Języki
angielski
dobry
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
marketing manager/public relations/doradca ds.wizerunku
EURO-STYL-SPA
• Makijaż, wizaż i stylizacja ( makijaże do sesji zdjęciowych, klienci komercyjni i indywidualni)
• Przeprowadzanie i organizacja szkoleń
• Zarządzanie salonami jak i pracownikami Euro-Styl-Spa
• Akcje marketingowe (obsługa pokazów mody, eventów)
• Public Relations, kontakty z mediami
• Przeprowadzanie i organizacja szkoleń
• Zarządzanie salonami jak i pracownikami Euro-Styl-Spa
• Akcje marketingowe (obsługa pokazów mody, eventów)
• Public Relations, kontakty z mediami
Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży marek: ISSEY MIYAKE, JPG, KENZO
Zakres obowiązków :
• Promocja marek na terenie Polski Centralnej
• Współpraca z klientami detalicznymi i sieciowymi
• Organizowanie szkoleń i prezentacji w punktach sprzedaży
• Nadzór nad sprzedażą i prawidłowa dystrybucją
• Kierowanie zespołem podległych konsultantek
• Promocja marek na terenie Polski Centralnej
• Współpraca z klientami detalicznymi i sieciowymi
• Organizowanie szkoleń i prezentacji w punktach sprzedaży
• Nadzór nad sprzedażą i prawidłowa dystrybucją
• Kierowanie zespołem podległych konsultantek
Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży marek: LA PRAIRIE, ORLANE, CAROLINA HERRERA
Inter-Fragrance Sp.z o.o.
• Promocja marek na terenie Polski Centralnej
• Współpraca z klientami detalicznymi i sieciowymi
• Organizowanie szkoleń i prezentacji w punktach sprzedaży
• Nadzór nad sprzedażą i prawidłową dystrybucją
• Kierowanie pracą doradców kosmetycznych
• Współpraca z klientami detalicznymi i sieciowymi
• Organizowanie szkoleń i prezentacji w punktach sprzedaży
• Nadzór nad sprzedażą i prawidłową dystrybucją
• Kierowanie pracą doradców kosmetycznych
Główna wizażystka/szkoleniowiec na terenie Polski marki GOSH International Cosmetic
Gosh International Cosmetic
• Organizowanie, przeprowadzanie pokazów makijażu oraz konsultacji w wybranych perfumeriach na terenie Polski
• Współpraca z personelem sklepów w zakresie sprzedaży kosmetyków kolorowych
• Przeprowadzanie szkoleń
• Współpraca z personelem sklepów w zakresie sprzedaży kosmetyków kolorowych
• Przeprowadzanie szkoleń
Szkolenia i kursy
• Wrzesień 2009 (Insparation Management, Dori Soukup) – „Sukces Twojego Spa. Sprostać wyzwaniom trudnych czasów”
• Lipiec 2009 (Mediarun Sp.z o.o.) – „E-Media Relations”
• Marzec 2009 ( International Congress& Trade Fair Beaty Forum) – “Sezonowe Akcje Marketingowe”
• Luty 2009 ( Seminarium biznesowe Bionome SPA) – “ Obsługa klienta i zarządzanie SPA”
• Listopad 2008 ( ETRE BELLE) – „Zastosowanie kosmetyków kolorowych w gabinecie kosmetycznym”
• Październik 2008 (Insparation Management, Dori Soukup) – „ Przywództwo w Spa. Rola Lidera”
• Marzec 2008 ( KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE-UP) – „ Szkolenie w zakresie profesjonalnych kosmetyków kolorowych i wizażu”
• Listopad 2007 ( PEGGY SAGE) – „ Kosmetyka kolorowa oraz kosmetyka pielęgnacyjna”
• Marzec 2007 (Warsztaty MAKE-UP) – „Komputerowa analiza kolorystyczna oraz modelaż i ocena proporcji twarzy w oparciu o program Salon Prestige)
• Listopad 2006 ( Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny LNE & SPA) – „ Psychologia i Marketing”
• Listopad 2005 ( Warsztaty MAKE-UP) – „ Analiza kolorystyczna, makijaż w technice
air-brush, makijaż fotograficzny”
• 2002-2003 ( Szkoła Wizażu, Makijażu i Stylizacji „Cztery Pory Roku” / Polsko-Amerykańska Szkoła Makijażu)
• 2000-2001 ( Profesja) – podyplomowe studia/ architektura wnętrz
• Lipiec 2009 (Mediarun Sp.z o.o.) – „E-Media Relations”
• Marzec 2009 ( International Congress& Trade Fair Beaty Forum) – “Sezonowe Akcje Marketingowe”
• Luty 2009 ( Seminarium biznesowe Bionome SPA) – “ Obsługa klienta i zarządzanie SPA”
• Listopad 2008 ( ETRE BELLE) – „Zastosowanie kosmetyków kolorowych w gabinecie kosmetycznym”
• Październik 2008 (Insparation Management, Dori Soukup) – „ Przywództwo w Spa. Rola Lidera”
• Marzec 2008 ( KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE-UP) – „ Szkolenie w zakresie profesjonalnych kosmetyków kolorowych i wizażu”
• Listopad 2007 ( PEGGY SAGE) – „ Kosmetyka kolorowa oraz kosmetyka pielęgnacyjna”
• Marzec 2007 (Warsztaty MAKE-UP) – „Komputerowa analiza kolorystyczna oraz modelaż i ocena proporcji twarzy w oparciu o program Salon Prestige)
• Listopad 2006 ( Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny LNE & SPA) – „ Psychologia i Marketing”
• Listopad 2005 ( Warsztaty MAKE-UP) – „ Analiza kolorystyczna, makijaż w technice
air-brush, makijaż fotograficzny”
• 2002-2003 ( Szkoła Wizażu, Makijażu i Stylizacji „Cztery Pory Roku” / Polsko-Amerykańska Szkoła Makijażu)
• 2000-2001 ( Profesja) – podyplomowe studia/ architektura wnętrz
Edukacja
Zainteresowania
narty zimowe, narty wodne, marketing, PR, makijaż, moda, kosmetyka, architektura , historia starożytnego Rzymu.
Grupy
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Dariusz Twardoch. Grupa dla ceniących jego twórczość
Urzeka Cię wyjątkowy styl Twardocha? Kolekcjonujesz lub chcesz kolekcjonować "ludzieńki"? Dołącz do grupy, podziel się swymi wrażeniami na temat magicznego Świata Ludzieńków.
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.