Monika Kaczmarek

Starszy Specjalista ds. Reklamacji, Idea Bank S.A., Tax Care S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Idea Bank S.A.
Specjalista ds. Reklamacji
• współudział w tworzeniu systemów jakościowych obsługi reklamacji
• rozpatrywanie reklamacji Klientów we własnym zakresie i/lub w porozumieniu z właściwymi jednostkami Bank
• przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
• identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji
Vistula Group S.A.
Kierownik salonu Wólczanka
• Kontrola i organizacja pracy oraz wyznaczanie priorytetów podległemu zespołowi
• Kontrola zapasów magazynowych oraz przygotowywanie zamówień
• Rekrutacja pracowników
• Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy oraz jego rozliczanie
• Kontrolowanie spraw administracyjnych
• Nadzorowanie procesu reklamacji
• Analiza sprzedaży i przygotowywanie raportów z osiągnięć finansowych sklepu
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobry kontakt z pracownikami, dobra atmosfera w pracy. Znakomite umiejetnosci motywowania do wykonania zalozonych planow.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Bankowości Detalicznej
• Kompleksowa sprzedaż produktów kredytowych i usług Banku
• Realizacja planów oraz celów sprzedażowych
• Zapewnienie klientom indywidualnym profesjonalnej i kompleksowej obsługi
• Budowanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
• Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
• rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
• Ukończone szkolenie z zakresu nowoczesnych metod rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
• Ukończone szkolenie z zakresu rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość oraz podstaw grafologii
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi klienta
• kredyty samochodowe oraz klienci detaliczni
• kompleksowa obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów
• przyjmowanie dyspozycji od Klienta i ich realizacja oraz monitorowanie w systemie bankowym
• współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku
• dbałość o dobre imię Banku i przestrzeganie procedur bankowych
Grupa Allianz Polska
Doradca ds. ubezpieczeń zdrowotnych
• Telefoniczna weryfikacja uprawnień ubezpieczonych
• Rozmowy produktowe (informowanie o warunkach przystąpienia w ramach ubezpieczenia procedur medycznych)
Vistula Group S.A.
Starszy doradca klienta
• Profesjonalna obsługa klientów
Polskie Centrum Marketingowe
Projektant telemarketingowy
• Telefoniczna obsługa klienta
• Sprzedaż produktów
Bank Spółdzielczy
Stażystka
• Obsługa klienta na stanowisku "Rejestracja"
• Praca w komórce d.s. "ELIXIR"

Szkolenia i kursy

- techniki sprzedaży
- przepisy BHP i P.Poż.
- Prawo Bankowe
- polityka kredytowa
- kurs kasjer walutowo-złotowy
- kurs z rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
- kurs z grafologii,

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Zainteresowania

Literatura, turystyka górska, moda

Inne

znajomość programów:
- Novum Bank
- defBank
- Def3000
- Kredyt
- COK
- Opus,
- IN-IN
- EXTRA
- SABRA
- CRM
- ECLIPSE
- NFE

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fotografie
Fotografie
Dariusz.Majgier.pl - blog i autorska galeria najlepszych zdjęć:-)
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).