Monika Kłak

Process Coordinator (Procurement and Customer Service)
Niepruszewo, wielkopolskie

Umiejętności

Business Intelligence Data Preparation Data Verification Global Sourcing Import Import Export Planer SAP APO Stock Market Analysis Stock Rotation Negocjacje Obsługa systemów operacyjnych Windows, Zakupy Logistyka międzynarodowa Zarządzanie magazynem Pakiet Mc Office import z Chin, Znajomość programu CorelDRAW Graphics Planista Logistyczny Basware, Sap Obsługa programu do obsługi kampanii e-marketingowych- FRESHMAIL Znajomość systemu Microsoft Dynamix AX obsługa systemu TETA SAP R / 3 Logistyka- ogranizowanie i zarządzanie łańcuchem dostaw Procurement and purchasing Marketing B2B

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Process Coordinator(Procurement & Customer Service)
Wavin Polska S.A.
Logo
Central Procurement Specialist
Wavin Polska S.A
Giacomo Conti -Salon odzieży Męskiej
Buyer
Budowanie i koordynowanie działu zakupów oraz opracowanie, wdrażanie oraz kontrolowanie strategii zakupowej firmy.

Główne obowiązki:
- Budowanie strategii zakupowych dla poszczególnych grup asortymentowych zgodnie z budżetem i polityką firmy;
- Opracowywanie i zarządzanie procesami i procedurami zakupowymi oraz ich wdrażanie;
- Optymalizacja kosztów towarzyszących procesom zakupowym oraz ich kontrola;
- Aktywne poszukiwanie nowych dostawców i podwykonawców w kraju i za granicą;
- Negocjowanie umów oraz najlepszych warunków zakupów, płatności i dostaw;
- Stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców;
- Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami oraz rozwijanie rynku dostawców;
- Weryfikacja i okresowa ocena dostawców, przeprowadzanie audytów;
- Aktywna współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, zmian cen, nowych produktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji;
- Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń z dostawcami;
GlaxoSmithKline
Supply Planner/ Customer Service
Zapewnienie dostępności towarów do sprzedaży w ramach organizacji poprzez planowanie łańcucha dostaw/wysyłek eksportowych w ramach potrzeb, przy zachowaniu optymalnego zapasu- zgodnie z długo i średnioterminową strategią planowania łańcucha dostaw E2E.

Główne obowiązki:
- Planowanie i optymalizacja procesu dystrybucyjnego / koordynowanie łańcucha dostaw;
- Zarządzanie poziomem zapasu towarów w lokalizacjach koncernu na terenie poza UE;
- Analizowanie i nadzorowanie przepływu materiałów, poziomu zapasów oraz parametrów logistycznych na podległym terenie;
- Analizowanie i korekta prognoz na rynkach;
- Nadzorowanie procesu wprowadzania nowych produktów na podległych rynkach- podłączanie/przełączanie popytu,parametry logistyczne;
- Data provider
Logo
Fulfilment Planner(Supply Chain and Stock Management)// Zarządzanie zapasami oraz łańcuchem dostaw
Wavin Polska S.A
Zapewnienie dostępności towarów do sprzedaży oraz materiałów kompletacyjnych do produkcji w ramach grupy Wavin, poprzez planowanie zakupów oraz wysyłek eksportowych, w ramach potrzeb, przy zachowaniu optymalnego zapasu- zgodnie z długo i średnioterminową strategią planowania oraz ustalonego poziomu obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Główne obowiązki:
- Planowanie i optymalizacja procesu dystrybucyjnego,
- Zarządzanie poziomem zapasu towarów i materiałów produkcyjnych, we wszystkich lokalizacjach koncernu na terenie Europy Środkowo Wschodniej i Azji(Turcja),
- Analizowanie i nadzorowanie przepływu materiałów, poziomu zapasów oraz parametrów logistycznych na terenie wszystkich fabryk koncernu w Regionie
- Koordynowanie łańcucha dostaw w porozumieniu z działami logistyki w innych krajach Regionu : Czechy, Rumunia, Węgry, Słowacja, Włochy oraz Turcja)
Logo
Specjalista ds zakupów
Wavin Polska S.A.
Zapewnienie dostępności towarów do sprzedaży oraz materiałów kompletacyjnych do produkcji, poprzez planowanie zakupów w ramach potrzeb, przy zachowaniu optymalnego zapasu- zgodnie z długo i średnioterminową strategią palnowania oraz ustalonego poziomu obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Głowne obowiązki:
- Zarządzanie zapasami towarów i materiałów produkcyjnych;
- Analiza zamówień sprzedaży i na jej podstawie planowanie zakupów od dostawców;
- Analiza harmonogramu produkcji i na jej podstawie podejmownaie decyzji dotyczących zabezpieczenia ciągłości produkcji poprzez palnowanie zakupów;
- Sprawdzanie dostępności produktów u dostawców;
- Sprawdzanie dostępności u alternatywnych dostawców;
- Organizowanie transportów i kontaktowanie się ze spedytorami/przewoźnikami;
- Sporządzanie, korygowanie i analiza realizacji harmonogramów dostaw;
- Kontrola i analiza realizaji zamówień zakupów;
- Składanie i monitorowanie reklamacji: jakościowych, ilościowych oraz asortymentowych
- Współpraca z dostawcami z Niemiec, Czech, Włoch, Francji, Szwecji,Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Polski;
- Kontakt z dostawcami oraz Działem Rachunkowym z celu weryfikcji niezgodności w fakturach;
- Potwierdzenie dostępnosci towarów i materiałów produkcyjnych w systemie, przekazywnaie informacji o ewentulanych przesunięciach.
PF Logo Express Sp. z o. o.
Order Management Specialist
Obsługa klientów z obszaru Benelux, głównie Belgia w języku angielskim, koordynacja zleceń-przyjmowanie, weryfikacja, nadzór nad cenami, terminami realizacji oraz wysyłki, bieżący kontakt z działem produkcji, projektowym, logistyki , łącznik między produkcją w Polsce i biurem w Holandii.Wstępna ocena i obróbka plików graficznych.
Komandor S.A.
Specjalista ds. planowania produkcji/Planista
Analiza i przygotowanie planów produkcyjnych, tworzenie harmonogramu zadań dla poszczególnych stanowisk roboczych, tworzenie dokumentacji produkcyjnej, magazynowej, handlowej, weryfikacja możliwości produkcyjnych, analiza zaawansowania procesów produkcji, weryfikacja stanów produkcyjnych oraz magazynowych, ścisła współpraca oraz aktywne zastępstwo działu zaopatrzenia,.
Współpraca z działem obsługi klienta, magazynem oraz produkcją.
Komandor S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta detalicznego, hurtowego oraz autoryzowanych dealerów firmy,
przyjmowanie i weryfikacja zamówień, kontrola stanów magazynowych, ścisła współpraca działem zaopatrzenia, obsługa targów branżowych, prowadzenie kampanii e-marketingowych- mailing, raportowanie wyników sprzedażowych do przełożonych.
Odpowiedzialność za wdrożenie systemu Microsoft Dynamix AX (Axapta) do Działu Obsługi Klienta oraz organizowanie pracy działu w tym czasie, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi i funkcjonowania systemu.
Komandor S.A.
Asystent ds. obsługi klienta
Obsługa klienta detalicznego, hurtowego oraz autoryzowanych dealerów firmy, windykacja.

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingowe na rynku B2B, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Inne
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.