Mirosława Markuszewska

Mirosława Markuszewska

specjalista ds. produktów bankowych

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Plus Bank S.A
menadżer ds. produktów kredytowych
przygotowywanie regulacji dot.:
- kredytów dla osób fizycznych,
- restrukturyzacji kredytów,
- kontroli oprocentowania i marż,
- korekty na rachunkach kredytowych,
- Taryfy prowizji i opłat dla klientów detalicznych,
- Tabeli oprocentowania dla klientów detalicznych.
Plus Bank S.A
Specjalista ds. produktów
przygotowywanie regulacji dot.:
- kredytów i depozytów dla firm,
- restrukturyzacji kredytów,
- Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych,
- Tabeli oprocentowania dla klientów instytucjonalnych.
Kredyt Bank
Naczelnik Wydziału/Menedżer ds. Zarządzania Rynkiem Małych i Średnich Firm
Kredyt Bank S.A.
1.nadzór nad bieżącym wykonywaniem zadań wydziału w zakresie opracowywania i modyfikacji regulacji wewnątrz bankowych i przygotowywaniem kompleksowej oferty ( rachunki, lokaty, kredyty) dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych, przygotowywania wniosków na KKB, rozpatrywania skarg klientów, monitorowaniem sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych,monitorowaniem jakości portfela kredytowego, szkoleniami z oferty produktowej dla sieci.
2. kreowanie kompleksowej oferty produktowej i strategii marketingowej dla segmentu MSP, prowadzenie polityki cenowej, współpraca z IT w zakresie przygotowywania rozwiązań systemowych mających na celu wsparcie sprzedaży, przygotowywanie analiz konkurencyjności rynkowej
Logo
Radca bankowy
Polski Bank Inwestycyjny
opracowywanie procedur kredytowych i wzorów dokumentów dla kredytów osób fizycznych, opracowywanie wniosków kredytowych na KKB,przygotowywanie umów o współpracy z dealerami samochodowymi i innymi podmiotami handlowymi, monitorowanie sprzedaży kredytów, monitorowanie jakości portfela kredytowego, prowadzenie szkoleń dla pracowników oddziałów z oferty produktowej.
Logo
handlowiec w Wydziale Obrotu Wagonami
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego KOLMEX
akwizycja,negocjacje handlowe, przygotowywanie i zawieranie kontraktów eksportowych i importowych, udział w Targach i wystawach

Szkolenia i kursy

Strategie marketingowe,Analiza finansowa, Ocena ryzyka kredytowego, Skuteczne negocjacje, Trening asertywności, Psychologia szefa, Ustawa o kredycie konsumenckim, Sztuka prezentacji oferty bankowej Techniki sprzedaży,Kreatywność, Prawne aspekty zabezpieczeń spłaty kredytów, Ustawa o rachunkowości i MSR, Dotacje z Funduszy Unijnych.

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
handel zagraniczny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

polityka, podróże, literatura

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie