Monika Hajdas

konsultant marki, strateg freelancer
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

freelance
Konsultant marki, strateg
Freelance
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
adiunkt
Prowadzone kursy:
- Kreatywność w marketingu
- Zarządzanie marką
- Strategia kreatywna w reklamie
- Copywriting
- Zachowania nabywców
- Marketing międzynarodowy
- Marketing produktów luksusowych

ERASMUS:
- Brand Management
- Creative Strategy in Advertising
- Consumer Behavior
- Luxury Marketing

Summer School Poland:
- Maketing Semiotics
- Design Management
Logo
dyrektor strategiczny
INSPIRE smarter branding
Zrealizowane projekty, m.in.:
- strategia marki TOŁPA
- strategia marki ORGANIC Farma Zdrowia
- strategia marki aptek Dbam o Zdrowie
- strategia marki ZIEŃ Home
Demo
senior strategy planner
m.in.:
- strategia marki Gdańsk 2008 - 2012
- strategia marki Isover (B2B, B2C)
- strategia marki Cukier Królewski (B2B, B2C)
- strategia komunikacji marki Wierzynek
- strategia komunikacji Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych
Logo
research & strategy manager
Agencja Reklamowa PND Futura
m.in.: Alpen Gold, Bonduelki, Lipton, Nestle Jhiten Dar (rynek bułgarski), Raisio Pyszny Duet (rynek rosyjski), Staropolanka

Edukacja

Logo
Zarządzanie Innowacją - Design Thinking, studia podyplomowe
School of Form
Logo
zarządzanie i marketing, doktoranckie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Inne

TEDx speaker, 2015 "Get ready for the silver tsunami"

Wyjazdy studyjne / wykłady gościnne / staże zagraniczne:
10.2012 - Technical University, Marketing & Business Department, Ostrava
12.2012 - Royal Holloway University of London, School of Management
02.2013 - Instituto Politecnico do Cavado e do Ave, Barcelos, Portugalia, Erasmus
04.2013 - Vilniaus Technologijų ir Dizaino Kolegija, Wilno, Litwa

Autorka ponad 30 publikacji nt. zarządzania marką, współautorka książek "Kreacja w reklamie" (2008), "Zarządzanie portfelem marek" (2010), "Zarządzanie marketingiem" (2014)

Grupy

182 wszystkich wypowiedzi
37 plusów
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
chill out wave
chill out wave
Projekt:szukanie spokojnych dźwięków, miejsc, sposobów...
DESIGN{MAGAZINES
DESIGN{MAGAZINES
Najbardziej designerskie magazyny świata
Economist
Economist
Ekonomia, polityka, biznes, nowe technologie... czyli Economist!
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia uliczna
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
Gazeta Bankowa
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)