Umiejętności
Umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
MS Office: Word, Excel, Outlook
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego
- bieżąca obsługa klienta w zakresie transportu krajowego oraz międzynarodowego;
- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami;
- przygotowywanie raportów na potrzeby klientów oraz przełożonych;
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie;
- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami;
- przygotowywanie raportów na potrzeby klientów oraz przełożonych;
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie;
Specjalista ds. obsługi klientów
1. Obsługa klienta w przewozach krajowych:
● ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji;
● stały przepływ informacji między Spółką a klientem - zleceniodawcą na temat faktycznej realizacji zlecenia;
● rozliczenia finansowe, obciążenia;
● przygotowywanie raportów jakości
2. Współpraca z Działem Transportu:
● stały przepływ informacji na temat realizacji zleceń transportowych;
● przekazywanie zleceń transportowych do dalszej realizacji (całopojazdowe, drobnica).
3. Współpraca z innymi działami spółki w zakresie przekazywania informacji dotyczących warunków finansowych, rozliczeń, ofert.
● ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji;
● stały przepływ informacji między Spółką a klientem - zleceniodawcą na temat faktycznej realizacji zlecenia;
● rozliczenia finansowe, obciążenia;
● przygotowywanie raportów jakości
2. Współpraca z Działem Transportu:
● stały przepływ informacji na temat realizacji zleceń transportowych;
● przekazywanie zleceń transportowych do dalszej realizacji (całopojazdowe, drobnica).
3. Współpraca z innymi działami spółki w zakresie przekazywania informacji dotyczących warunków finansowych, rozliczeń, ofert.
Asystent działu zakupów
- sprawdzanie zgodności, tłumaczenie dokumentów importowych
- ubezpieczanie towaru
- składanie zleceń transportowych
- robienie opisów nowych artykułów i robienie kodów kreskowych
- składanie zamówień u dostawców
- obsługa reklamacji
- wystawianie faktur korygujących
- ubezpieczanie towaru
- składanie zleceń transportowych
- robienie opisów nowych artykułów i robienie kodów kreskowych
- składanie zamówień u dostawców
- obsługa reklamacji
- wystawianie faktur korygujących
Sekretarka - asystentka
- obsługa centrali telefonicznej
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego
- obsługa gości oraz klientów firmy
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego
- obsługa gości oraz klientów firmy
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Literatura
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie