Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Promocji
Autopromocja produktów monetyzujących się (Sympatia.pl, Gry Online, Gry Mobilne, Magia, VOD Premium);
Realizacja kampanii w portalu oraz mediach zewnętrznych, w ramach strategii komunikacji i rozwoju produktu;
Współpraca z domem mediowym i agencjami kreatywnymi;
Współpraca z partnerami w ramach projektów specjalnych.
Realizacja kampanii w portalu oraz mediach zewnętrznych, w ramach strategii komunikacji i rozwoju produktu;
Współpraca z domem mediowym i agencjami kreatywnymi;
Współpraca z partnerami w ramach projektów specjalnych.
Koordynator ds. monitoringu i ewaluacji
PPHU Sokra - Net
Monitorowanie rezultatów realizowanego projektu;
Bieżąca ocena jakości działań i rezultatu projektu;
Monitorowanie wskaźników projektu;
Zarządzanie realizacją projektów i weryfikacja zgodności prowadzonych działań z umową o dofinansowanie;
Okresowa kontrola poziomu zaawansowania projektu oraz stopnia realizacji założonych wskaźników;
Sporządzanie raportów ewaluacyjnych;
Przetwarzanie danych na potrzeby przygotowania raportów;
Przygotowywanie zestawień i tabel monitorujących dotyczących wdrażania projektu.
Bieżąca ocena jakości działań i rezultatu projektu;
Monitorowanie wskaźników projektu;
Zarządzanie realizacją projektów i weryfikacja zgodności prowadzonych działań z umową o dofinansowanie;
Okresowa kontrola poziomu zaawansowania projektu oraz stopnia realizacji założonych wskaźników;
Sporządzanie raportów ewaluacyjnych;
Przetwarzanie danych na potrzeby przygotowania raportów;
Przygotowywanie zestawień i tabel monitorujących dotyczących wdrażania projektu.
Asystent Sekcji do Współpracy z RIF w Zespole Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych
Weryfikacja sprawozdań finansowych z kosztów operacyjnych RIF poprzez sprawdzanie kompletności dokumentacji zgodności z obowiazującymi wzorami sprawozdzań;
Analiza porównawcza kosztów;
Pomoc w przygotowywaniu aneksów do umów wsparcia z RIF w związku ze zwiększeniem zakresu zadań RIF o działanie 1.4-4.1;
Przygotowywanie pism wychodzących do aneksów;
Archiwizacja dokumentów;
Pomoc w przygotowywaniu spotkań dla RIF;
Wprowadzanie danych ze sprawozdań finansowych RIF.
Analiza porównawcza kosztów;
Pomoc w przygotowywaniu aneksów do umów wsparcia z RIF w związku ze zwiększeniem zakresu zadań RIF o działanie 1.4-4.1;
Przygotowywanie pism wychodzących do aneksów;
Archiwizacja dokumentów;
Pomoc w przygotowywaniu spotkań dla RIF;
Wprowadzanie danych ze sprawozdań finansowych RIF.
Szkolenia i kursy
- Badanie rynku i plan marketingowy - e-learning - Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej/ czerwiec 2011;
- Komercjalizacja wiedzy powstałej na uczelni - e-learning - Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej/ czerwiec 2011;
- Clienting - zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami/ marzec 2012
- Komercjalizacja wiedzy powstałej na uczelni - e-learning - Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej/ czerwiec 2011;
- Clienting - zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami/ marzec 2012
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)