Monika Ryłko

Kupiec, specjalista e-commerce
Kęty, małopolskie

Umiejętności

Negocjacje prognozowanie sprzedaży Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się Prognozowanie zapotrzebowania

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Spokey sp. z o.o.
Dyrektor ds. E commerce
bieżące zarządzanie i rozwijanie obszaru sprzedaży Internetowej; tworzenie planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za realizację;Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; Analiza i raportowanie wskaźników; Zarządzanie projektem „Wdrożenie systemu b2b w celu automatyzacji procesów biznesowych; współpraca z deweloperami; zarządzanie 6 osobowym zespołem;
TXM S.A.
kierownik sklepu internetowego
współpraca z deweloperami; współpraca z działem handlowym; tworzenie planów
sprzedażowych oraz odpowiedzialność za realizację; tworzenie harmonogramu promocji; kontrola przesunięć
międzymagazynowych; kontakt z klientami kluczowymi; zarządzanie 7 osobowym zespołem;
Wójcik Fashion
kierownik sklepu internetowego
współpraca z programistami oraz wdrożenie nowego eSklepu (Magento); tworzenie kampanii
promocyjnych; tworzenie planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za ich realizację; współtworzenie planów
produkcyjnych; kontrola przesunięć międzymagazynowych; kontakt z klientami kluczowymi; zarządzanie 8
osobowym zespołem;
TXM S.A.
Specjalista ds. zatowarowania sklepu internetowego - Kupiec
pozyskiwanie towarów do dystrybucji w sklepie
internetowym; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z
kontrahentami; negocjowanie cen, ilości, terminów i sposobów dostaw;
przygotowywanie zamówień; koordynowanie dostaw towarów; kontrola jakości
dostarczanych towarów; kontrola stanów towarów; praca nad ceną detaliczną
w trakcie trwania danego sezonu; monitorowanie zapotrzebowania na towary
(prognozowanie sprzedaży) z uwzględnieniem stanów magazynowych oraz
prognoz sprzedażowych; współtworzenie planów promocji i ich realizacja;
przygotowywanie listy towarów wyprzedażowych;
Adesso S.A.
Kierownik ds. produktu
rozwijanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami, pozyskiwanie nowych dostawców; zakup towaru handlowego; monitorowanie i analiza rynku, w celu podjęcia optymalnych decyzji biznesowych; przygotowywanie i analizowanie zapytań ofertowych; negocjowanie cen, ilości, terminów i sposobów dostaw, terminów płatności; przygotowywanie zamówień; kontrola jakości dostarczanych towarów; ustalanie cen detalicznych zakupionych towarów, praca nad ceną detaliczną w trakcie trwanie danego sezonu; monitorowanie zapotrzebowania na towary prognozowanie sprzedaży); współtworzenie planów promocji i ich realizacja, przygotowywanie strategii sprzedażowej, realizacja polityki handlowej; współpraca z konstruktorem – ustalanie kolorystyki, fasonów, rozmiarów, itd. - towarów importowych; praca z towarami handlowymi w związku sezonowością oraz wyprzedażą stoków
Adesso S.A.
młodszy specjalista ds. zakupu
uczestniczenie w negocjacjach handlowych z dostawcami; samodzielne prowadzenie wybranych projektów zakupowych; kontrola jakości zamawianego towaru; przygotowywanie zamówień; prowadzenie nadzoru nad zgodnością i terminowością dostaw; analiza stanów magazynu; prowadzenie i aktualizacja bazy dostawców i towarów; analiza rynku; sporządzanie bieżących oraz cyklicznych raportów sprzedaży
Logo
specjalista ds. kontroli jakości
AL-BO
kontrola prawidłowości oznaczeń wyrobów zgodnie z dokumentacją i zaleceniami klienta; akceptacja sposobu znakowania i pakowania produktu firmowego; kontrola optyczna jakości dzianiny i wyrobu gotowego; kwalifikacja produktu do sprzedaży; przygotowywanie i prowadzenie odbiorów jakościowych zleconych przez kontrahentów zagranicznych

Szkolenia i kursy

KURSY/SZKOLENIA
• EXCEL W SPRZEDAŻY -wewnętrzny kurs firmowy
• TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM
• TECHNIKI NEGOCJACYJNE organizowane przez Spectrum Consulting
• TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA organizowane przez Spectrum Consulting
KONFERENCJE
• Udział w I Konferencji Domodi/Allani i Google ( Google Analytics dla E-commerce, Omnichanel i trend mobilny)
• Udział w konferencji " Nowe horyzonty e-commerce w modzie" w ramach Fashion Business Congress

Edukacja

Logo
Górnictwo i Geologia, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zakupy
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

podróże,moda

Inne

Cechy osobowości: Kreatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole,solidność w wykonywaniu poleceń, samodzielność, odporność na stres

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze