Umiejętności
Wsparcie klienta
Przygotowywanie dokumentów
planowanie eventów
Sprzedaż międzynarodowa
Negocjacje
Account manager
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. sprzedaży
• Wyszukiwanie potencjalnych klientów/prelegentów i poszerzanie bazy danych
• Budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)
• Prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją
warunków umowy
• Monitoring konkurencji
• Prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
• Budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)
• Prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją
warunków umowy
• Monitoring konkurencji
• Prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
Dyrektor sprzedaży
PTAK WARSAW EXPO International Exhibition & Congress Centre
Projekty:
Międzynarodowe Targi Kosmetyczne Beauty Days
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Warsaw Gastro Show
Międzynarodowe Targi Zoologiczne Animals Days
Międzynarodowe targi Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej
Międzynarodowe Targi Ecorganica eco & organic & vege
Europejska Wystawa Psów Euro Dog Show 2018
1. Określanie zakresu i planu projektu
2. Tworzenie budżetów imprez targowych i nadzór nad ich wykonaniem
3. Zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
4. Kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu
5. Zarządzanie Zespołem Specjalistów ds. sprzedaży i organizacji targów
6. Budowa Zespołu sprzedaży
7. Nawiązywanie relacji z Kluczowymi Klientami
8. Kontrola i realizacja planów sprzedaży
9. Wsparcie specjalistów ds. sprzedaży w procesie negocjacji, sprzedaży oraz w spotkaniach z Klientami
10. Nadzór nad obszarem logistyki, marketingu i sprzedaży realizowanych imprez targowych
Międzynarodowe Targi Kosmetyczne Beauty Days
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Warsaw Gastro Show
Międzynarodowe Targi Zoologiczne Animals Days
Międzynarodowe targi Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej
Międzynarodowe Targi Ecorganica eco & organic & vege
Europejska Wystawa Psów Euro Dog Show 2018
1. Określanie zakresu i planu projektu
2. Tworzenie budżetów imprez targowych i nadzór nad ich wykonaniem
3. Zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
4. Kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu
5. Zarządzanie Zespołem Specjalistów ds. sprzedaży i organizacji targów
6. Budowa Zespołu sprzedaży
7. Nawiązywanie relacji z Kluczowymi Klientami
8. Kontrola i realizacja planów sprzedaży
9. Wsparcie specjalistów ds. sprzedaży w procesie negocjacji, sprzedaży oraz w spotkaniach z Klientami
10. Nadzór nad obszarem logistyki, marketingu i sprzedaży realizowanych imprez targowych
Project Manager
PTAK WARSAW EXPO International Exhibition & Congress Centre
1. Opracowanie ogólnej i szczegółowej koncepcji targów, w tym terminy i ceny najmu powierzchni (przygotowanie skryptu porównawczego z innymi targami z branży, polskimi i zagranicznymi);
2. Budowa bazy danych potencjalnych wystawców;
3. Scharakteryzowanie grupy docelowej potencjalnych odwiedzających, wyznaczenie obszarów działania i weryfikacja działu call center;
4. Pozyskiwanie patronów (medialnych, instytucji);
5. Przygotowanie media planu;
6. Delegowanie obowiązków , kontrola i bieżąca weryfikacja zadań wykonywanych przez podległych pracowników;
7. Motywowanie zespołu do maksymalizacji sprzedaży;
8. Bieżąca analiza i raportowanie poziomu sprzedaży powierzchni wystawienniczej, usług dodatkowych;
9. Plan pozyskiwania wystawców + realizacja;
10. Spotkania z kluczowymi klientami oraz budowa ofert specjalnych.
11. Przygotowanie layoutu targów;
12. Przygotowanie materiałów marketingowych przy współpracy z działem marketingu;
13. Opracowanie propozycji wydarzeń dodatkowych podczas targów;
14. Opracowanie propozycji szkoleń, konferencji, wykładów itp. podczas targów;
15. Plan pozyskiwania odwiedzających.
2. Budowa bazy danych potencjalnych wystawców;
3. Scharakteryzowanie grupy docelowej potencjalnych odwiedzających, wyznaczenie obszarów działania i weryfikacja działu call center;
4. Pozyskiwanie patronów (medialnych, instytucji);
5. Przygotowanie media planu;
6. Delegowanie obowiązków , kontrola i bieżąca weryfikacja zadań wykonywanych przez podległych pracowników;
7. Motywowanie zespołu do maksymalizacji sprzedaży;
8. Bieżąca analiza i raportowanie poziomu sprzedaży powierzchni wystawienniczej, usług dodatkowych;
9. Plan pozyskiwania wystawców + realizacja;
10. Spotkania z kluczowymi klientami oraz budowa ofert specjalnych.
11. Przygotowanie layoutu targów;
12. Przygotowanie materiałów marketingowych przy współpracy z działem marketingu;
13. Opracowanie propozycji wydarzeń dodatkowych podczas targów;
14. Opracowanie propozycji szkoleń, konferencji, wykładów itp. podczas targów;
15. Plan pozyskiwania odwiedzających.
project manager (Targi SPA & Wellness), zastępca komisarza targów HORECA/GASTROFOOD/ENOEXPO
1. Opracowanie i przedstawienie koncepcji imprezy
2. Opracowanie preliminarza wpływów i wydatków – plan budżetu imprezy
3. Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej imprezy: wystawców i zwiedzających
4. Kreowanie, organizowanie i sprzedaż programu towarzyszącego targom
5. Poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży (spotkania, organizowanie wysyłki pocztowej, telemarketing)
6. Tworzenie i aktualizowanie baz danych
7. Wprowadzanie i fakturowanie zamówień
8. Prowadzenie korespondencji związanej z imprezą
9. Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wystawcami
10. Przygotowanie umów i koordynacja realizacji ujętych w nich postanowień
11. Nadzór nad przygotowaniem katalogu
12. Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
13. Windykacja zaległych płatności z tytułu imprezy
14. Przygotowanie ankiet i opracowanie wyników badań ankietowych imprezy
15. Sporządzenie pisemnego sprawozdania z realizacji imprezy
16. Pogłębianie wiadomości o branży, analiza branży i targów konkurencyjnych
2. Opracowanie preliminarza wpływów i wydatków – plan budżetu imprezy
3. Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej imprezy: wystawców i zwiedzających
4. Kreowanie, organizowanie i sprzedaż programu towarzyszącego targom
5. Poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży (spotkania, organizowanie wysyłki pocztowej, telemarketing)
6. Tworzenie i aktualizowanie baz danych
7. Wprowadzanie i fakturowanie zamówień
8. Prowadzenie korespondencji związanej z imprezą
9. Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wystawcami
10. Przygotowanie umów i koordynacja realizacji ujętych w nich postanowień
11. Nadzór nad przygotowaniem katalogu
12. Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
13. Windykacja zaległych płatności z tytułu imprezy
14. Przygotowanie ankiet i opracowanie wyników badań ankietowych imprezy
15. Sporządzenie pisemnego sprawozdania z realizacji imprezy
16. Pogłębianie wiadomości o branży, analiza branży i targów konkurencyjnych
specjalista ds. reklamy
1. utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, budowanie dobrych, trwałych relacji
2. szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych (reklama i piar), tworzenie indywidualnych ofert handlowych
3. sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specj.
(negocjacje cenowe, podpisywanie zleceń oraz kontrolowanie dotarcia materiałów reklamowych w wymaganym terminie i formacie)
4. opieka posprzedażowa nad klientem (nadzór nad realizacją warunków umowy)
5. udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy
6. monitoring konkurencji
2. szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych (reklama i piar), tworzenie indywidualnych ofert handlowych
3. sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specj.
(negocjacje cenowe, podpisywanie zleceń oraz kontrolowanie dotarcia materiałów reklamowych w wymaganym terminie i formacie)
4. opieka posprzedażowa nad klientem (nadzór nad realizacją warunków umowy)
5. udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy
6. monitoring konkurencji
Specjalista ds. reklamy
1.utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, budowanie dobrych, trwałych relacji
2.szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych
3.sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specjalnych
4.opieka posprzedażowa nad klientem
5.udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy
6.monitoring konkurencji
2.szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych
3.sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specjalnych
4.opieka posprzedażowa nad klientem
5.udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy
6.monitoring konkurencji
Specjalista ds. reklamy
Prywatne Radio ALFA
1. wyszukiwanie potencjalnych klientów i poszerzanie bazy danych
2. budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)
3. prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad produkcją reklam i realizacją warunków umowy
4. sprzedaż czasu antenowego na spoty reklamowe, konkursy, sponsoring programów
5. udział w eventach organizowanych przez firmę, budowanie wizerunku Radia
6. monitoring konkurencji
2. budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)
3. prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad produkcją reklam i realizacją warunków umowy
4. sprzedaż czasu antenowego na spoty reklamowe, konkursy, sponsoring programów
5. udział w eventach organizowanych przez firmę, budowanie wizerunku Radia
6. monitoring konkurencji
Szkolenia i kursy
Zarządzanie działalnością marketingową – (wrzesień 2013) JOBFITTER
CMS+XHTML+CSS – Najlepsza droga do profesjonalnego serwisu WWW - (styczeń 2012) Altkom Akademia S.A.
MS Excel – Siła i wydajność w codziennej pracy – (czerwiec 2009) Altkom Akademia S.A.
CMS+XHTML+CSS – Najlepsza droga do profesjonalnego serwisu WWW - (styczeń 2012) Altkom Akademia S.A.
MS Excel – Siła i wydajność w codziennej pracy – (czerwiec 2009) Altkom Akademia S.A.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
literatura, gotowanie, wycieczki rowerowe, eko design
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MARKETING targowy
Targi to neutralna platforma spotkań biznesowych, praktykowana na całym świecie.Które wybrać? Jak się do nich przygotować? Jak zrealizować cele handlowe i marketingowe?
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.