Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
DORADZTWO FINANSOWE
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Salonu Sprzedaży
Koordynowanie pracy podległego zespołu
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
Dbanie o realizację planów sprzedażowych na najwyższym poziomie
Kontrola i monitoring zawieranych umów i transakcji finansowych
Zamówienia i kontrola stanów magazynowych, fakturowanie
Wdrożenie i szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
Dbałość o stosowanie standardów pracy obowiązujących w Orange Polska
Bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardem - zawieranie umów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
Dbanie o realizację planów sprzedażowych na najwyższym poziomie
Kontrola i monitoring zawieranych umów i transakcji finansowych
Zamówienia i kontrola stanów magazynowych, fakturowanie
Wdrożenie i szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
Dbałość o stosowanie standardów pracy obowiązujących w Orange Polska
Bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardem - zawieranie umów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Doradca Klienta Premium
- Obsługa Klienta w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku.
- Realizacja powierzonych zadań sprzedażowych.
- Zawieranie umów handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych.
- Obsługa wniosków kredytowych dla klientów indywidualnych raz hipotecznych..
- Identyfikacja potrzeb klienta.
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych w tym hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Obsługa klientów w zakresie usług Domu Maklerskiego.
- Obsługa klienta z segmentu Premium
- Realizacja powierzonych zadań sprzedażowych.
- Zawieranie umów handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych.
- Obsługa wniosków kredytowych dla klientów indywidualnych raz hipotecznych..
- Identyfikacja potrzeb klienta.
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych w tym hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Obsługa klientów w zakresie usług Domu Maklerskiego.
- Obsługa klienta z segmentu Premium
KIEROWNIK SALONU ORANGE
Telehouse Sp.z.o.o. Salon Orange
- Prowadzenie salonu Orange.
- Dbanie o przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie.
- Koordynowanie akcji promujących salon i markę Orange.
- Pozyskiwanie nowych klientów z sektora biznesowego i indywidualnego oraz budowanie trwałych relacji.
- Prowadzenie procesów rekrutacji, budowanie silnego i nastawionego na sukces zespołu.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów mających na celu systematyczne podnoszenie kwalifikacji podległego zespołu.
- Koordynacja pracy kasjerów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
- Dbanie o przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie.
- Koordynowanie akcji promujących salon i markę Orange.
- Pozyskiwanie nowych klientów z sektora biznesowego i indywidualnego oraz budowanie trwałych relacji.
- Prowadzenie procesów rekrutacji, budowanie silnego i nastawionego na sukces zespołu.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów mających na celu systematyczne podnoszenie kwalifikacji podległego zespołu.
- Koordynacja pracy kasjerów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
Doradca klienta indywidualnego
Telehouse Sp.zo.o. Salon Orange
- Bieżąca obsługa Klienta.
- Zawieranie umów abonenckich i sprzedaż usług telekomunikacyjnych Grupy Kapitałowej Orange TP
- Pozyskiwanie klientów, budowanie trwałych i pozytywnych relacji.
- Obsługa posprzedażowa I reklamacje, telemarketing.
- Zawieranie umów abonenckich i sprzedaż usług telekomunikacyjnych Grupy Kapitałowej Orange TP
- Pozyskiwanie klientów, budowanie trwałych i pozytywnych relacji.
- Obsługa posprzedażowa I reklamacje, telemarketing.
Referent działu ewidenci i świadczeń
Bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu Pracy w zakresie wypłaty zasiłków.
Ewidencjonowanie terminowego stawiennictwa osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy.
Ewidencjonowanie terminowego stawiennictwa osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy.
Szkolenia i kursy
05/2012 - Szkolenia produktowe I techniki sprzedaży organizowane przez BZ WBK SA, Orły Północy – program dla najlepszych doradców w makroregionie
10/2007 Coaching
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
09/2007 Rekrutacja bez tajemnic
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
08/2007 Umiejętności interpersonalne
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
11/2005 Telemarketing - aktywna sprzedaż przez telefon
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
06/2005 Techniki sprzedaży
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
10/2007 Coaching
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
09/2007 Rekrutacja bez tajemnic
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
08/2007 Umiejętności interpersonalne
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
11/2005 Telemarketing - aktywna sprzedaż przez telefon
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
06/2005 Techniki sprzedaży
Organizator: Grupa Kapitałowa Orange TP
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Inne
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Motoryzacja, muzyka, film
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH