Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Windykacji
1. Monitorowanie pracy Działu Windykacji,
2. Monitorowanie i windykacja należności klientów kluczowych w uzgodnieniu z Dyrektorami i Zarządem Spółki,
3. Sporządzanie i monitorowanie porozumień, ugód i zobowiązań do spłaty zadłużenia w systemie ratalnym - podpisanych z klientami kluczowymi,
4. Potwierdzenia kosztów prowadzonych działań windykacyjnych,
5. Współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie przekazywanych spraw,
6. Przygotowywanie oraz redagowanie wniosków o odpisanie / umorzenie należności,
7. Wykonywanie telefonów do klientów i korespondencja mailowa w kwestii negocjowania warunków spłaty,
8. Przygotowywanie propozycji kompensat i monitorowanie ich akceptacji przez klientów,
9. Korespondencja listowna i e-mailowa z klientami (odpowiadanie na reklamacje i inne kwestie sporne),
10. Sporządzanie i wysyłanie zestawień sald klientom oraz uczestniczenie w procesie wyjaśniania zgodności sald.
2. Monitorowanie i windykacja należności klientów kluczowych w uzgodnieniu z Dyrektorami i Zarządem Spółki,
3. Sporządzanie i monitorowanie porozumień, ugód i zobowiązań do spłaty zadłużenia w systemie ratalnym - podpisanych z klientami kluczowymi,
4. Potwierdzenia kosztów prowadzonych działań windykacyjnych,
5. Współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie przekazywanych spraw,
6. Przygotowywanie oraz redagowanie wniosków o odpisanie / umorzenie należności,
7. Wykonywanie telefonów do klientów i korespondencja mailowa w kwestii negocjowania warunków spłaty,
8. Przygotowywanie propozycji kompensat i monitorowanie ich akceptacji przez klientów,
9. Korespondencja listowna i e-mailowa z klientami (odpowiadanie na reklamacje i inne kwestie sporne),
10. Sporządzanie i wysyłanie zestawień sald klientom oraz uczestniczenie w procesie wyjaśniania zgodności sald.
specjalista d/s windykacji
1. Monitorowanie i windykowanie należności .
2. Wysyłanie wezwań do zapłaty
3. Zakładanie i zdejmowanie blokad dłużnikom w uwzględnieniem informacji uzyskiwanych w toku kontaktów z klientem.
4. Wykonywanie telefonów do klientów i korespondencja mailowa w kwestii negocjowania warunków spłaty.
5. Sporządzanie i monitorowanie porozumień, ugód i zobowiązań spłaty w systemie ratalnym.
6. Przygotowywanie propozycji kompensaty i monitorowanie ich akceptacji przez klientów.
7. Korespondencja listowna i e-mailowa z klientami (odpowiadanie na reklamacje i inne kwestie sporne).
8. Sporządzanie i wysyłanie zestawień sald klientom oraz uczestniczenie w procesie wyjaśniania zgodności sald.
9. Przygotowywanie i kierowanie dokumentów do kancelarii prawnej
10. Monitorowanie i ewidencja skierowanych spraw sądowych.
11. Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z zakończonymi sprawami sądowymi.
2. Wysyłanie wezwań do zapłaty
3. Zakładanie i zdejmowanie blokad dłużnikom w uwzględnieniem informacji uzyskiwanych w toku kontaktów z klientem.
4. Wykonywanie telefonów do klientów i korespondencja mailowa w kwestii negocjowania warunków spłaty.
5. Sporządzanie i monitorowanie porozumień, ugód i zobowiązań spłaty w systemie ratalnym.
6. Przygotowywanie propozycji kompensaty i monitorowanie ich akceptacji przez klientów.
7. Korespondencja listowna i e-mailowa z klientami (odpowiadanie na reklamacje i inne kwestie sporne).
8. Sporządzanie i wysyłanie zestawień sald klientom oraz uczestniczenie w procesie wyjaśniania zgodności sald.
9. Przygotowywanie i kierowanie dokumentów do kancelarii prawnej
10. Monitorowanie i ewidencja skierowanych spraw sądowych.
11. Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z zakończonymi sprawami sądowymi.
specjalista d/s windykacji należności
1. wysyłanie wezwań do zapłaty,
2. kontakty z Krajowym Rejestrem Sądowym, Ewidencją Działalności Gospodarczej, Centralnym Biurem Adresowym, Urzędami Statystycznymi i Urzędami Stanu Cywilnego,
3. przygotowywanie dokumentacji i kierowanie spraw do sądu,
4. weryfikacja spraw znajdujących się w postępowaniu sądowym,
5. rejestrowanie w systemie obsługi windykacji przychodzącej korespondencji sądowej i komorniczej oraz korespondencji od i do dłużników w sprawach toczących się postępowań sądowych,
6. negocjowanie i ustalanie warunków spłat wierzytelności znajdujących się w obsłudze sądowej i przedsądowej, sporządzanie wniosków umorzeniowych oraz umorzenia na podstawie postanowień sądowych i komorniczych
2. kontakty z Krajowym Rejestrem Sądowym, Ewidencją Działalności Gospodarczej, Centralnym Biurem Adresowym, Urzędami Statystycznymi i Urzędami Stanu Cywilnego,
3. przygotowywanie dokumentacji i kierowanie spraw do sądu,
4. weryfikacja spraw znajdujących się w postępowaniu sądowym,
5. rejestrowanie w systemie obsługi windykacji przychodzącej korespondencji sądowej i komorniczej oraz korespondencji od i do dłużników w sprawach toczących się postępowań sądowych,
6. negocjowanie i ustalanie warunków spłat wierzytelności znajdujących się w obsłudze sądowej i przedsądowej, sporządzanie wniosków umorzeniowych oraz umorzenia na podstawie postanowień sądowych i komorniczych
specjalista d/s należności
1. wykonywanie prac związanych z obsługą finansowo-księgową abonentów w systemie CRM i systemie billingowym Geneva,
2. obsługa procesów spedcollect, wprowadzanie danych do systemu billingowego “FROST",
3. księgowanie wpłat na konta abonenckie,
4. potwierdzanie i uzgadnianie sald abonenckich,
5. zwroty nadpłat abonenckich
2. obsługa procesów spedcollect, wprowadzanie danych do systemu billingowego “FROST",
3. księgowanie wpłat na konta abonenckie,
4. potwierdzanie i uzgadnianie sald abonenckich,
5. zwroty nadpłat abonenckich
Szkolenia i kursy
- Certyfikat z uczestnictwa w szkoleniu na temat: „Negocjacje w procesie dochodzenia należności – zagadnienia praktyczne”
- Certyfikat z uczestnictwa w szkoleniu z zakresu:„ Sprzedaż i jej dokumentowanie, formy zabezpieczeń stosowane w obrocie gospodarczym oraz windykacja należności”
- Certyfikat z uczestnictwa w szkoleniu: „EFS/EX03a-MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych”
- Certyfikat z uczestnictwa w szkoleniu z zakresu:„ Sprzedaż i jej dokumentowanie, formy zabezpieczeń stosowane w obrocie gospodarczym oraz windykacja należności”
- Certyfikat z uczestnictwa w szkoleniu: „EFS/EX03a-MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych”
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
- taniec,
- muzyka rozrywkowa,
- piesze wycieczki górskie
- muzyka rozrywkowa,
- piesze wycieczki górskie
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.