Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. komunikacji produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych
- tworzenie planów marketingowych dla produktu,
- bliska współpraca z zespołem linii biznesowej oraz sieci sprzedaży,
- koordynowanie zadań zleconych do pozostałych członków zespołu marketingu związanych pośrednio z komunikacja,
- współpraca z domem mediowym oraz agencją kreatywną,
- prowadzenie działań niestandardowych dla produktu,
- kreowanie nowego wizerunku produktu,
- tworzenie benchmarków do komunikacji poszczególnych produktów
- bliska współpraca z zespołem linii biznesowej oraz sieci sprzedaży,
- koordynowanie zadań zleconych do pozostałych członków zespołu marketingu związanych pośrednio z komunikacja,
- współpraca z domem mediowym oraz agencją kreatywną,
- prowadzenie działań niestandardowych dla produktu,
- kreowanie nowego wizerunku produktu,
- tworzenie benchmarków do komunikacji poszczególnych produktów
specjalista ds optymalizacji procesów komunikacji
- opiniowanie inicjatyw i planów dotyczących wprowadzanych kampanii i promocji,
- przygotowanie benchmarków rynkowych,
- nadzorowanie realizacji budżetów prowadzonych kampanii i promocji,
- przygotowanie zestawień z realizacji budżetów prowadzonych kampanii i promocji,
- tworzenie polityki giftowej Banku,
- współpraca z Kancelarią Patentową w sprawie rejestracji znaków towarowych,
- realizacja OFF Festiwalu,
- sponsoring
- przygotowanie benchmarków rynkowych,
- nadzorowanie realizacji budżetów prowadzonych kampanii i promocji,
- przygotowanie zestawień z realizacji budżetów prowadzonych kampanii i promocji,
- tworzenie polityki giftowej Banku,
- współpraca z Kancelarią Patentową w sprawie rejestracji znaków towarowych,
- realizacja OFF Festiwalu,
- sponsoring
specjalista ds. wizualizacji i merchandisingu
- prowadzenie kampanii o zasięgu ogólnopolskim
- prowadzenie projektów wizerunkowo - sprzedażowych w placówkach MultiBanku (cross- sell marek o podobnej grupie docelowej),
- planowanie i kontrola działań z zakresu reklam zewnętrznych (OOH). Współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami Reklamowymi,
- planowanie i koordynowanie prac projektowych, fotograficznych i poligraficznych,
- planowanie i kontrola działań z zakresu kampanii lokalnych - przygotowywanie akcji pod grupę celową i uwzględniającą charakterystykę rynku lokalnego
- prowadzenie projektów wizerunkowo - sprzedażowych w placówkach MultiBanku (cross- sell marek o podobnej grupie docelowej),
- planowanie i kontrola działań z zakresu reklam zewnętrznych (OOH). Współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami Reklamowymi,
- planowanie i koordynowanie prac projektowych, fotograficznych i poligraficznych,
- planowanie i kontrola działań z zakresu kampanii lokalnych - przygotowywanie akcji pod grupę celową i uwzględniającą charakterystykę rynku lokalnego
Szkolenia i kursy
- Negocjacje handlowe STS maj-październik 2011
- Manipulacja i perswazja 2011 (szkolenie w ramach doskonalenia umiejętności zawodowych)
- „Metody badania skuteczności działań reklamowych” Pracownia Kompetencji 13-14.12.2010 r
- Zarządzanie czasem 2009 (szkolenie wewnętrzne)
- Manipulacja i perswazja 2011 (szkolenie w ramach doskonalenia umiejętności zawodowych)
- „Metody badania skuteczności działań reklamowych” Pracownia Kompetencji 13-14.12.2010 r
- Zarządzanie czasem 2009 (szkolenie wewnętrzne)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
- jazda konna
- grafika komputerowa
- marketing internetowy
- reklama
- grafika komputerowa
- marketing internetowy
- reklama
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ArchiCAD
ArchiCAD - Jak zrobić dobry projekt?, jak przygotować zestawienie materiałów i wiele innych takich tam problemów.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
BEAGLE - szalone psy
Grupa właścicieli (zarówno tych zwykłych jak i ekscentrycznych) i sympatyków rasy BEAGLE
BRE Bank S.A. MultiBank
Grupa i jej forum zrzeszająca pracowników, klientów, ludzi związanych z MultiBankiem.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.