Monika Hubisz
Kierownik Działu Handlowego w ELHURT, Grupa ELHURT
Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie Sprzedażą
dobra organizacja pracy
Prawo jazdy B
Język angielski w biznesie
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Handlowego w ELHURT
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych podległego działu; kreowanie polityki sprzedażowej oraz produktowej zgodnej z misją oraz polityką rozwoju firmy; efektywne zarządzanie portfelem klientów; negocjowanie kluczowych dla firmy projektów handlowych; wyznaczanie i kontrola polityką produktowej działu handlowego - współpraca z kluczowymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; opracowanie strategii rozwoju działu w znaczeniu krótko i długoterminowym; udział w rekrutacji pracowników oraz nadzór ich wdrożeniem
Menadżer ds. Obsługi Sieci Dealerskiej
Zakres obowiązków: realizacja założonych celów sprzedażowych oraz planowanie przyszłych działań handlowych wspomagających rozwój sprzedaży; efektywne zarządzanie posiadaną bazą klientów; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami firmy; utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz negocjacje warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi; wdrażanie i szkolenie nowych pracowników firmy z zakresu znajomości technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej; tworzenie raportów i analiz dotyczących bieżącej działalności handlowej firmy (przychody, koszty handlowe, wykonania planów, wyniku finansowego), a także raportów szczegółowych (sprzedażowych, produktowych, porównawczych, zakupowych); udział w opracowaniu strategii sprzedażowo-produktowej firmy (docelowe kanały dystrybucji, nowe rynki zbytu, ocena i podział portfela klientów, podział produktów i rozwiązań stanowiących podstawę oferty handlowej w oparciu o stabilnych partnerów handlowych); udział w opracowaniu strategii wdrażanych produktów; planowanie oraz nadzór nad działaniami promocyjno – marketingowymi wspomagającymi sprzedaż oraz przygotowaniem szkoleń i prezentacji produktów z oferty firmy;
Specjalista ds. handlowych
Nord Plus Gdańsk
Zakres obowiązków: nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami; realizacja założonych planów sprzedażowych; nadzór nad realizowanymi projektami handlowymi: bieżące monitorowanie realizacji projektów i ewentualne modyfikacje działań z nimi związanych, raportowanie wyników sprzedaży, rozliczanie i kontrola poziomu kosztów związanych z realizowanymi kontraktami; przygotowanie i wdrożenie systemu obiegu informacji w dziale handlowym; tworzenie bazy danych klientów; planowanie budżetów marketingowych kontraktów; przygotowywanie ofert i umów handlowych oraz materiałów marketingowych;
Kierownik Działu FMCG
Selgros Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: stała analiza wyników sprzedaży oraz podejmowanie działań mających na celu jej zwiększenie; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami; analiza stanów towarów i zapewnianie optymalnej obrotowości zapasów; przygotowywanie zamówień i nadzorowanie procesu realizacji dostaw; koordynacja i kontrola pracy zespołu pracowników działu;
Szkolenia i kursy
Szeroki zakres szkoleń związanych z zarządzaniem siecią sprzedaży, portfelem klientów, negocjacjami itp.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja