Doświadczenie zawodowe
Trener Wewnętrzny
- Ponad 1000 przeprowadzonych godzin szkoleniowych
- Projektowanie i realizacja autorskich programów szkoleń
- On-boarding nowych Pracowników i rozwój osób zatrudnionych w BOK
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi CRM, sprzedaży, obsługi
Klienta, komunikacji, szkoleń ogólnorozwojowych
-Współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy na terenie całego kraju, w tym prowadzenie szkoleń dla wyższych uczelni w Krakowie
- Tworzenie materiałów szkoleniowych w tym: podręczników, ćwiczeń, testów,
gier szkoleniowych, rozmów symulacyjnych
-Opracowywanie, wdrażanie i realizacja nowych projektów dostosowanych do
potrzeb Biura Obsługi Klienta
- Coaching, Mentoring, praca metodą On The Job Training
- Projektowanie i realizacja autorskich programów szkoleń
- On-boarding nowych Pracowników i rozwój osób zatrudnionych w BOK
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi CRM, sprzedaży, obsługi
Klienta, komunikacji, szkoleń ogólnorozwojowych
-Współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy na terenie całego kraju, w tym prowadzenie szkoleń dla wyższych uczelni w Krakowie
- Tworzenie materiałów szkoleniowych w tym: podręczników, ćwiczeń, testów,
gier szkoleniowych, rozmów symulacyjnych
-Opracowywanie, wdrażanie i realizacja nowych projektów dostosowanych do
potrzeb Biura Obsługi Klienta
- Coaching, Mentoring, praca metodą On The Job Training
Specjalista ds. Kontroli Jakości
1. Badanie poprawności realizacji procesów obsługowych w BOK
- odsłuch i ocena poprawności merytorycznej rozmów prowadzonych z Abonentami
- ocena poprawności merytorycznej i językowej korespondencji e-mail prowadzonej z Abonentami
- ocena poprawności realizacji wykonywanych dyspozycji przez pracowników BO
- ocena poprawności realizacji procedur obowiązujących w procesie rozpatrywania reklamacji
2. Współpraca z zewnętrznymi CC
- uczestnictwo w tworzeniu rekomendacji do zasad generowania baz sprzedażowych
- dbanie o aktualizację informacji w Bazie Wiedzy
- weryfikacja poprawności raportowania sprzedaży
- tworzenie oraz aktualizacja skryptów
- badanie kompetencji nowych konsultantów zewnętrznych CC
- odsłuch i ocena poprawności merytorycznej i potencjału sprzedażowego rozmów prowadzonych z Abonentami
3. Wpływ na usprawnienie procedur obsługowych
- zgłaszanie zapotrzebowania na aktualizację/stworzenie procedur
- współtworzenie i proponowanie nowych procedur
- współpraca ze Specjalistami ds. zarządzania wiedzą w zakresie aktualizacji i poprawności merytorycznej informacji w Bazie Wiedzy
4. Raporty błędów i skarg
- przekazywanie regionalnym koordynatorom sprzedaży skarg na pracowników Punktów Sprzedaży i D2D
- raport skarg przyjętych w CC na błędne dyspozycje lub błędnie zrealizowane przez prawników BO
5. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego
- udział w projektach zleconych jako lider oraz jako członek zespołu projektowego
- odsłuch i ocena poprawności merytorycznej rozmów prowadzonych z Abonentami
- ocena poprawności merytorycznej i językowej korespondencji e-mail prowadzonej z Abonentami
- ocena poprawności realizacji wykonywanych dyspozycji przez pracowników BO
- ocena poprawności realizacji procedur obowiązujących w procesie rozpatrywania reklamacji
2. Współpraca z zewnętrznymi CC
- uczestnictwo w tworzeniu rekomendacji do zasad generowania baz sprzedażowych
- dbanie o aktualizację informacji w Bazie Wiedzy
- weryfikacja poprawności raportowania sprzedaży
- tworzenie oraz aktualizacja skryptów
- badanie kompetencji nowych konsultantów zewnętrznych CC
- odsłuch i ocena poprawności merytorycznej i potencjału sprzedażowego rozmów prowadzonych z Abonentami
3. Wpływ na usprawnienie procedur obsługowych
- zgłaszanie zapotrzebowania na aktualizację/stworzenie procedur
- współtworzenie i proponowanie nowych procedur
- współpraca ze Specjalistami ds. zarządzania wiedzą w zakresie aktualizacji i poprawności merytorycznej informacji w Bazie Wiedzy
4. Raporty błędów i skarg
- przekazywanie regionalnym koordynatorom sprzedaży skarg na pracowników Punktów Sprzedaży i D2D
- raport skarg przyjętych w CC na błędne dyspozycje lub błędnie zrealizowane przez prawników BO
5. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego
- udział w projektach zleconych jako lider oraz jako członek zespołu projektowego
Archiwista dokumentów
- segregacja dokumentów zgodnie z wymogami archiwum państwowego
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu
- współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum
- sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum
- stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych poprzez śledzenie zmieniających się przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz lekturę literatury archiwalnej i czasopism archiwalnych
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu
- współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum
- sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum
- stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych poprzez śledzenie zmieniających się przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz lekturę literatury archiwalnej i czasopism archiwalnych
Szkolenia i kursy
-Cylk szkoleniowy dotyczący zasad i technik sprzedaży opartych na modelu Sandler Selling System - szkolenie prowadzone przez Katarzynę Chwastek dla Trenera ITI Neovision
- Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży - prowadzone przez Certyfikowanego Trenera Polskiego Stowarzyszenia NLP Bartosza Króla
- Wzrost kompetencji kadry Call Center Sprzedażowego - prowadzone przez Roberta Dziadkowskiego
- Skuteczna sprzedaż telefoniczna – szkolenie prowadzone przez Artura Przybyłowicza
- Radzenie sobie z obiekcjami - Monika Kuras PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.
-Train The Trainers - Akademia Trenera - szkolenie prowadzone przez Sylwię Gutkowską i Radosława Ścibka
-Akademia Trenerów HBO - szkolenie prowadzone przez Łukasza Niziołka i Pawła Miąska
-Szkolenie dla Trenerów wspierających kampanie outboundowe contact center - CC Training Adam Pluciński
-Cykl szkoleniowy dotyczący zasad i technik sprzedaży opartych na modelu SANDLER SELLING SYSTEM - cykl prowadzony przez Katarzynę Chwastek
-Stres i zarządzanie stresem w organizacji - szkolenie prowadzone przez Wacława Kisiel-Dorohinickiego (WSE, Kraków)
- Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży - prowadzone przez Certyfikowanego Trenera Polskiego Stowarzyszenia NLP Bartosza Króla
- Wzrost kompetencji kadry Call Center Sprzedażowego - prowadzone przez Roberta Dziadkowskiego
- Skuteczna sprzedaż telefoniczna – szkolenie prowadzone przez Artura Przybyłowicza
- Radzenie sobie z obiekcjami - Monika Kuras PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.
-Train The Trainers - Akademia Trenera - szkolenie prowadzone przez Sylwię Gutkowską i Radosława Ścibka
-Akademia Trenerów HBO - szkolenie prowadzone przez Łukasza Niziołka i Pawła Miąska
-Szkolenie dla Trenerów wspierających kampanie outboundowe contact center - CC Training Adam Pluciński
-Cykl szkoleniowy dotyczący zasad i technik sprzedaży opartych na modelu SANDLER SELLING SYSTEM - cykl prowadzony przez Katarzynę Chwastek
-Stres i zarządzanie stresem w organizacji - szkolenie prowadzone przez Wacława Kisiel-Dorohinickiego (WSE, Kraków)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Inne
- Znajomość programów biurowych: Ms-Word, Ms-Excel, Ms-Outlook
- Obsługa aplikacji: FreshMobileConcepts - CRM, Oracle Siebel CRM, TETA HRM, systemy ACD Avaya, Teleopti CCC, Milestone Labs, Alfavox, CGA Web
- Projektowanie filmów autopromocyjnych (Movie Maker)
- Projektowanie materiałów graficznych (Canva)
- Obsługa urządzeń biurowych
- Prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność, sumienność, rzetelność i terminowość
- Duże pokłady kreatywności, inicjatywa, zaangażowanie
- Zauważanie i komunikowanie szans na poprawienie jakości pracy i produktów
- Tworzenie oraz wdrażanie rozwiązań i pomysłów wpływających na usprawnienie pracy swojej i innych
- Obsługa aplikacji: FreshMobileConcepts - CRM, Oracle Siebel CRM, TETA HRM, systemy ACD Avaya, Teleopti CCC, Milestone Labs, Alfavox, CGA Web
- Projektowanie filmów autopromocyjnych (Movie Maker)
- Projektowanie materiałów graficznych (Canva)
- Obsługa urządzeń biurowych
- Prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność, sumienność, rzetelność i terminowość
- Duże pokłady kreatywności, inicjatywa, zaangażowanie
- Zauważanie i komunikowanie szans na poprawienie jakości pracy i produktów
- Tworzenie oraz wdrażanie rozwiązań i pomysłów wpływających na usprawnienie pracy swojej i innych
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.