Monika Brzezińska
Specjalista ds. obsługi klienta, OPONY 7 + SP ZOO
Żory,
śląskie
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
OPONY 7 + SP ZOO
~ Koordynuję pracę biura oraz osób zatrudnionych raportując do Zarządu.
~ Przygotowywuję oferty dla partnerów międzynarodowych oraz zajmuję się utrzymaniem pozytywnych relacji.
~ Nadzoruję poprawność rozliczeń fakturowych oraz dokonuję korekt rozliczeń.
~ Planuję działania logistyczne dla naszych Oddziałów jak i klientów zarówno krajowych jak i międzynarodowych.
~ Utrzymuję kontakt telefoniczny jak i online z naszymi klientami na bieżąco zgłaszając do realizacji zamówienia.
~ Zajmuję się koordynacją i obsługą pism reklamacyjnych.
~ Uczestniczę w działaniach sprzedażowych mających na celu osiągnięcie wysokich wyników sprzedażowych
~ Prowadzę działania windykacyjne dzięki, którym udało się obniżyć poziom zadłużenia o ponad 40%.
~ Przygotowywuję oferty dla partnerów międzynarodowych oraz zajmuję się utrzymaniem pozytywnych relacji.
~ Nadzoruję poprawność rozliczeń fakturowych oraz dokonuję korekt rozliczeń.
~ Planuję działania logistyczne dla naszych Oddziałów jak i klientów zarówno krajowych jak i międzynarodowych.
~ Utrzymuję kontakt telefoniczny jak i online z naszymi klientami na bieżąco zgłaszając do realizacji zamówienia.
~ Zajmuję się koordynacją i obsługą pism reklamacyjnych.
~ Uczestniczę w działaniach sprzedażowych mających na celu osiągnięcie wysokich wyników sprzedażowych
~ Prowadzę działania windykacyjne dzięki, którym udało się obniżyć poziom zadłużenia o ponad 40%.
Customer Service Representative I, Meeting Room Coordinator
- Sporządzanie ofert dla potencjalnych klientów oraz tworzenie ofert promocyjnych;
- Wsparcie dla sprzedaży powierzchni biurowych;
- nadzór oraz kontrola organizacji Centrum Biznesowego (biura, sale konferencyjne, business lounge oraz wszystkich pomieszczeń dodatkowych wg standardów korporacyjnych;
- obsługa centrali telefonicznej AVAYA oraz systemó EVO i SALTO;
- obsługa sprzętu video-konferencyjnego
- obsługa klienta biurowego i wirtualnego - administracja i księgowość
- obsługa systemów rezerwacyjnych;
- telefoniczne wsparcie;
- prowadzenie dokumentacji Centrum;
- Wsparcie dla sprzedaży powierzchni biurowych;
- nadzór oraz kontrola organizacji Centrum Biznesowego (biura, sale konferencyjne, business lounge oraz wszystkich pomieszczeń dodatkowych wg standardów korporacyjnych;
- obsługa centrali telefonicznej AVAYA oraz systemó EVO i SALTO;
- obsługa sprzętu video-konferencyjnego
- obsługa klienta biurowego i wirtualnego - administracja i księgowość
- obsługa systemów rezerwacyjnych;
- telefoniczne wsparcie;
- prowadzenie dokumentacji Centrum;
Szkolenia i kursy
- "Organizacja i technika pracy biurowej";
- "Standardy obsługi klienta";
- Systemy informacji i rezerwacji w turystyce oraz systemy informatyczne w zarządzaniu hotelem - system AMADEUS;
- "Najwyżej cenione umiejętności na rynku pracy" - Akademia Umiejętności - Dni Kariery AIESEC;
- Kurs języka angielskiego w Szkole Języków Obcych PROFI-LINGUA.
- "Standardy obsługi klienta";
- Systemy informacji i rezerwacji w turystyce oraz systemy informatyczne w zarządzaniu hotelem - system AMADEUS;
- "Najwyżej cenione umiejętności na rynku pracy" - Akademia Umiejętności - Dni Kariery AIESEC;
- Kurs języka angielskiego w Szkole Języków Obcych PROFI-LINGUA.
Edukacja
Inne
Stypendia naukowe przyznane przez Komisję Stypendialną Krakowskiej Szkoły Wyższej oraz Komisję Stypendialną Uniwersytetu Jagielońskiego.