Monika Bednarska
Asystentka Prezesa Zarządu, Konsmetal SA
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura
C4 Spółka Jawna
Organizacja pracy biura
Bezpośrednia współpraca z trzema Wspólnikami i prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych
Przygotowywanie wniosków do KRS
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
Kontrola kosztów
Rozliczanie dostaw towarów
Monitorowanie zobowiązań i należności
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
Bezpośrednia współpraca z trzema Wspólnikami i prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych
Przygotowywanie wniosków do KRS
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
Kontrola kosztów
Rozliczanie dostaw towarów
Monitorowanie zobowiązań i należności
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
Asystentka Zarządu
Bezpośrednia współpraca z Prezesem, Wiceprezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym;
wspieranie ich w codziennych działaniach i koordynowanie ich pracy
Nadzór nad prawidłowym i sprawnym funkcjonowaniem biura i recepcji Zarządu
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych i rozliczanie ich
Organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym także przygotowanie niezbędnych materiałów i informacji
Przygotowywanie raportów i zestawień dla przełożonych
Przedkładanie Zarządowi zweryfikowanych dokumentów do podpisu oraz dystrybuowanie podpisanych dokumentów
Protokołowanie posiedzeń Zarządu i Zgromadzeń Wspólników
Monitorowanie zadań zlecanych przez Zarząd poszczególnym działom
Współpraca z radcą prawym, notariuszem i bankami obsługującymi spółkę
Współpraca z urzędami administracji państwowej
Sporządzanie umów i protokołów
Zarządzanie dokumentacją Spółki: dokumenty założycielskie, umowy, zarządzenia, regulaminy itp.
Aktywny udział we wszystkich projektach o znaczeniu strategicznym dla firm, między innymi.:
- pozyskiwanie dotacji z funduszy unijnych
- otwarcie fabryki w specjalnej strefie ekonomicznej
Sporządzanie wniosków do KRS
Prowadzenie bieżącej korespondencji Zarządu w języku polskim i angielskim
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Koordynowanie rozmów telefonicznych
Obsługa gości Zarządu
Współpraca z dostawcami sprzętu – telefonów komórkowych, środków trwałych itp.
Czuwanie nad terminami ubezpieczeń i przeglądów technicznych budynków i samochodów
Udział w procesach rekrutacyjnych
wspieranie ich w codziennych działaniach i koordynowanie ich pracy
Nadzór nad prawidłowym i sprawnym funkcjonowaniem biura i recepcji Zarządu
Prowadzenie kalendarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych i rozliczanie ich
Organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym także przygotowanie niezbędnych materiałów i informacji
Przygotowywanie raportów i zestawień dla przełożonych
Przedkładanie Zarządowi zweryfikowanych dokumentów do podpisu oraz dystrybuowanie podpisanych dokumentów
Protokołowanie posiedzeń Zarządu i Zgromadzeń Wspólników
Monitorowanie zadań zlecanych przez Zarząd poszczególnym działom
Współpraca z radcą prawym, notariuszem i bankami obsługującymi spółkę
Współpraca z urzędami administracji państwowej
Sporządzanie umów i protokołów
Zarządzanie dokumentacją Spółki: dokumenty założycielskie, umowy, zarządzenia, regulaminy itp.
Aktywny udział we wszystkich projektach o znaczeniu strategicznym dla firm, między innymi.:
- pozyskiwanie dotacji z funduszy unijnych
- otwarcie fabryki w specjalnej strefie ekonomicznej
Sporządzanie wniosków do KRS
Prowadzenie bieżącej korespondencji Zarządu w języku polskim i angielskim
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Koordynowanie rozmów telefonicznych
Obsługa gości Zarządu
Współpraca z dostawcami sprzętu – telefonów komórkowych, środków trwałych itp.
Czuwanie nad terminami ubezpieczeń i przeglądów technicznych budynków i samochodów
Udział w procesach rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
Excel Zaawansowany
Power Point Zaawansowany
Zarządzanie Sekretariatem
Kurs sporządzania korespondencji biznesowej w języku polskim i angielskim.
Power Point Zaawansowany
Zarządzanie Sekretariatem
Kurs sporządzania korespondencji biznesowej w języku polskim i angielskim.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Inne
Bezwzrokowe pisanie na komputerze
Biegła obsługa MS Office
Biegła obsługa MS Office
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.