Mirosław Zaborski

Specjalista operacyjny d/s sprzedaży
Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Merchandising Microsoft Office obsługa komputera Negocjacje Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Szkolenia produktowe motywacja na wyniki Delegowanie zadań i kontrola Realizacja celów sprzedażowych

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista operacyjny ds. sprzedaży detalicznej
Terg S.A. MediaExpert
Koordynacja i organizacja pracy podczas otwarć elektromarketów.
Dążenie do osiągnięcia wyznaczonych parametrów KPI podczas otwarcia salonu.
Motywacja pracowników, wsparcie
Koordynacja procesu szkolenia wstępnego nowych pracowników.
Przekazanie wiedzy załodze salonu na temat standardów ekspozycji towaru, zabezpieczenia jak i oznaczenia towaru. Zapoznanie załogi ze strategią handlową firmy jak i przekazanie własnych doświadczeń sprzedażowych.
Koordynacja procesu zatowarowania i budowy ekspozycji w nowo otwieranych placówkach.
Wsparcie sprzedażowe.
Orientacja na wyniki i założone cele.
Analiza audytów konkurencji.
Dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy.
Zadbanie o bezpieczeństwo mienia firmy.
TERG S.A.
Zastępca kierownika salonu w Grudziądzu
Pomoc w zarządzaniu salonem sprzedaży.
Realizacja celów sprzedażowych i operacyjnych oraz długoterminowych.
Bieżąca weryfikacja i kontrola merchandisingu towaru wg standardów firmy.
Czynny udział w szkoleniach rozwojowych.
Delegowanie zadań – kaskadowanie celów.
Organizowanie spotkań informacyjnych z Kierownikami Działu i załogą sklepu.
Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników, motywacja i wsparcie załogi salonu.
Dbanie o rozwój osobisty zespołu.
TERG S.A.
Kierownik działu RTV salon w Grudziądzu
Zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy na dziale.
Realizacja celów sprzedażowych.
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe.
Kontrolowanie i ocenianie wykonywania obowiązków przez podwładnych.
Bieżąca kontrola i korekta poziomu obsługi klienta.
Kontrola konkurencji.
Utrzymanie należytego porządku na stanowisku pracy.
Kontrola zamówień towarów wychodzących z salonu.
Czynny udział w szkoleniach rozwojowych.
Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników, motywowcja i wsparcie załogi.
Dbanie o rozwój osobisty zespołu.
Stosowanie się do obowiązujących standardów i procedur firmy TERG.
Terminowe wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez przełożonych.
TERG S.A.
Prezenter handlowy
Realizacja celów sprzedażowych.
Czynny udział w szkoleniach rozwojowych.

Szkolenia i kursy

2018 r - analiza transakcyjna
2017r - Motywacja własna, motywacja pracowników.
2016r -Techniki sprzedaży - Twój wpływ na decyzję Klienta"
2009r -ASPEN CONSULTING "Jak szkolić nowych pracowników dla Uczestników Grup Otwarciowych oraz kierowników salonów "

Edukacja

Logo
zarządzanie, marketing, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV

Zainteresowania

Bieganie długodystansowe

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
64 plusy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ABB Polska
ABB Polska
ABB – ważna część polskiej gospodarki Firma ABB od wielu lat okupuje czołowe miejsca rankingów
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
fotoArchitektura . fotografia architektury
fotoArchitektura . fotografia architektury
Fotografia architektury jako sztuka wyrażania przestrzeni
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia amatorska
Fotografia amatorska
Forum dla fotoamatorów.
Fotografia czarno  biała
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia