Monika Biskupska

Monika Biskupska

Kierowink Zespołu Bankowości Osobistej , PKO Bank Polski
Bełchatów, łódzkie

Umiejętności

Zaangażowanie Umiejętności komunikacyjne Finanse Microsoft Office Negocjacje Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Bankowość detaliczna Zarządzanie czasem HP Quality Center Prawo jazdy kat B Otwartość na zmiany Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań Odporność na stres, łatwość pracy pod wpływem stresu Nastawienie na cel, konsekwencja w działaniu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Bankowości Osobistej
* Kierowanie, motywowanie i nadzór pracy podległych pracowników zespołu
*Planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
*Przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu
* Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
* Pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji
z dotychczasowymi klientami
* Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami
* Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
* Analizowanie rynku pod kątem realizacji celów
* Zarządzanie ryzykami występującymi w zespole
* Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
PKO Bank Polski
Doradca Aurum:
w ramach fuzji prawnej z Nordea Bank Polska przejęcie obowiązków.
Nordea Bank Polska S. A.
Osobisty Doradca Klienta Gold:
* Profesjonalna obsługa Klientów zgodna ze standardami i strategią Banku
* Budowanie długoterminowych relacji z z najzamożniejszymi Klientami Banku
* Prowadzenie aktywnej sprzedaży w zakresie produktów detalicznych w tym, głównie z zakresu rynku kapitałowego
* Prowadzenie akcji cross-sellingowych,
* Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
* Przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta
Nordea Bank Polska S. A.
Opiekun Klienta Indywidualnego
* sprzedaż produktów i usług bankowych
* obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty)
* zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami banku
* budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta :
Pośrednictwo Usług Finansowych
Prace równoległe ze stanowiskiem w BRE Bank S.A.
mBank S.A.
Szef zespołu-Starszy Inspektor Bankowy:
* Zarządzanie zespołem, organizacja pracy zespołu
* Analiza i decyzja kredytowa, bieżąca obsługa klienta
* Sprzedaż produktów bankowych w tym głównie rachunki ror, kredyty gotówkowe
* Realizacja określonych planów sprzedażowych
* Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Unversidade Fernando Pessoa w Porto
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość inwestycyjna

Inne

*Prawo jazdy kat. B
*Nastawienie na cel, konsekwencja w działaniu
*Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość, zaangażowanie
*Bardzo dobra organizacja pracy, swoboda w działaniu
*Odporność na stres, łatwość pracy pod wpływem stresu

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość