Umiejętności
Obsługa programu Finanse - Księgowość Orcom+
Doświadczenie zawodowe
Księgowy
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
• sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
• ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
• dekretowanie dokumentów księgowych,
• księgowanie operacji gospodarczych w programie finansowo-księgowym,
• przygotowywanie materiałów do sprawozdań finansowych,
• prowadzenie korespondencji, sporządzanie projektów pism,
• prowadzenie teczek z zakresu administracji prokuratora okręgowego,
• wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych,
• obsługa programu Finanse-Księgowość Orcom+
• ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
• dekretowanie dokumentów księgowych,
• księgowanie operacji gospodarczych w programie finansowo-księgowym,
• przygotowywanie materiałów do sprawozdań finansowych,
• prowadzenie korespondencji, sporządzanie projektów pism,
• prowadzenie teczek z zakresu administracji prokuratora okręgowego,
• wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych,
• obsługa programu Finanse-Księgowość Orcom+
STARSZY DORADCA
- realizacja planów sprzedaży w placówce;
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych;
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku;
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt;
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej;
- funkcja zastępcy kasjera - obługa urządzeń kasowych;
- funkcja zastępcy kierownika
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych;
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku;
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt;
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej;
- funkcja zastępcy kasjera - obługa urządzeń kasowych;
- funkcja zastępcy kierownika
DORADCA KLIENTA
• Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych, w tym między innymi: rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, kart bankowych, depozytów detalicznych, produktów kredytowych, usług bankowości elektronicznej, funduszy inwestycyjnych, produktów ubezpieczeniowych;
• Sprzedaż produktów i usług detalicznych klientom VIP ( w tym także produktów hipotecznych);
• Utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów detalicznych;
• Sprzedaż produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;
• Stosowanie w procesie sprzedaży cross – sellingu produktowego;
• Przygotowanie transakcji kredytowych, a w szczególności: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków kredytowych, rejestracja wniosków kredytowych w systemie informatycznym, dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej przedkładanych przez klienta dokumentów, przeprowadzanie oceny wiarygodności kredytowej klienta, w tym przeprowadzenie scoringu dla klientów objętych systemem ocen punktowych, opracowanie propozycji decyzji kredytowej, przygotowanie umów kredytowych, przygotowanie i opracowanie aneksów do umów kredytowych;
• Udzielanie informacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez Bank produktów i usług detalicznych;
• Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta;
• Aktywna sprzedaż kredytów budowlanych i hipotecznych;
• Przyjmowanie reklamacji składanych przez klienta;
• Realizacja dyspozycji wpłat i wypłat gotówkowych i bezgotówkowych;
• Zasilanie i rozliczanie bankomatów;
• Realizacja wypłat MONEYGRAM;
• Sprzedaż produktów i usług detalicznych klientom VIP ( w tym także produktów hipotecznych);
• Utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów detalicznych;
• Sprzedaż produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;
• Stosowanie w procesie sprzedaży cross – sellingu produktowego;
• Przygotowanie transakcji kredytowych, a w szczególności: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków kredytowych, rejestracja wniosków kredytowych w systemie informatycznym, dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej przedkładanych przez klienta dokumentów, przeprowadzanie oceny wiarygodności kredytowej klienta, w tym przeprowadzenie scoringu dla klientów objętych systemem ocen punktowych, opracowanie propozycji decyzji kredytowej, przygotowanie umów kredytowych, przygotowanie i opracowanie aneksów do umów kredytowych;
• Udzielanie informacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez Bank produktów i usług detalicznych;
• Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta;
• Aktywna sprzedaż kredytów budowlanych i hipotecznych;
• Przyjmowanie reklamacji składanych przez klienta;
• Realizacja dyspozycji wpłat i wypłat gotówkowych i bezgotówkowych;
• Zasilanie i rozliczanie bankomatów;
• Realizacja wypłat MONEYGRAM;
STARSZY DORADCA
- realizacja planów sprzedaży w placówce;
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych;
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku;
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt;
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej;
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach, samodzielne uzupełnianie (aktualizowanie) wiedzy na temat procedur oraz produktów banku;
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualizacyjnych dotyczacych wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego;
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego;
- funkcja zastępcy kasjera - obługa urządzeń kasowych;
- funkcja zastępcy kierownika
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych;
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku;
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocene oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt;
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej;
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach, samodzielne uzupełnianie (aktualizowanie) wiedzy na temat procedur oraz produktów banku;
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualizacyjnych dotyczacych wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego;
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego;
- funkcja zastępcy kasjera - obługa urządzeń kasowych;
- funkcja zastępcy kierownika
Szkolenia i kursy
- "Psychologia sprzedaży"
- "Profesjonalna obsługa klienta"; organizowany przez DOOR Poland
- "Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych"; organizowany przez Centrum doskonalenia kadr "TOP ARTE"
- "Sprzedaz usług bankowych"; organizowany przez ODiTK
- "Kasjer walutowo - złotówkowy"; organizowany przez EDUKACJA - Wojciech Ciszek
- "Profesjonalna obsługa klienta"; organizowany przez DOOR Poland
- "Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych"; organizowany przez Centrum doskonalenia kadr "TOP ARTE"
- "Sprzedaz usług bankowych"; organizowany przez ODiTK
- "Kasjer walutowo - złotówkowy"; organizowany przez EDUKACJA - Wojciech Ciszek
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
FOREX analizy prognozy sygnały
Jak zarabiać na rynku walutowym forex.
FOREX - analizy, prognozy, sygnały
Warren Buffett