Umiejętności
Coaching
Komunikacja
Komunikacja korporacyjna
Szkolenia pracowników
Energia
FMCG
Humans
Komunikacja wewnętrzna
Rozwój osobisty
Psychologia
Wystąpienia publiczne
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Hurt
informacja zwrotna
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener, Coach
Własna działalność jako Trener, Coach
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych (również ze sprzedaży telefonicznej), z zakresu m.in. obsługi klienta (również trudnego klienta), skutecznej komunikacji, prezentacji i autoprezentacji, motywacji, wystąpień publicznych, rozwoju osobistego, umiejętności społecznych, aktywizacji zawodowej (ok. 400 godzin szkoleń),
• Prowadzenie coachingu dla klientów indywidualnych,
• Prowadzenie coachingu dla klientów indywidualnych,
Menedżer
Instytut Neurointeligencji
• Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami, sprzedaż usług szkoleniowych
• Asystowanie w prowadzeniu szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów biznesowych i indywidualnych m.in. z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, budowania relacji, wystąpień publicznych, motywowania, umiejętności menedżerskich oraz z zakresu rozwoju osobistego (ok. 700 godzin),
• Organizowanie szkoleń i konferencji. Tworzenie programów oraz materiałów szkoleniowych, opracowywanie koncepcji działań, tworzenie planów, narzędzi szkoleniowych, bieżące organizowanie wszystkich działań związanych z funkcjonowaniem firmy, uczestnictwo w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz ewaluacji działań szkoleniowych w zależności od potrzeb Klientów
• Asystowanie w prowadzeniu szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów biznesowych i indywidualnych m.in. z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, budowania relacji, wystąpień publicznych, motywowania, umiejętności menedżerskich oraz z zakresu rozwoju osobistego (ok. 700 godzin),
• Organizowanie szkoleń i konferencji. Tworzenie programów oraz materiałów szkoleniowych, opracowywanie koncepcji działań, tworzenie planów, narzędzi szkoleniowych, bieżące organizowanie wszystkich działań związanych z funkcjonowaniem firmy, uczestnictwo w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz ewaluacji działań szkoleniowych w zależności od potrzeb Klientów
Kierownik ds sprzedaży
• Sprzedaż dla firm i instytucji, pozyskiwanie i obsługa strategicznych klientów (B2B),
• Budowanie zespołu i zarządzanie grupą 18 handlowców (rekrutacja, szkolenia, coaching, motywowanie, wyznaczanie celów, rozliczanie z powierzonych zadań, analizy aktywności sprzedażowych handlowców, raportowanie wyników, ocena pracy),
• Prowadzenie szkoleń i coachingu handlowców dla członków zespołu (sprzedaż, budowanie relacji, obsługa klienta, negocjacje, szkolenia wstępne i produktowe) oraz klientów Makro jako wewnętrzny trener m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (łącznie ok. 100 godzin)
• Tworzenie strategii sprzedażowej, narzędzi i standardów obsługi klientów,
• Odpowiedzialność za strategię marketingową: przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (katalog, materiały POS), monitorowanie trendów, procesów rynkowych i działań konkurencji
• Budowanie zespołu i zarządzanie grupą 18 handlowców (rekrutacja, szkolenia, coaching, motywowanie, wyznaczanie celów, rozliczanie z powierzonych zadań, analizy aktywności sprzedażowych handlowców, raportowanie wyników, ocena pracy),
• Prowadzenie szkoleń i coachingu handlowców dla członków zespołu (sprzedaż, budowanie relacji, obsługa klienta, negocjacje, szkolenia wstępne i produktowe) oraz klientów Makro jako wewnętrzny trener m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (łącznie ok. 100 godzin)
• Tworzenie strategii sprzedażowej, narzędzi i standardów obsługi klientów,
• Odpowiedzialność za strategię marketingową: przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (katalog, materiały POS), monitorowanie trendów, procesów rynkowych i działań konkurencji
Kierownik Działu Współpracy z Klientami
• Budowanie relacji z kluczowymi klientami (B2B)
• Zarządzanie zespołem 7 konsultantów (przedstawicieli handlowych), 3 telemarketerami oraz 10 osobowym działem obsługi klienta (budowanie, koordynowanie i rozwijanie zespołu, dbałość o wysokie standardy pracy, szkolenia i coaching, rozliczanie z powierzonych zadań, raportowanie wyników)
• Prowadzenie szkoleń dla klientów m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (ok. 50 godzin)
• Tworzenie lokalnych planów marketingowych, organizacja i koordynowanie działań z tym związanych (akcje promocyjne własne oraz dostawców, koordynowanie pracy hostess i merchandiserów), prowadzenie badań satysfakcji klientów przez organizowanie i prowadzenie paneli konsumenckich
• Zarządzanie zespołem 7 konsultantów (przedstawicieli handlowych), 3 telemarketerami oraz 10 osobowym działem obsługi klienta (budowanie, koordynowanie i rozwijanie zespołu, dbałość o wysokie standardy pracy, szkolenia i coaching, rozliczanie z powierzonych zadań, raportowanie wyników)
• Prowadzenie szkoleń dla klientów m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (ok. 50 godzin)
• Tworzenie lokalnych planów marketingowych, organizacja i koordynowanie działań z tym związanych (akcje promocyjne własne oraz dostawców, koordynowanie pracy hostess i merchandiserów), prowadzenie badań satysfakcji klientów przez organizowanie i prowadzenie paneli konsumenckich
Specjalista ds. marketingu
• Przygotowywanie planów marketingowych, organizowanie działań promocyjnych, wynajmowanie powierzchni handlowych i reklamowych, koordynowanie i organizowanie zmian promocji, nadzór nad prawidłowością oznakowania
• Badanie poziomu satysfakcji klientów przez organizowanie paneli konsumenckich
• Prowadzenie szkoleń dla osób odpowiedzialnych za promowanie produktów i usług; koordynowanie działań z tym związanych, nadzorowanie jakości obsługi klientów przez pracowników firm zewnętrznych
• Badanie poziomu satysfakcji klientów przez organizowanie paneli konsumenckich
• Prowadzenie szkoleń dla osób odpowiedzialnych za promowanie produktów i usług; koordynowanie działań z tym związanych, nadzorowanie jakości obsługi klientów przez pracowników firm zewnętrznych
Szkolenia i kursy
• Międzynarodowe:
- LAB Profile Practitioner (certyfikaowane)
- Shelle Rose Charvet “Sales in New Reality”
- Frank Pucelik „Power. Management. Leadership”
- David Neenan „Business & You”
• Polskie:
- NLP Practitioner (certyfikaowane)
- Master NLP Practitioner (certyfikaowane)
- Sztuka Charyzmy i Wystąpień Publicznych (Trening Trenerski),
- Hipnoza Konwersacyjna,
- Genialny Sprzedawca,
- The Work Byron Katie
- Storytelling. Opowiadania, które sprzedają
- Negocjacje
- Triki Sprzedażowe
- Art of Copywriting
- Wywieranie wrażenia w prezentacjach
- Instytut Rozwoju Biznesu „Przywództwo”
- LAB Profile Practitioner (certyfikaowane)
- Shelle Rose Charvet “Sales in New Reality”
- Frank Pucelik „Power. Management. Leadership”
- David Neenan „Business & You”
• Polskie:
- NLP Practitioner (certyfikaowane)
- Master NLP Practitioner (certyfikaowane)
- Sztuka Charyzmy i Wystąpień Publicznych (Trening Trenerski),
- Hipnoza Konwersacyjna,
- Genialny Sprzedawca,
- The Work Byron Katie
- Storytelling. Opowiadania, które sprzedają
- Negocjacje
- Triki Sprzedażowe
- Art of Copywriting
- Wywieranie wrażenia w prezentacjach
- Instytut Rozwoju Biznesu „Przywództwo”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Rozwój osobisty, programowanie neurolingwistyczne, fitness, kino, literatura, fotografia, podróże
Inne
Prawo jazdy kat. B, bezwypadkowo
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
A ja Kocham Poniedziałki.
Grupa dla ludzi kochających początek tygodnia i z entuzjazmem witających każdy kolejny dzień :-D
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Baśnie i bajki
„Baśnie są bardziej niż prawdziwe nie dlatego,
iż mówią nam, że istnieją smoki,
ale że uświadamiają, iż smoki można pokonać.”
G.K. Chesterton
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą