Monika Jaszcza

dyrektor ds. organizacji targów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Wsparcie klienta Przygotowywanie dokumentów planowanie eventów Sprzedaż międzynarodowa Negocjacje Account manager Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Blue Business Media
specjalista ds. sprzedaży
• Wyszukiwanie potencjalnych klientów/prelegentów i poszerzanie bazy danych

• Budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)

• Prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją
warunków umowy

• Monitoring konkurencji

• Prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
Logo
Dyrektor sprzedaży
PTAK WARSAW EXPO International Exhibition & Congress Centre
Projekty:
Międzynarodowe Targi Kosmetyczne Beauty Days
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Warsaw Gastro Show
Międzynarodowe Targi Zoologiczne Animals Days
Międzynarodowe targi Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej
Międzynarodowe Targi Ecorganica eco & organic & vege
Europejska Wystawa Psów Euro Dog Show 2018

1. Określanie zakresu i planu projektu
2. Tworzenie budżetów imprez targowych i nadzór nad ich wykonaniem
3. Zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem
4. Kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu
5. Zarządzanie Zespołem Specjalistów ds. sprzedaży i organizacji targów
6. Budowa Zespołu sprzedaży
7. Nawiązywanie relacji z Kluczowymi Klientami
8. Kontrola i realizacja planów sprzedaży
9. Wsparcie specjalistów ds. sprzedaży w procesie negocjacji, sprzedaży oraz w spotkaniach z Klientami
10. Nadzór nad obszarem logistyki, marketingu i sprzedaży realizowanych imprez targowych
Logo
Project Manager
PTAK WARSAW EXPO International Exhibition & Congress Centre
1. Opracowanie ogólnej i szczegółowej koncepcji targów, w tym terminy i ceny najmu powierzchni (przygotowanie skryptu porównawczego z innymi targami z branży, polskimi i zagranicznymi);
2. Budowa bazy danych potencjalnych wystawców;
3. Scharakteryzowanie grupy docelowej potencjalnych odwiedzających, wyznaczenie obszarów działania i weryfikacja działu call center;
4. Pozyskiwanie patronów (medialnych, instytucji);
5. Przygotowanie media planu;
6. Delegowanie obowiązków , kontrola i bieżąca weryfikacja zadań wykonywanych przez podległych pracowników;
7. Motywowanie zespołu do maksymalizacji sprzedaży;
8. Bieżąca analiza i raportowanie poziomu sprzedaży powierzchni wystawienniczej, usług dodatkowych;
9. Plan pozyskiwania wystawców + realizacja;
10. Spotkania z kluczowymi klientami oraz budowa ofert specjalnych.
11. Przygotowanie layoutu targów;
12. Przygotowanie materiałów marketingowych przy współpracy z działem marketingu;
13. Opracowanie propozycji wydarzeń dodatkowych podczas targów;
14. Opracowanie propozycji szkoleń, konferencji, wykładów itp. podczas targów;
15. Plan pozyskiwania odwiedzających.
Greg International Sp. z o.o.
specjalista ds. sprzedaży
Targi w Krakowie Sp. z o.o.
project manager (Targi SPA & Wellness), zastępca komisarza targów HORECA/GASTROFOOD/ENOEXPO
1. Opracowanie i przedstawienie koncepcji imprezy

2. Opracowanie preliminarza wpływów i wydatków – plan budżetu imprezy

3. Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej imprezy: wystawców i zwiedzających

4. Kreowanie, organizowanie i sprzedaż programu towarzyszącego targom

5. Poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży (spotkania, organizowanie wysyłki pocztowej, telemarketing)

6. Tworzenie i aktualizowanie baz danych

7. Wprowadzanie i fakturowanie zamówień

8. Prowadzenie korespondencji związanej z imprezą

9. Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wystawcami

10. Przygotowanie umów i koordynacja realizacji ujętych w nich postanowień

11. Nadzór nad przygotowaniem katalogu

12. Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami

13. Windykacja zaległych płatności z tytułu imprezy

14. Przygotowanie ankiet i opracowanie wyników badań ankietowych imprezy

15. Sporządzenie pisemnego sprawozdania z realizacji imprezy

16. Pogłębianie wiadomości o branży, analiza branży i targów konkurencyjnych
POLSKA PRESS GRUPA
specjalista ds. reklamy
1. utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, budowanie dobrych, trwałych relacji

2. szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych (reklama i piar), tworzenie indywidualnych ofert handlowych

3. sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specj.

(negocjacje cenowe, podpisywanie zleceń oraz kontrolowanie dotarcia materiałów reklamowych w wymaganym terminie i formacie)


4. opieka posprzedażowa nad klientem (nadzór nad realizacją warunków umowy)

5. udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy

6. monitoring konkurencji
Logo
Kierownik ds. kluczowych klientów
TPP Sp. z o.o., Metropol
1. kontakty z reklamodawcami

2. opracowywanie indywidualnych ofert handlowych dla klientów

3.tworzenie kontekstów redakcyjnych (artykuły, dodatki tematyczne)

4.sprzedaż powierzchni reklamowych

5.opieka posprzedażowa

6.reprezentowanie firmy
POLSKA PRESS GRUPA
Specjalista ds. reklamy
1.utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, budowanie dobrych, trwałych relacji

2.szukanie dla klienta najlepszych rozwiązań marketingowych

3.sprzedaż powierzchni w gazecie, insertu, obrandowania kolporterów, akcji specjalnych


4.opieka posprzedażowa nad klientem

5.udział w akcjach promocyjnych wspomagających sprzedaż, reprezentowanie firmy

6.monitoring konkurencji
Logo
Specjalista ds. reklamy
Prywatne Radio ALFA
1. wyszukiwanie potencjalnych klientów i poszerzanie bazy danych

2. budowanie relacji z klientem (telefonicznie, mailowo i poprzez spotkania biznesowe)

3. prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad produkcją reklam i realizacją warunków umowy

4. sprzedaż czasu antenowego na spoty reklamowe, konkursy, sponsoring programów

5. udział w eventach organizowanych przez firmę, budowanie wizerunku Radia

6. monitoring konkurencji

Szkolenia i kursy

Zarządzanie działalnością marketingową – (wrzesień 2013) JOBFITTER

CMS+XHTML+CSS – Najlepsza droga do profesjonalnego serwisu WWW - (styczeń 2012) Altkom Akademia S.A.

MS Excel – Siła i wydajność w codziennej pracy – (czerwiec 2009) Altkom Akademia S.A.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

literatura, gotowanie, wycieczki rowerowe, eko design

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
1 plus
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Antyki
Antyki
Dla tych, którzy lubią przedmioty z duszą.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Inteligencja jest sexy
Inteligencja jest sexy
Intrygująca riposta, poczucie humoru, wiedza - to jest seksowne!
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.
Korporacja Absolwentów UEK / AE Kraków
Korporacja Absolwentów UEK / AE Kraków
Stowarzyszenie Absolwentów UEK / AE Kraków
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MARKETING targowy
MARKETING targowy
Targi to neutralna platforma spotkań biznesowych, praktykowana na całym świecie.Które wybrać? Jak się do nich przygotować? Jak zrealizować cele handlowe i marketingowe?
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.