Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Kompleksowa realizacja projektów internetowych i nie tylko
Koordynacja działań i zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów w ramach wdrożenia projektu
Współpraca z podwykonawcami
Utrzymywanie stałych relacji z Klientami
Opieka posprzedażowa (Klienci abonamentowi)
Formułowanie założeń zgodnych z oczekiwaniami Klienta
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
Wybrane projekty – serwisy
1.Orlen – serwisy dedykowane związane z wolontariatem koncernu Orlen
2. MKCafe – www.mkcafe.pl – serwis wizerunkowo-produktowy, program lojalnościowy, kampanie internetowe, konkursy na www.
3. Polski Instytut Sztuki Filmowej – www.pisf.pl portal wizerunkowo - informacyjny
4. Big Star www.bigstar.pl – strona www poświęcona kolekcji wiosna-lato 2009 marki Big Star
5.Pearson Longman – www.pearsonlongman.pl – serwis korporacyjny, sklep internetowy
6.Stołeczne przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – serwis firmowy www.spec.waw.pl, opracowanie strategii komunikacji firmy w internecie, kampanie internetowe
7. Schneider Electric Polska - www.schneider-electric.com - serwis korporacyjny oparty o CMS Klienta LiveSite
8. Estee Lauder - www.dreamingaboutyou.pl - kampania reklamowa oraz serwis produktowy dedykowany
nowej linii zapachów dla kobiet Tommy Hilfiger Dreaming
9. Bayer - www.ladyinsert.pl - serwis dedykowany dot. antykoncepcji
10. Natalia Lesz - www.nataliamusic.com - serwis wizerunkowy
Wybrane projekty – prezentacje
1. TEK Polska – prezentacja multimedialna we flashu na targi (lektor, muzyka, technika video)
2. Tchibo – prezentacja sprzedaży i marketingu - prezentacja Management Conference
3. WSIP – prezentacja produktowa na www
4. Provident – prezentacje z okazji cyklicznych eventów
Wybrane projekty - pozostałe
1. Schneider Electric Polska - Extranet
2. Ursa Polska – kampania banerowa na portalach budowlanych
3. PNOS SA – spot reklamowy do TV
4. WSIP – aplikacje (plansze interaktywne, sygnały alarmowe – dla nauczycieli)
5. Provident, WSIP, Michelin – materiały do druku
Koordynacja działań i zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów w ramach wdrożenia projektu
Współpraca z podwykonawcami
Utrzymywanie stałych relacji z Klientami
Opieka posprzedażowa (Klienci abonamentowi)
Formułowanie założeń zgodnych z oczekiwaniami Klienta
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
Wybrane projekty – serwisy
1.Orlen – serwisy dedykowane związane z wolontariatem koncernu Orlen
2. MKCafe – www.mkcafe.pl – serwis wizerunkowo-produktowy, program lojalnościowy, kampanie internetowe, konkursy na www.
3. Polski Instytut Sztuki Filmowej – www.pisf.pl portal wizerunkowo - informacyjny
4. Big Star www.bigstar.pl – strona www poświęcona kolekcji wiosna-lato 2009 marki Big Star
5.Pearson Longman – www.pearsonlongman.pl – serwis korporacyjny, sklep internetowy
6.Stołeczne przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – serwis firmowy www.spec.waw.pl, opracowanie strategii komunikacji firmy w internecie, kampanie internetowe
7. Schneider Electric Polska - www.schneider-electric.com - serwis korporacyjny oparty o CMS Klienta LiveSite
8. Estee Lauder - www.dreamingaboutyou.pl - kampania reklamowa oraz serwis produktowy dedykowany
nowej linii zapachów dla kobiet Tommy Hilfiger Dreaming
9. Bayer - www.ladyinsert.pl - serwis dedykowany dot. antykoncepcji
10. Natalia Lesz - www.nataliamusic.com - serwis wizerunkowy
Wybrane projekty – prezentacje
1. TEK Polska – prezentacja multimedialna we flashu na targi (lektor, muzyka, technika video)
2. Tchibo – prezentacja sprzedaży i marketingu - prezentacja Management Conference
3. WSIP – prezentacja produktowa na www
4. Provident – prezentacje z okazji cyklicznych eventów
Wybrane projekty - pozostałe
1. Schneider Electric Polska - Extranet
2. Ursa Polska – kampania banerowa na portalach budowlanych
3. PNOS SA – spot reklamowy do TV
4. WSIP – aplikacje (plansze interaktywne, sygnały alarmowe – dla nauczycieli)
5. Provident, WSIP, Michelin – materiały do druku
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
GIEŁDA NIERUCHOMOŚCI
Grupa powstaje jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie wymianą ofert, chęcią zamieszczania ofert bezpośrednich i nie tylko, etc, etc...
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Nieruchomości Luksusowe
Nieruchomości luksusowe- oferty sprzedaży, zakupu i wynajęcia. Polska * Europa
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.