Umiejętności
Call Center Administration
Kontrola kosztów
Human Resources
Ubezpieczenie na Życie
Marketing
Microsoft Office
Zarządzanie biurem
Public Relations
Kontrola jakości
Zarządzanie zespołem
podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów
motywacja podwładnych
Planowanie i organizacja pracy
negotiations
wysokie zdolności analityczne
Motor Insurance
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
portugalski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor regionalny
- zarządzanie działem obsługi klienta
- optymalizacja procesów obsługi i zaopatrzenia klientów
- koordynowanie pracy floty transportowej, magazynu i biura
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- motywacja i coaching zespołu
- rozpatrywanie reklamacji
- podejmowanie decyzji dotyczących współpracy, windykacji i zamykania umów
- negocjacje handlowe z klientami
- udział w międzynarodowych projektach logistycznych
- optymalizacja procesów obsługi i zaopatrzenia klientów
- koordynowanie pracy floty transportowej, magazynu i biura
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- motywacja i coaching zespołu
- rozpatrywanie reklamacji
- podejmowanie decyzji dotyczących współpracy, windykacji i zamykania umów
- negocjacje handlowe z klientami
- udział w międzynarodowych projektach logistycznych
Menedżer ds Rozwoju Sieci Medycznej
- udział w projektach międzynarodowych (m. in. jako pomysłodawca i kierownik przedsięwzięcia na skalę europejską. Celem projektu było wynegocjowanie korzystnych cen w zagranicznych placówkach medycznych – całość zakończona sukcesem – ustalone ceny zmniejszyły koszty firmy o kilkaset tysięcy złotych)
- współpraca z klientami zewnętrznymi (ubezpieczyciele, ubezpieczani klienci) oraz wewnętrznymi (użytkownicy wdrażanych systemów IT – dział operacyjny, księgowość, administracja)
- projektowanie i wdrażanie systemów IT wspomagających procesy obsługowe i rozliczeniowe
- negocjacje kosztowe związane głównie z ustalaniem wspólnej polityki cenowej u usługodawców medycznych w Polsce i za granicą
- wsparcie działu handlowego przy tworzeniu nowych produktów
- współpraca z działami administracji oraz księgowości przy fakturowaniu i rozliczeniach z firmami zewnętrznymi
- raportowanie kosztów i wolumenów
- współpraca z klientami zewnętrznymi (ubezpieczyciele, ubezpieczani klienci) oraz wewnętrznymi (użytkownicy wdrażanych systemów IT – dział operacyjny, księgowość, administracja)
- projektowanie i wdrażanie systemów IT wspomagających procesy obsługowe i rozliczeniowe
- negocjacje kosztowe związane głównie z ustalaniem wspólnej polityki cenowej u usługodawców medycznych w Polsce i za granicą
- wsparcie działu handlowego przy tworzeniu nowych produktów
- współpraca z działami administracji oraz księgowości przy fakturowaniu i rozliczeniach z firmami zewnętrznymi
- raportowanie kosztów i wolumenów
Menedżer Działu Medycznego
- koordynacja działań zespołu własnego (kilkuosobowego) oraz rozproszonego
(z komórkami polskimi oraz zagranicznymi)
- zarządzanie działem obsługującym klientów ubezpieczeniowych (klienci indywidualni) oraz firmy ubezpieczeniowe (jednostki instytucjonalne)
- tworzenie i usprawnianie procesów likwidacji szkód medycznych
- nadzór nad jakością i wdrażanie procesów naprawczych
- sporządzanie raportów z działalności na rzecz partnerów biznesowych
- korespondencja handlowa z ubezpieczycielami
- udział w tworzeniu nowych produktów i negocjowaniu kontraktów
- rozliczenia finansowe z zagranicznymi usługodawcami medycznymi
- zarządzanie call center firmy
- opracowywanie procedur obsługi klienta i likwidacji szkód, przygotowywanie skryptów rozmów zgodnie z wymaganiami klientów zewnętrznych i polityką firmy
- badanie satysfakcji klientów (telefoniczne, smsowe, pisemne)
- doświadczenie w rekrutacji, szkoleniu (OJT, Obsługa Trudnego Klienta), coachingu (na podstawie odsłuchiwanych rozmów), mentoringu i ocenie pracowników
(z komórkami polskimi oraz zagranicznymi)
- zarządzanie działem obsługującym klientów ubezpieczeniowych (klienci indywidualni) oraz firmy ubezpieczeniowe (jednostki instytucjonalne)
- tworzenie i usprawnianie procesów likwidacji szkód medycznych
- nadzór nad jakością i wdrażanie procesów naprawczych
- sporządzanie raportów z działalności na rzecz partnerów biznesowych
- korespondencja handlowa z ubezpieczycielami
- udział w tworzeniu nowych produktów i negocjowaniu kontraktów
- rozliczenia finansowe z zagranicznymi usługodawcami medycznymi
- zarządzanie call center firmy
- opracowywanie procedur obsługi klienta i likwidacji szkód, przygotowywanie skryptów rozmów zgodnie z wymaganiami klientów zewnętrznych i polityką firmy
- badanie satysfakcji klientów (telefoniczne, smsowe, pisemne)
- doświadczenie w rekrutacji, szkoleniu (OJT, Obsługa Trudnego Klienta), coachingu (na podstawie odsłuchiwanych rozmów), mentoringu i ocenie pracowników
Menedżer Projektów Europejskich
Vitalis GmbH Lipsk
- przygotowywanie i przeprowadzanie finansowej i organizacyjnej strony projektów;
- nawiązywanie kontaktów z partnerami z państw unijnych i kandydujących;
- przygotowywanie umów;
- organizacja seminariów, szkoleń i praktyk w niemieckich firmach;
- przeprowadzanie procesu rekrutacji praktykantów do firm niemieckich
- nawiązywanie kontaktów z partnerami z państw unijnych i kandydujących;
- przygotowywanie umów;
- organizacja seminariów, szkoleń i praktyk w niemieckich firmach;
- przeprowadzanie procesu rekrutacji praktykantów do firm niemieckich
Szkolenia i kursy
Budowanie sieci kontaktów (2015)
Trudne momenty w negocjacjach (2015)
Odwaga w zarządzaniu (2013)
Skuteczna komunikacja (2013)
First Time Manager (2011)
Kierowanie zespołem (2010)
Ubezpieczenia - aspekty prawne i Ustawa o działalności ubezpieczeniowej (2008)
Zarządzanie projektem (2006)
Profesjonalny telemarketing (2004)
Trudne momenty w negocjacjach (2015)
Odwaga w zarządzaniu (2013)
Skuteczna komunikacja (2013)
First Time Manager (2011)
Kierowanie zespołem (2010)
Ubezpieczenia - aspekty prawne i Ustawa o działalności ubezpieczeniowej (2008)
Zarządzanie projektem (2006)
Profesjonalny telemarketing (2004)
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Jazda konna - instruktor i sędzia II stopnia
Weterynaria
Nauka języków obcych
Weterynaria
Nauka języków obcych
Organizacje
Stowarzyszenie Jeździeckie Szarża