Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
Komunikacja
Prawo jazdy kat B
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Administracja biura
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży w kanale dyskontowym
• koordynacja akcji promocyjnych u klientów;
• nadzorowanie i rozliczanie akcji promocyjnych;
• koordynacja projektów związanych z kanałem dyskontowym we współpracy z innymi działami
(marketing, finanse, channel development);
• monitorowanie sprzedaży w kanale i przygotowanie analiz sprzedażowych
• monitorowanie aktywności konkurencji oraz sytuacji na rynku;
• analiza efektywności promocji;
•przygotowywanie prezentacji wewnętrznych oraz dla klienta;
• wsparcie KAM w zadaniach administracyjnych
(przygotowywanie kart produktów, rozliczanie faktur w SAP, wystawianie wniosków, aktualizacja baz promocji).
• nadzorowanie i rozliczanie akcji promocyjnych;
• koordynacja projektów związanych z kanałem dyskontowym we współpracy z innymi działami
(marketing, finanse, channel development);
• monitorowanie sprzedaży w kanale i przygotowanie analiz sprzedażowych
• monitorowanie aktywności konkurencji oraz sytuacji na rynku;
• analiza efektywności promocji;
•przygotowywanie prezentacji wewnętrznych oraz dla klienta;
• wsparcie KAM w zadaniach administracyjnych
(przygotowywanie kart produktów, rozliczanie faktur w SAP, wystawianie wniosków, aktualizacja baz promocji).
Dział Wsparcia Procesów Produkcyjnych - specjalista ds. Obsługi Kontentu
ClearSense – agencja interaktywna
Specjalista ds. obsługi kontentu
• Weryfikowałam jakość dokumentów, poprawność oraz kompletność danych , ofertowanie.
• Przekazywałam handlowcom informacje niezbędne w procesie sprzedaży – oferta, dane z systemu CRM.
• Zajmowałam się kompleksową obsługą Klienta, kontaktami z Klientami w etapie posprzedażowym.
• Rozliczałam faktury i prowadziłam korespondencję z kontrahentami w zakresie obiegu dokumentów finansowych.
• Kontaktowałam się stale z innymi działami na każdym etapie procesu sprzedaży i obsługi Klienta.
• Przekazywałam informacje odpowiednim działom w Firmie o zauważonych błędach w funkcjonowaniu procesów dostarczania i utrzymania usług , co skutkowało poprawą elementów tych procesów.
• Przygotowywałam raporty przedstawiające wyniki sprzedaży. (Excel)
• Uczestniczyłam w realizacji zamówienia Klienta w kampaniach reklamowych (hasła reklamowe, słowa kluczowe)
• Ze względu na wyniki pracy i ocenę przełożonych otrzymałam propozycję współpracy z ClearSense po procesie fuzji z PKT Sp. z.o.o.
• Weryfikowałam jakość dokumentów, poprawność oraz kompletność danych , ofertowanie.
• Przekazywałam handlowcom informacje niezbędne w procesie sprzedaży – oferta, dane z systemu CRM.
• Zajmowałam się kompleksową obsługą Klienta, kontaktami z Klientami w etapie posprzedażowym.
• Rozliczałam faktury i prowadziłam korespondencję z kontrahentami w zakresie obiegu dokumentów finansowych.
• Kontaktowałam się stale z innymi działami na każdym etapie procesu sprzedaży i obsługi Klienta.
• Przekazywałam informacje odpowiednim działom w Firmie o zauważonych błędach w funkcjonowaniu procesów dostarczania i utrzymania usług , co skutkowało poprawą elementów tych procesów.
• Przygotowywałam raporty przedstawiające wyniki sprzedaży. (Excel)
• Uczestniczyłam w realizacji zamówienia Klienta w kampaniach reklamowych (hasła reklamowe, słowa kluczowe)
• Ze względu na wyniki pracy i ocenę przełożonych otrzymałam propozycję współpracy z ClearSense po procesie fuzji z PKT Sp. z.o.o.
Dział Obsługi Zamówień. Specjalista ds. Obsługi Kontentu
• Weryfikowałam jakość umów poprawność oraz kompletność danych .
• Rejestrowałam umowy w systemie CRM.
• Przekazywałam handlowcom informacje niezbędne w procesie sprzedaży – oferta, dane z systemu CRM.
• Przygotowywałam raporty przedstawiające wyniki sprzedaży. (Excel)
Dział redakcji
specjalista ds. rejestracji umów
• Realizowałam zamówienia
Wprowadzałam i weryfikowałam kontrakty oraz wpisy bezpłatne
Opiekun produktów Europages:
• prowadziłam kampanie reklamowe klientów Europages
• wprowadzałam i weryfikowałałam umowy EUI (w SOF, w aplikacji KIT, wysyłka tekstów do tłumaczenia, wstawianie zdjęć, wizytówek, linków)
• Rejestrowałam umowy w systemie CRM.
• Przekazywałam handlowcom informacje niezbędne w procesie sprzedaży – oferta, dane z systemu CRM.
• Przygotowywałam raporty przedstawiające wyniki sprzedaży. (Excel)
Dział redakcji
specjalista ds. rejestracji umów
• Realizowałam zamówienia
Wprowadzałam i weryfikowałam kontrakty oraz wpisy bezpłatne
Opiekun produktów Europages:
• prowadziłam kampanie reklamowe klientów Europages
• wprowadzałam i weryfikowałałam umowy EUI (w SOF, w aplikacji KIT, wysyłka tekstów do tłumaczenia, wstawianie zdjęć, wizytówek, linków)
Dział Jakości Baz Danych - operator baz danych
• Rejestrowałam umowy w systemie CRM, modyfikowałam dane po kontakcie Klienta.
• Dokonywałam niezbędnych zmian w systemach w oparciu o rozpatrzone reklamacje.
• Opracowywałam dane do publikacji w książkach telefonicznych.
• Kontaktowałam się telefonicznie z Klientami w celu przeprowadzenia ankiet, aktualizacji danych.
• Dokonywałam niezbędnych zmian w systemach w oparciu o rozpatrzone reklamacje.
• Opracowywałam dane do publikacji w książkach telefonicznych.
• Kontaktowałam się telefonicznie z Klientami w celu przeprowadzenia ankiet, aktualizacji danych.
Sekretarka
Sekretarka, Asystentka Biura
Prowadzenie Sekretariatu
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej do firmy
• Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy
• Rejestracja faktur
• Obsługa poczty elektronicznej
• Redagowanie pism
• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i komplementowanie dokumentów
• Zarządzanie flotą samochodową
Reprezentowanie firmy
• Przyjmowanie interesantów ( z zewnątrz i z wewnątrz firmy)
• Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów
• Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych
• Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu
Wsparcie przełożonego
• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego
• Bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu
Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
• Zaopatrywanie biura w materiały biurowe
• Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, ciastka)
• Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełozonego
• Współpraca i nadzór nad serwisem sprzątającym
Prowadzenie Sekretariatu
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej do firmy
• Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy
• Rejestracja faktur
• Obsługa poczty elektronicznej
• Redagowanie pism
• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i komplementowanie dokumentów
• Zarządzanie flotą samochodową
Reprezentowanie firmy
• Przyjmowanie interesantów ( z zewnątrz i z wewnątrz firmy)
• Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów
• Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych
• Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu
Wsparcie przełożonego
• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego
• Bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu
Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
• Zaopatrywanie biura w materiały biurowe
• Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, ciastka)
• Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełozonego
• Współpraca i nadzór nad serwisem sprzątającym
Szkolenia i kursy
2008 CEDOZ – Kurs Kadry-Płace-ZUS z Płatnikem
2004 LAUREL - Pozaszkolne Centrum Kształcenia
Artystycznego – kurs wizażu i stylizacji
2004 LAUREL - Pozaszkolne Centrum Kształcenia
Artystycznego – kurs wizażu i stylizacji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Podróże z aparatem w ręku, gotowanie
Inne
Znajomość obsługi komputera,
Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
Umiejętność pracy w aplikacjach MS Office: Word, Excel,
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność
Łatwość uczenia się i wykorzystywania nowych procedur i metod pracy,
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
Prawo jazdy kat. B
Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
Umiejętność pracy w aplikacjach MS Office: Word, Excel,
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność
Łatwość uczenia się i wykorzystywania nowych procedur i metod pracy,
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie