Monika Błażewicz
Opiekun Klienta, Mewa Textil-Service Sp. z o.o.
Luboń,
wielkopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
SAP
Prawo jazdy kat B
Język niemiecki B1
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Opiekun klienta
Obsługa Klienta telefoniczno-mailowa, wprowadzanie zamówień w programie SAP, organizacja wysyłek/odbiorów towaru, wystawianie faktur, rozpatrywanie reklamacji Klientów, utrzymanie relacji biznesowych z Klientem w tym również prowadzenie negocjacji z Klientami na wypowiedzeniu, sprzedaż telefoniczna, współpraca z innymi działami w firmie oraz firmami zewnętrznymi
Szkolenia i kursy
Negocjacje handlowe
Trudne sytuację negocjacyjne
Zarządzanie zespołem
Trudne sytuację negocjacyjne
Zarządzanie zespołem
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Psychologia