Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rozliczeń
Specjał - Nasz Sklep
- Sporządzanie raportów i analiz finansowych, sprzedaży i magazynowych,
- Rozliczanie wykonania działalności operacyjnej sklepów oraz akcji promocyjnych,
- Wsparcie działu handlowego, managerów sklepów w codziennych działaniach (np. zmiany cen, zakładanie harmonogramów, promocji sprzedaży),
- Prowadzenie rejestrów, wprowadzanie dostawców do systemu.
- Rozliczanie wykonania działalności operacyjnej sklepów oraz akcji promocyjnych,
- Wsparcie działu handlowego, managerów sklepów w codziennych działaniach (np. zmiany cen, zakładanie harmonogramów, promocji sprzedaży),
- Prowadzenie rejestrów, wprowadzanie dostawców do systemu.
Specjalista d/s rozliczeń
- Rozliczanie miesięczne i kwartalne dostawców oraz producentów,
- Wyliczanie bonusów dla franczyzobiorców,
- Rozliczanie akcji promocyjnych,
- Sporządzanie zestawień sprzedaży, raportów,
- Przygotowywanie analiz,
- Generowanie i aktualizacja danych,
- Sporządzanie rentowności franczyzobiorców,
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Wyliczanie bonusów dla franczyzobiorców,
- Rozliczanie akcji promocyjnych,
- Sporządzanie zestawień sprzedaży, raportów,
- Przygotowywanie analiz,
- Generowanie i aktualizacja danych,
- Sporządzanie rentowności franczyzobiorców,
- Rozpatrywanie reklamacji.
Asystentka
DAB Bednarz i Wspólnicy Sp. j.
- Księgowanie sprzedaży oraz kosztów firmy,
- Wystawianie not korygujących,
- Kompletowanie dokumentów dotyczących dostaw wewnątrz unijnych,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z dotacjami unijnymi, ochroną środowiska, sporządzanie sprawozdań,
- Prowadzanie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia spółki (polisy),
- Wsparcie pracy działu handlowego, prowadzenie sklepu internetowego,
- Przygotowywanie tłumaczeń z języka angielskiego na język polski (korespondencja, oferty, instrukcje),
- Obsługa sekretariatu.
- Wystawianie not korygujących,
- Kompletowanie dokumentów dotyczących dostaw wewnątrz unijnych,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z dotacjami unijnymi, ochroną środowiska, sporządzanie sprawozdań,
- Prowadzanie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia spółki (polisy),
- Wsparcie pracy działu handlowego, prowadzenie sklepu internetowego,
- Przygotowywanie tłumaczeń z języka angielskiego na język polski (korespondencja, oferty, instrukcje),
- Obsługa sekretariatu.
Księgowa, pracownik administracyjno-biurowy, sekretarka
Agencja Reklamy Corem&Studio Zakład Sp. z o.o.
- Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
- Koordynacja całościowych działań księgowych we współpracy z biurem księgowym,
- Prowadzenie kasy, rozliczanie zobowiązań i należności, windykacja należności,
- Wystawianie FV, zaświadczeń, delegacji, rozliczanie urlopów,
- Sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedaży,
- Przygotowywanie kosztorysów i prezentacji,
- Współudział w organizacji imprez firmowych oraz eventów.
- Koordynacja całościowych działań księgowych we współpracy z biurem księgowym,
- Prowadzenie kasy, rozliczanie zobowiązań i należności, windykacja należności,
- Wystawianie FV, zaświadczeń, delegacji, rozliczanie urlopów,
- Sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedaży,
- Przygotowywanie kosztorysów i prezentacji,
- Współudział w organizacji imprez firmowych oraz eventów.
Szkolenia i kursy
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy,
- Kurs księgowości,
- Znajomość programu księgowego Hermes,
- Prawo jazdy kat. B
- Kurs księgowości,
- Znajomość programu księgowego Hermes,
- Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
Muzyka, podróże