Monika Górecka
specjalista, Bank Pekao SA (wcześniej Bank BPH SA)
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Biurze (wcześniej Departamencie) Zintegrowanej Obsługi Klientów Korporacyjnych
- nadzorowanie prawidłowego realizowania dyspozycji klientów
- telefoniczne wsparcie dla doradców bankowych i obsługiwanych przez nich klientów
- przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji
- raportowanie i monitorowanie baz danych
- współpraca z departamentami operacyjnymi
- prowadzenie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych problemów
- telefoniczne wsparcie dla doradców bankowych i obsługiwanych przez nich klientów
- przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji
- raportowanie i monitorowanie baz danych
- współpraca z departamentami operacyjnymi
- prowadzenie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych problemów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie