Monika Hofman

Media, media, zawsze media. Czy to PR, blogger czy prezenter
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Content and Community Manager
F&F Polska
Wittchen S.A.
Koordynator ds. PR
Wittchen S.A.
Starsza Specjalistka ds. PR
Dodatkowe obowiązki
- planowanie i nadzór nad budżetem
- planowanie, aktualizacja i realizacja media planu
- tworzenie i nadzór nad własnych showroomem
Wittchen S.A.
Specjalista ds. PR
PR marki WITTCHEN i VIP Collection, m.in.:
- Opracowywanie materiałów prasowych i promocyjnych, prezentacji i innych materiałów zewnętrznych, w tym Magazynu WITTCHEN
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami (z dziennikarzami i stylistami)
- Współpraca z showroomem, w tym aktualizacja bazy zdjęć produktów i koordynacja wypożyczeń produktów do sesji zdjęciowych
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz z podwykonawcami w zakresie działań marketingowych i PR (np. social media)
- Realizacja działań PR wspomagających proces IPO GK WITTCHEN
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych, eventów promujących markę oraz ewaluacja i rekomendacja ofert współpracy przy eventach
- Koordynacja akcji promocyjnych w punktach sprzedaży detalicznej w całej Polsce
- Aktualizacja strony internetowej i prowadzenie innych działań PR w Internecie
Logo
Spec. ds. Marketingu i PR, rzecznik prasowy
Aqua Park Łódź Fala
-przygotowanie i organizacja działań promocyjno-marketingowych
-przygotowanie i nadzór nad wykonaniem umów z partnerami zewnętrznymi
-przygotowanie i realizacja eventów na terenie Aqua Parku Łódź (VI Noc Naturystów, Dzień Dziecka, Miss Fali 2010 itd.)
-utrzymywanie stałych kontaktów z mediami
-pełnienie funkcji rzecznika prasowego
-organizacja i prowadzenie stoiska Aqua Parku Łódź na targach
-stała aktualizacja informacji na stronie internetowej oraz w serwisach społecznościowych
- wykonywanie wszelkich prac graficznych w środowisku Corel (plakaty promocyjne, reklamy prasowe, tablice informacyjne itd.)
Logo
dziennikarka i bloggerka
Moje Miasto Pabianice
Logo
dziennikarka, Koordynator polskiej wersji językowej
Europocket TV
- tworzenie i nagrywanie codziennych wiadomości
- tworzenie, nagrywanie, edycja i montaż reportaży nt. europejskie
- tłumaczenie nagranych reportaży na język polski
- reprezentowanie telewizji na międzynarodowych konferencjach
- praca nad projektem polskiej wersji językowej w tym: opracowanie bazy danych polskich potencjalnych partnerów i kontakt z nimi;
przygotowanie materiałów promocyjnych;
promocja telewizji w Polsce wśród grupy docelowej za pomocą socialmedia;
Logo
dziennikarka
Touch- magazyn studencki, UŁ
Logo
wolontariat
Regionalne Centrum Informacji Europejskiej w Łodzi, Instytut Europejski
- prowadzenie lekcji europejskich dla młodzieży szkolnej
- doradztwo przy aplikacjach o fundusze europejskie
- asystowanie przy odbywających się konferencjach i warsztatach
- przygotowywanie materiałów na szkolenia prowadzone przez IE
- pomoc w bibliotece IE
Logo
Conference and Events Assistant
Hotel Holiday Inn Solihull, WB
- Całodniowy nadzór nad konferencjami (dbałość o dostarczenie wszystkiego na określony czas oraz bezpośredni kontakt z organizatorami )
- Koordynacja pracy innych zespołów w hotelu wokół odbywających się konferencji
- Wdrażanie nowej polityki QMH w dziale Konferencji
- Przygotowywanie pokoi konferencyjnych według standardów organizacyjnych
- Doradztwo przy zamawianiu pokoi, oprowadzanie po hotelu
- Przygotowanie i koordynacja innych eventów takich jak wesela i obiady firmowe

Szkolenia i kursy

- "Let them know" - Październik 2012, Szkolenia podczas Fashion Week Poland
- "Social media dla branży mody"- Wrzesień 2012, Socjomania
- "Komunikacji i Marketingu Mody GLAMOUR & FASHION AGENCY ALIGANZA" - Maj 2012. Fashion Project.
-"Praca z mediami - rady dla przyszłych dyplomatów" - szkolenie prowadzone przez Radosława Ciszewskiego, Forum Młodych Dyplomatów, Styczeń 2010.
-Wystąpienie na Młodzieżowym Forum Europejskim, UŁ, nt. „Wybory do PE w nowych mediach”, Maj 2009.
-Udział w szkoleniu dla dziennikarzy mediów lokalnych na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego, OCIPE, Warszawa, Maj 2009.
-Wystąpienie na Young and New European Media w Walencji, nt. „Take initiative. Create your own media”. Maj 2009.
-Wystąpienie na "Forum Biznes–Edukacja. International Investment Project", nt. "Inwestycje APSYS w Łodzi", UŁ, Kwiecień 2009.
- Media ekspert na European Youth Media Days w Brukseli przy warsztacie webTV “Vote for me”, Pażdziernik 2008.
-"Parlament Europejski +/- 50" - konferencja Fundacji Schumana,Warszawa, warsztat nt. nauki, oświaty i kultury w UE, Maj 2008.
-"Rozwój regionalny zjednoczonej Europy w obliczu globalnej mobilności miejsc pracy"- Uniwersytet Otwarty France et Pologne pour l'Europe, Wrocław, Październik 2006,
-"Democracy, Legitimacy nad Identity: Citizens on the Construction of Europe. EU Consent" - spotkanie naukowców w Instytucie Europejskim w Łodzi, Kwiecień 2007
-"Europa +/- 50" - konferencja Fundacji Schumana, Warszawa, Marzec 2007,warsztaty nt. solidarnej Europy oraz poszukiwań nowego Schumana
-"Aktywne obywatelstwo w UE"- konferencja Fundacji Schumana, Warszawa, warsztaty nt. skutecznej kampanii społecznej oraz wprowadzenia Euro, Październik 2006.
-"Praktyki i staże w instytucjach europejskich" - szkolenie przez Forum Młodych Dyplomatów

Edukacja

Logo
Zarządzanie w sektorach mody, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
stosunki międzynarodowe, specjalnośc: euromarketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Zainteresowania

- Nowe media, w szczególności tworzone przez młodych ludzi i dla młodych ludzi
- Social media jako nowa forma dotarcia do grupy docelowej
- Komunikowanie UE, czyli jak mówić zrozumiale o europejskiej polityce
- Moda z wybiegów na ulice

Organizacje

05.2006 – 05.2007 Przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Unii Europejskiej „Europejczyk”, UŁ, WSMiP. Zakres obowiązków: koordynacja poszczególnych projektów Koła, promocja działalności Koła, reprezentacja Koła na zewnątrz, kontakty z administracją Uniwersytetu i opiekunem Koła, zwoływanie i prowadzenie spotkań Koła, rozporządzanie zadaniami, zarządzanie budżetem.

Inne

Finalistka konkursu ogłoszonego przez biuro europosła Jana Kułakowskiego dot. cyklu szkoleń dyplomatyczno- negocjacyjnych, marzec 2008

Grupy

32 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dasz pracę
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
DOTACJE UNIJNE
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
dotacje z UE
dotacje z UE
Interesują mnie a mam nadzieje że innych wszelkie informacje o możliwościach otrzymania dotacji z UE na prowadzenie działalności gospodarczej
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Freelancer
Freelancer
Każdy kto uważa się za freelancera :)