Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Telesales Representative/ Przedstawiciel Handlowy
Realizacja założonego targetu.
Sprzedaż B2B.
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami firmy - zarządzanie portfelem klientów, opieka w zakresie interwencji, renegocjacja umów i warunków współpracy z obecnym klientem.
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie prezentacji oraz negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umow, pozyskiwanie nowego biznesu, sprzedaż zgodna z zasada best in class, negocjacje zgodne z modelem SEEDS, odpowiadanie na obiekcje, przedstawianie i prezentacja korzyści.
Przygotowywanie raportów z wyników rozmów.
Uczestniczenie w spotkaniach branżowych i konferencjach biznesowych.
Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
Sprzedaż B2B.
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami firmy - zarządzanie portfelem klientów, opieka w zakresie interwencji, renegocjacja umów i warunków współpracy z obecnym klientem.
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie prezentacji oraz negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umow, pozyskiwanie nowego biznesu, sprzedaż zgodna z zasada best in class, negocjacje zgodne z modelem SEEDS, odpowiadanie na obiekcje, przedstawianie i prezentacja korzyści.
Przygotowywanie raportów z wyników rozmów.
Uczestniczenie w spotkaniach branżowych i konferencjach biznesowych.
Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
Customer Service Agent/Agent Działu Obsługi Klienta
DHL International (Poland) Sp. z o.o.
Odbieranie telefonów przychodzących, rozmowa z klientem według określonego schematu, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, przyjmowanie reklamacji i interwencji, sprzedaż usług dla klientów gotówkoych, współpraca z klientem wewnętrznym, przekazywanie informacj o nowych klientach do działu handlowego
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne w firmie DHL:
1. Sztuka prowadzenia prezentacji.
2. Techniki prowadzenia negocjacji.
4. Basic Selling Skills.
5. Szkolenie z zakresu sprzedaży - Best in Class (1 i 2).
6. Zarządzanie czasem.
7. Twórcze rozwiązywanie konfliktów.
1. Sztuka prowadzenia prezentacji.
2. Techniki prowadzenia negocjacji.
4. Basic Selling Skills.
5. Szkolenie z zakresu sprzedaży - Best in Class (1 i 2).
6. Zarządzanie czasem.
7. Twórcze rozwiązywanie konfliktów.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Posiadam:
- sukcesy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu dobrych relacji handlowych z klientami, w realizacji celów sprzedażowych.
- umiejętność samodzielności w działaniu i nastawienie na osiąganie założonych celów.
- wysoka kulturę osobistą i zdolności interpersonalne.
- bardzo dobrą organizację pracy, umiejętne wyznaczania priorytetów oraz efektywnie zarządzam czasem pracy.
- swobodną praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- prawo jazdy kat. B.
- sukcesy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu dobrych relacji handlowych z klientami, w realizacji celów sprzedażowych.
- umiejętność samodzielności w działaniu i nastawienie na osiąganie założonych celów.
- wysoka kulturę osobistą i zdolności interpersonalne.
- bardzo dobrą organizację pracy, umiejętne wyznaczania priorytetów oraz efektywnie zarządzam czasem pracy.
- swobodną praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- prawo jazdy kat. B.