Monika Dorf

Dyrektor Regionalny Działu Obsługi Klienta, Mewa Textil Service
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Administration Kontrola kosztów Human Resources Ubezpieczenie na Życie Marketing Microsoft Office Zarządzanie biurem Public Relations Kontrola jakości Zarządzanie zespołem podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów motywacja podwładnych Planowanie i organizacja pracy negotiations wysokie zdolności analityczne Motor Insurance

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
portugalski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Mewa Textil-Service Sp. z o.o.
Dyrektor regionalny
- zarządzanie działem obsługi klienta
- optymalizacja procesów obsługi i zaopatrzenia klientów
- koordynowanie pracy floty transportowej, magazynu i biura
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- motywacja i coaching zespołu
- rozpatrywanie reklamacji
- podejmowanie decyzji dotyczących współpracy, windykacji i zamykania umów
- negocjacje handlowe z klientami
- udział w międzynarodowych projektach logistycznych
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Menedżer ds Rozwoju Sieci Medycznej
- udział w projektach międzynarodowych (m. in. jako pomysłodawca i kierownik przedsięwzięcia na skalę europejską. Celem projektu było wynegocjowanie korzystnych cen w zagranicznych placówkach medycznych – całość zakończona sukcesem – ustalone ceny zmniejszyły koszty firmy o kilkaset tysięcy złotych)
- współpraca z klientami zewnętrznymi (ubezpieczyciele, ubezpieczani klienci) oraz wewnętrznymi (użytkownicy wdrażanych systemów IT – dział operacyjny, księgowość, administracja)
- projektowanie i wdrażanie systemów IT wspomagających procesy obsługowe i rozliczeniowe
- negocjacje kosztowe związane głównie z ustalaniem wspólnej polityki cenowej u usługodawców medycznych w Polsce i za granicą
- wsparcie działu handlowego przy tworzeniu nowych produktów
- współpraca z działami administracji oraz księgowości przy fakturowaniu i rozliczeniach z firmami zewnętrznymi
- raportowanie kosztów i wolumenów
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Menedżer Działu Medycznego
- koordynacja działań zespołu własnego (kilkuosobowego) oraz rozproszonego
(z komórkami polskimi oraz zagranicznymi)
- zarządzanie działem obsługującym klientów ubezpieczeniowych (klienci indywidualni) oraz firmy ubezpieczeniowe (jednostki instytucjonalne)
- tworzenie i usprawnianie procesów likwidacji szkód medycznych
- nadzór nad jakością i wdrażanie procesów naprawczych
- sporządzanie raportów z działalności na rzecz partnerów biznesowych
- korespondencja handlowa z ubezpieczycielami
- udział w tworzeniu nowych produktów i negocjowaniu kontraktów
- rozliczenia finansowe z zagranicznymi usługodawcami medycznymi
- zarządzanie call center firmy
- opracowywanie procedur obsługi klienta i likwidacji szkód, przygotowywanie skryptów rozmów zgodnie z wymaganiami klientów zewnętrznych i polityką firmy
- badanie satysfakcji klientów (telefoniczne, smsowe, pisemne)
- doświadczenie w rekrutacji, szkoleniu (OJT, Obsługa Trudnego Klienta), coachingu (na podstawie odsłuchiwanych rozmów), mentoringu i ocenie pracowników
Logo
Menedżer Projektów Europejskich
Vitalis GmbH Lipsk
- przygotowywanie i przeprowadzanie finansowej i organizacyjnej strony projektów;
- nawiązywanie kontaktów z partnerami z państw unijnych i kandydujących;
- przygotowywanie umów;
- organizacja seminariów, szkoleń i praktyk w niemieckich firmach;
- przeprowadzanie procesu rekrutacji praktykantów do firm niemieckich
Logo
Asystentka Dyrektora Finansowego
Johnson&Johson
pomoc w przygotowywaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;
sporządzanie analiz kosztów i dochodów;
przygotowywanie prezentacji i materiałów konferencyjnych

Szkolenia i kursy

Budowanie sieci kontaktów (2015)
Trudne momenty w negocjacjach (2015)
Odwaga w zarządzaniu (2013)
Skuteczna komunikacja (2013)
First Time Manager (2011)
Kierowanie zespołem (2010)
Ubezpieczenia - aspekty prawne i Ustawa o działalności ubezpieczeniowej (2008)
Zarządzanie projektem (2006)
Profesjonalny telemarketing (2004)

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

Jazda konna - instruktor i sędzia II stopnia
Weterynaria
Nauka języków obcych

Organizacje

Stowarzyszenie Jeździeckie Szarża

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie