Doświadczenie zawodowe
Supervisior Call Center
- Monitorowanie pracy Konsultantów CC
- Monitorowanie poziomu wskaźników pracy CC
- Raportowanie działalności CC
- Przeprowadzanie cyklicznych rozmów kontrolnych i korygujących z Konsultantami CC
- Przeprowadzanie coachingów
- Prowadzenie szkoleń produktowych
- Prowadzenie szkoleń z profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon
- Selekcja i rekrutacja Konsultantów CC
- Planowanie czasu pracy i tworzenie grafików dla Konsultantów CC
- Monitorowanie poziomu wskaźników pracy CC
- Raportowanie działalności CC
- Przeprowadzanie cyklicznych rozmów kontrolnych i korygujących z Konsultantami CC
- Przeprowadzanie coachingów
- Prowadzenie szkoleń produktowych
- Prowadzenie szkoleń z profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon
- Selekcja i rekrutacja Konsultantów CC
- Planowanie czasu pracy i tworzenie grafików dla Konsultantów CC
Trener Call Center
- Przygotowywanie i aktualizacja materiałów merytorycznych dla konsultantów
- Analiza potrzeb szkoleniowych konsultantów
- Opracowywanie i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie prezentacji (produktowych, z zakresu obsługi klienta, obsługi aplikacji wykorzystywanych w CC itp.)
- bezpośredni udział w procesie wdrażania CRM – prowadzenie szkoleń
- Monitoring rozmów konsultantów
- Coaching i rozmowy motywacyjne
- Bieżąca pomoc konsultantom
- Dbanie o przestrzeganie standardów obsługi klienta
- Przygotowywanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- Zarządzanie procesami obsługowymi w ramach Call Center - Szpital Medicover
- Współudział w przygotowywaniu elektronicznej bazy wiedzy dla Call Center
- Koordynacja komunikacji pomiędzy Call Center a Centrami Medycznymi
- Analiza potrzeb szkoleniowych konsultantów
- Opracowywanie i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie prezentacji (produktowych, z zakresu obsługi klienta, obsługi aplikacji wykorzystywanych w CC itp.)
- bezpośredni udział w procesie wdrażania CRM – prowadzenie szkoleń
- Monitoring rozmów konsultantów
- Coaching i rozmowy motywacyjne
- Bieżąca pomoc konsultantom
- Dbanie o przestrzeganie standardów obsługi klienta
- Przygotowywanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- Zarządzanie procesami obsługowymi w ramach Call Center - Szpital Medicover
- Współudział w przygotowywaniu elektronicznej bazy wiedzy dla Call Center
- Koordynacja komunikacji pomiędzy Call Center a Centrami Medycznymi
Szkolenia i kursy
„Coaching menedżerów”
„Telefoniczna obsługa klienta”
„Coaching i rozmowy motywacyjne”
„Trener wewnętrzny”
„Jak efektywnie szkolić”
„Rekrutacja pracowników”
„Podstawy zarządzania personelem”
„Budowanie zaangażowania pracowników”
„Telefoniczna obsługa klienta”
„Coaching i rozmowy motywacyjne”
„Trener wewnętrzny”
„Jak efektywnie szkolić”
„Rekrutacja pracowników”
„Podstawy zarządzania personelem”
„Budowanie zaangażowania pracowników”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną.
OPIEKA ZDROWOTNA
ZARZĄDZANIE
MARKETING
KLINIKI
SZPITALE
PRZYCHODNIE
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.