Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Marketing
Microsoft Office
mentoring koleżeński
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Standaryzacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Abonenta
- bieżąca obsługa Klientów (płatności, reklamacje, sprawy techniczne)
- realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych na usługi telekomunikacyjne
- wdrażanie nowych pracowników w struktury organizacji
- udział przy tworzeniu standardów obsługi klienta oraz stosowanie ich w codziennej pracy
- obsługa kasy i wpłat abonentów
- mentoring systemowy, proceduralny, techniczny
- realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych na usługi telekomunikacyjne
- wdrażanie nowych pracowników w struktury organizacji
- udział przy tworzeniu standardów obsługi klienta oraz stosowanie ich w codziennej pracy
- obsługa kasy i wpłat abonentów
- mentoring systemowy, proceduralny, techniczny
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja