie z zakresu rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość oraz podstaw grafologii
Specjalista ds. Obsługi klienta
• kredyty samochodowe oraz klienci detaliczni
• kompleksowa obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów
• przyjmowanie dyspozycji od Klienta i ich realizacja oraz monitorowanie w systemie bankowym
• współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku
• dbałość o dobre imię Banku i przestrzeganie procedur bankowych
• kompleksowa obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów
• przyjmowanie dyspozycji od Klienta i ich realizacja oraz monitorowanie w systemie bankowym
• współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku
• dbałość o dobre imię Banku i przestrzeganie procedur bankowych
Stażystka
• Obsługa klienta na stanowisku "Rejestracja"
• Praca w komórce d.s. "ELIXIR"
• Praca w komórce d.s. "ELIXIR"
Szkolenia i kursy
- techniki sprzedaży
- przepisy BHP i P.Poż.
- Prawo Bankowe
- polityka kredytowa
- kurs kasjer walutowo-złotowy
- kurs z rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
- kurs z grafologii,
- przepisy BHP i P.Poż.
- Prawo Bankowe
- polityka kredytowa
- kurs kasjer walutowo-złotowy
- kurs z rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
- kurs z grafologii,
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Literatura, turystyka górska, moda
Inne
znajomość programów:
- Novum Bank
- defBank
- Def3000
- Kredyt
- COK
- Opus,
- IN-IN
- EXTRA
- SABRA
- CRM
- ECLIPSE
- NFE
- Novum Bank
- defBank
- Def3000
- Kredyt
- COK
- Opus,
- IN-IN
- EXTRA
- SABRA
- CRM
- ECLIPSE
- NFE
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).